Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Akademikpersonel.org
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Forumlar
Akademik Personel Sınavları
YDS - Yabancı Dil Sınavı Takıldığınız/Çözemediğini
Çeviri(İng-Tr)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="bkrzngn" data-source="post: 406090" data-attributes="member: 79640"><p>Here we are concerned with getting staff to recognize that both individuals and departments have customers and then determining what can be done to improve levels of customer service and quality levels within the organization.</p><p> Çeviri için nereden başlayacağıma tam karar veremedim. Yardımcı olabilecek bir arakadaş çevirebilir mi acaba?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bkrzngn, post: 406090, member: 79640"] Here we are concerned with getting staff to recognize that both individuals and departments have customers and then determining what can be done to improve levels of customer service and quality levels within the organization. Çeviri için nereden başlayacağıma tam karar veremedim. Yardımcı olabilecek bir arakadaş çevirebilir mi acaba? [/QUOTE]
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Akademik Personel Sınavları
YDS - Yabancı Dil Sınavı Takıldığınız/Çözemediğini
Çeviri(İng-Tr)
Üst