Bulunan 1 den 8 - Toplam 8

Her alandan uzman alınabilir mi?

Uzman Forumunda Her alandan uzman alınabilir mi? Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar merhaba. Uzman kadrosu için alan sınırı var mı yoksa her alandan ilana çıkabiliyor mu? ...

  1. #1
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    73

    Her alandan uzman alınabilir mi?

    Arkadaşlar merhaba. Uzman kadrosu için alan sınırı var mı yoksa her alandan ilana çıkabiliyor mu?

    Bir tanıdık 2014 yılında basın yayında çalışıyordu ama felsefe çıkışlıydı sanırım. Fakat Dili çok yüksekti. 90 vardı sanırım. Bana iç anadolu da bir üniversitenin uzman olarak onu istediğini söylemişti. Sonra ne oldu bilmiyorum görüşmüyoruz da şu anda ama gece gece aklıma düştü. Felsefe diye şart koyabilir mi üniversite? Ya da ales dil şartı koyabilir mi fazladan? Uzman çok bildiğim bir kadro değil. Merak ettim alım kıstasını açıkçası.

    Mesela kütüphane falan da yazıyor uzmanın iş alanı için. O zaman bir edebiyat fakültesi çıkışlı kişi (tarih, edb. vs.) buralara uzman olabilir mi? Ben hiç görmedim böyle ilanlar. Gören var mı?

  2. #2
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2017
    Mesaj
    45
    hocam üniversiteler özerk kurumlardır. Tanıdığınız çok kuvvetliyse saçma sapan ilan açtırabilirsiniz yeter ki çok saçma olup basına düşmesin yoksa bir sıkıntı olmaz. Bu arada uzman kadrosu kalkacağından bu süreçte ilan açtırmak zor olabilir. Ayrıca ales ile ilgili farklı bir şart duymadım ama dil ile ilgili şart koyabilirler.

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    73
    Alıntı cenkkk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam üniversiteler özerk kurumlardır. Tanıdığınız çok kuvvetliyse saçma sapan ilan açtırabilirsiniz yeter ki çok saçma olup basına düşmesin yoksa bir sıkıntı olmaz. Bu arada uzman kadrosu kalkacağından bu süreçte ilan açtırmak zor olabilir. Ayrıca ales ile ilgili farklı bir şart duymadım ama dil ile ilgili şart koyabilirler.
    Hocam böyle de çok saçma olmaz mı. Gerçi neler gördük buna da şaşırmam. Uzman deyince benim aklıma hep fen ve sağlık personeli geliyor. Hani kütüphane uzmanı falan bana çok mantıklı gelmedi. Ama haklısınız. Yeter ki almak istesinler değil mi.

  4. #4
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    06-2016
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.095
    Alıntı Alfonso Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam böyle de çok saçma olmaz mı. Gerçi neler gördük buna da şaşırmam. Uzman deyince benim aklıma hep fen ve sağlık personeli geliyor. Hani kütüphane uzmanı falan bana çok mantıklı gelmedi. Ama haklısınız. Yeter ki almak istesinler değil mi.
    Adalet-Gazetecılık
    Dıs Tıcaret-Adalet
    Saglık Yonetımı-Iktısat
    Dıs Tıcaret-Turkce/Edebıyat
    Adalet-Isletme

    Gordugunuz gıbı akademısyen alınacak bolum ve sartta aranılan bolum uyumsuzlukları bu sekılde, bunlar benım ogretım gorevlılıgı ılanlarında sahıt olduklarım.
    Uzmanlık ıcınde vardır fırsata cevırebıleceklerı bır acık mutlaka. Iktısat ıcın bıle uzman alımı oluyormus, burada yazanlar olmustu.

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2017
    Mesaj
    45
    Alıntı Alfonso Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam böyle de çok saçma olmaz mı. Gerçi neler gördük buna da şaşırmam. Uzman deyince benim aklıma hep fen ve sağlık personeli geliyor. Hani kütüphane uzmanı falan bana çok mantıklı gelmedi. Ama haklısınız. Yeter ki almak istesinler değil mi.
    hocam akademik kadrolara personel alımında mantık aramamak lazım. Genelde ihtiyaca göre kadro açılmaz kişiye göre ihtiyaç oluşturulur.

  6. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    73
    Alıntı parafiskalite Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Adalet-Gazetecılık
    Dıs Tıcaret-Adalet
    Saglık Yonetımı-Iktısat
    Dıs Tıcaret-Turkce/Edebıyat
    Adalet-Isletme

    Gordugunuz gıbı akademısyen alınacak bolum ve sartta aranılan bolum uyumsuzlukları bu sekılde, bunlar benım ogretım gorevlılıgı ılanlarında sahıt olduklarım.
    Uzmanlık ıcınde vardır fırsata cevırebıleceklerı bır acık mutlaka. Iktısat ıcın bıle uzman alımı oluyormus, burada yazanlar olmustu.
    Vallahi güleyim mi ağlayayım mı bilemedim. Son düzenlemeye göre uzmanlık da kalktı sanırım. Bir daha ilan çıkmaz herhalde. Gerçi okutmanlık da kalktı deniyor. Acaba isim değişikliğini mi böyle yorumluyorlar yrd. doç. olayı gibi.

  7. #7
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    04-2017
    Mesaj
    671
    Alıntı Alfonso Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam böyle de çok saçma olmaz mı. Gerçi neler gördük buna da şaşırmam. Uzman deyince benim aklıma hep fen ve sağlık personeli geliyor. Hani kütüphane uzmanı falan bana çok mantıklı gelmedi. Ama haklısınız. Yeter ki almak istesinler değil mi.
    Tam tersine kütüphane için uzman alınır. Tüm kütüphane memurları uzman olmasa bile aralarında kütüphanecilik ve arşiv bölümü mezunu uzmanlar bulunmaktadır. Uzmanlar akademik personelden sayılmakla birlikte üniversitedeki tüm uzmanlar eğitim öğretimle ilgili işlerde çalışmazlar.

  8. #8
    müdendise hanım
    Misafir
    Bende teknik bölüm mezunuyum. Sizce uzmanlık mı daha iyidir yoksa araş. gör. mü. Doktora yapıp yard. doç. olmak istiyorum ama geçici kadro diye çekiniyorum. Hangisi mantıklıdır. Ona göre yökdil çalışıcamm

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Lütfen Resimdeki Karakterlerin Aynısını Sırayla Kutunun İçine Yazınız.

Benzer Konular

  1. doktora yaparken yüksek lisans dersleri alınabilir mi?
    Doktora Eğitimi forum içinde, yazan msjackal
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 12-06-2015, 01:28
  2. ALES'ten 3 Ayda Kaç Puan Alınabilir ?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mystry
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 03-07-2014, 03:07
  3. ÖYP'ye devam ederken TÜBİTAK bursu alınabilir mi?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan cılgınjojuk
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 02-06-2014, 12:34
  4. ÖYP Yaparken Burs Alınabilir mi?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan willywonka
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 28-02-2014, 15:04
  5. üds'de hangi alandan girmeliyim?
    YDS / Yabancı Dil Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mutlulie
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 05-08-2012, 20:15

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git