Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Akademikpersonel.org
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Forumlar
Akademik Personel Sınavları
ALES - Takıldığınız-Çözemediğiniz Sorular
Parçanın Anlam Bütünlüğünü Bozan Cümleyi Bulma
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="sidneh" data-source="post: 182508" data-attributes="member: 16613"><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">(I) Gelişen teknolojinin mimarlara ve grafikerlere sunduğu yepyeni ürünler sayesinde, ayrıntılı çalışma gerektiren birçok iş daha kolay yapılabiliyor. (II) Üzerine yapılan çizimleri bilgisayara aktaran grafik tabletler, bir ekrandan ve bu ekranda kullanılmak üzere tasarlanmış olan bir kalemden oluşuyor. (III) Yeni geliştirilen bir teknoloji, normal kâğıt üzerinde yapılan çizimlerin bilgisayar ortamına aktarılmasına imkân veriyor. (IV) Kâğıt üzerine yerleştirilen bir alıcı, tükenmez kalemle yapılan çizimleri bilgisayara aktarabiliyor. (V) Kalemi kâğıda bastırma kuvvetine göre hem çizgilerin kalınlığı hem de çizim özellikleri bilgisayara aktarılabiliyor.</span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">2012 İlkbahar ALES'ten bir soru. Cevap II. İlk bakıldığında paragrafın tamamı yeni ürünlerden bahsediyormuş gibi görünüyor. Ancak cümleler tek tek incelendiğinde, ilk cümlede genel bir olgudan bahsettikten sonra diğer cümlelerde bu yepyeni ürünlere bir örnek verdiğini görüyoruz, kağıt üzerindeki teknoloji. III, IV ve V bu teknolojiden bahsederken II grafik tabletlerden bahsediyor, dolayısıyla anlam bütünlüğünü bozuyor.</span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'">Siz yapamadığınız soruları buraya yazarsanız daha çok yardımcı olabiliriz, nerede takıldığınızı göstermek için.</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sidneh, post: 182508, member: 16613"] [FONT=Trebuchet MS](I) Gelişen teknolojinin mimarlara ve grafikerlere sunduğu yepyeni ürünler sayesinde, ayrıntılı çalışma gerektiren birçok iş daha kolay yapılabiliyor. (II) Üzerine yapılan çizimleri bilgisayara aktaran grafik tabletler, bir ekrandan ve bu ekranda kullanılmak üzere tasarlanmış olan bir kalemden oluşuyor. (III) Yeni geliştirilen bir teknoloji, normal kâğıt üzerinde yapılan çizimlerin bilgisayar ortamına aktarılmasına imkân veriyor. (IV) Kâğıt üzerine yerleştirilen bir alıcı, tükenmez kalemle yapılan çizimleri bilgisayara aktarabiliyor. (V) Kalemi kâğıda bastırma kuvvetine göre hem çizgilerin kalınlığı hem de çizim özellikleri bilgisayara aktarılabiliyor. 2012 İlkbahar ALES'ten bir soru. Cevap II. İlk bakıldığında paragrafın tamamı yeni ürünlerden bahsediyormuş gibi görünüyor. Ancak cümleler tek tek incelendiğinde, ilk cümlede genel bir olgudan bahsettikten sonra diğer cümlelerde bu yepyeni ürünlere bir örnek verdiğini görüyoruz, kağıt üzerindeki teknoloji. III, IV ve V bu teknolojiden bahsederken II grafik tabletlerden bahsediyor, dolayısıyla anlam bütünlüğünü bozuyor. Siz yapamadığınız soruları buraya yazarsanız daha çok yardımcı olabiliriz, nerede takıldığınızı göstermek için.[/FONT] [/QUOTE]
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Akademik Personel Sınavları
ALES - Takıldığınız-Çözemediğiniz Sorular
Parçanın Anlam Bütünlüğünü Bozan Cümleyi Bulma
Üst