Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Akademikpersonel.org
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Forumlar
Akademik Personel
Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikle
Akademik Personel Atamasında Güvenlik Soruşturması
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="ecre" data-source="post: 501945" data-attributes="member: 23036"><p>Hocam 25 Ekim 2018 tarihli ve 30576 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan yönetmelik değişikliği ile </p><p>1- Kamu kurum ve kuruluşları arasında yapılacak "NAKLEN" atamalarda artık güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yaptırılmayacak. Halen devlet memuru olanların başka bir kamu kurumuna geçişlerinde bazı kurumlarca güvenlik soruşturması yaptırılırken bazılarınca yaptırılıyordu. Buradaki belirsizlik giderilmiş oldu. Ancak, kişinin istifa, emeklilik gibi kamu hizmetinden ayrıldıktan sonra yeniden ataması yapılacak olması halinde bu kişilere güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yaptırılacaktır. " ifadesi yer alıyor..</p><p>Ancak bu forumlarda okuduğum kadarıyla bu maddeyi destekleyen hiç bir deneyim yok. Yani 25 ekimden sonra meb'den yada devlet memuriyetinden üniv geçen bir deneyimli yokmu? O geçiş aşamasında güvenlik soruşturması yapılmış mı yapılmamış mı? Süreç nasıl işlemiş? Bilgilerini paylaşsa ne güzel olur..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ecre, post: 501945, member: 23036"] Hocam 25 Ekim 2018 tarihli ve 30576 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan yönetmelik değişikliği ile 1- Kamu kurum ve kuruluşları arasında yapılacak "NAKLEN" atamalarda artık güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yaptırılmayacak. Halen devlet memuru olanların başka bir kamu kurumuna geçişlerinde bazı kurumlarca güvenlik soruşturması yaptırılırken bazılarınca yaptırılıyordu. Buradaki belirsizlik giderilmiş oldu. Ancak, kişinin istifa, emeklilik gibi kamu hizmetinden ayrıldıktan sonra yeniden ataması yapılacak olması halinde bu kişilere güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yaptırılacaktır. " ifadesi yer alıyor.. Ancak bu forumlarda okuduğum kadarıyla bu maddeyi destekleyen hiç bir deneyim yok. Yani 25 ekimden sonra meb'den yada devlet memuriyetinden üniv geçen bir deneyimli yokmu? O geçiş aşamasında güvenlik soruşturması yapılmış mı yapılmamış mı? Süreç nasıl işlemiş? Bilgilerini paylaşsa ne güzel olur.. [/QUOTE]
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Akademik Personel
Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikle
Akademik Personel Atamasında Güvenlik Soruşturması
Üst