Kadınları konu alan kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin satın alma niyetine etkisi

Denizserbest

Öğrenci
Değerli katılımcı,

Bu araştırma, Marmara Üniversitesi Pazarlama Yüksek Lisans Programı bünyesindeki bir araştırma kapsamında Deniz Serbest, Ezgi Vanlı ve R. İrem Parlak tarafından Doç.Dr. Ceyda AYSUNA TÜRKYILMAZ danışmanlığında yürütülmektedir. Bu ankette bulunan sorulara vereceğiniz cevaplar tarafımızca saklı tutulacak ve tamamen bilimsel amaçlı olarak kullanılacaktır.
Katılacağınız anketin amacı, kadınlara yönelik gerçekleştirilen kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin satın alma niyetine etkisini tanımlamaktır. Anket süresince kimlik belirleyici bilgiler istenmeyecektir. Anket sonuçlarının sağlıklı sonuçlar vermesi adına soruları doğru ve eksiksiz olarak yanıtlamanız gerekmektedir.

Desteğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.


https://docs.google.com/forms/d/e/1...MoL2t_LqYdSyQpxEgz8cESxw/viewform?usp=sf_link
 
Üst