gerçekler acıdır ne yapsaydım ??matematik çözüyorsunuz tarih coğrafya değil..mantığını anlamadıktan sonra ben yazayım sayılar değişince soruda azıcık oynanınca yine yapamıcaksın..iyilik yaramıyor gerçekten..direk doğru cevapları yazın bari de kendim yapıp doğru mu kontrol edebileyimCevap vermek yerine bu tür cevaplar neyse diger yanitlar için Teşekkür ederim
siz önce çok iyi konu çalışın bence,eksiğiniz hat safhada..kaliteli bir konu anlatım alabilirsiniz pegem gibi..sonra bu soru olaylarına girişin..
- - - Güncellendi - - -
begüm şu son soruya bir bakar mısın![]()
Tabii bakarım![]()
haydi daha ingilizce çalışıcam soru yollamaya yollamaya sana körelmişsin![]()
![]()

gerçekler acıdır ne yapsaydım ??matematik çözüyorsunuz tarih coğrafya değil..mantığını anlamadıktan sonra ben yazayım sayılar değişince soruda azıcık oynanınca yine yapamıcaksın..iyilik yaramıyor gerçekten..direk doğru cevapları yazın bari de kendim yapıp doğru mu kontrol edebileyim
ben de 16 buldum ama sanki yanlış gibi bu cevap..15! in etkisi olmuyor mu?sonuçta 15 faktöriyel tabandaki 16 sıfır sayısını arttırıyor.. 10 nun 3! üssü eksi 1 de 1 tane sıfır yok sonuçta..
göremiyorum15! etkisini 16.15!=16! kadar sıfır olur diye buldum, yani 10^16!= 16! kadar sıfır var dedim, cevap ne bilmiyorum ama 16! diye işaretleyip geçerdim
Senin verdiğin örneği düşünürsek, 10^3!=10^6 olur yani 1 000 000 - 1 dersek 999 999 olur yani gene 3! ya da 6 tane 9 rakamı elde ederiz