Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Akademikpersonel.org
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Forumlar
Akademik Personel
Araştırma Görevlisi
Araştırma Görevlisi Alımlarının Ön Değerlendirme Aşamasındaki Adaletsizlik ve Dengesizlik
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="m.ahmet" data-source="post: 455635" data-attributes="member: 57824"><p>tespitiniz gayet mantıklı hocam. şöyle bir şeyde var. bizim akademik olarak yetkin olup olmadığımızı en iyi gösteren şey(ales ve yds den ziyade), okul ortalamamız. bu tespitim ales ve yds ile karşılaştırdığımızda söylüyorum. tek başına bir öğrencinin ortalaması baz alınarak akademik yeterliliği savunulamaz ama diğer 2 sınava nazaran en mantıklısı not ortalaması görünüyor. çünkü bir yerden bir ölçüt tutturmak zorundasınız yoksa işin içinden çıkılmaz. daha önce dediğim gibi büyük üniversitelerden yüksek not ortalaması yakalamak zor ise örneğin üniversiteye giriş sınavında ilk 30.000 e girmiş öğrencilerin not ortalaması 3.00'ün altındaysa ona belli bir ilave puan verilebilir. veya bunu derecelendirebilirsin şöyleki ilk 10.000 e 10 puan 10.000-30.000 arası 9 puan vs.. bunun gibi bir şey. ayrıca yukarıdaki 90 alıp makale okuyamaz diyen arkadaşa katılmıyorum. evet belki dinleyemez konuşamaz hatta yazamaz ingilizce olarak ama 90 alan bir adam ingilizceyi okuma işini büyük oranda halletmiş demektir. o kadar uzun boyluda değil. eleştireceğim diye haksızlık etmeyelim. ales görüşünede katılmıyorum. alesin akademik anlamda hiçbir değeri ve ölçütü yok. sadece insan elemek için yapılmış bir sınav. bu kadar basit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m.ahmet, post: 455635, member: 57824"] tespitiniz gayet mantıklı hocam. şöyle bir şeyde var. bizim akademik olarak yetkin olup olmadığımızı en iyi gösteren şey(ales ve yds den ziyade), okul ortalamamız. bu tespitim ales ve yds ile karşılaştırdığımızda söylüyorum. tek başına bir öğrencinin ortalaması baz alınarak akademik yeterliliği savunulamaz ama diğer 2 sınava nazaran en mantıklısı not ortalaması görünüyor. çünkü bir yerden bir ölçüt tutturmak zorundasınız yoksa işin içinden çıkılmaz. daha önce dediğim gibi büyük üniversitelerden yüksek not ortalaması yakalamak zor ise örneğin üniversiteye giriş sınavında ilk 30.000 e girmiş öğrencilerin not ortalaması 3.00'ün altındaysa ona belli bir ilave puan verilebilir. veya bunu derecelendirebilirsin şöyleki ilk 10.000 e 10 puan 10.000-30.000 arası 9 puan vs.. bunun gibi bir şey. ayrıca yukarıdaki 90 alıp makale okuyamaz diyen arkadaşa katılmıyorum. evet belki dinleyemez konuşamaz hatta yazamaz ingilizce olarak ama 90 alan bir adam ingilizceyi okuma işini büyük oranda halletmiş demektir. o kadar uzun boyluda değil. eleştireceğim diye haksızlık etmeyelim. ales görüşünede katılmıyorum. alesin akademik anlamda hiçbir değeri ve ölçütü yok. sadece insan elemek için yapılmış bir sınav. bu kadar basit. [/QUOTE]
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Akademik Personel
Araştırma Görevlisi
Araştırma Görevlisi Alımlarının Ön Değerlendirme Aşamasındaki Adaletsizlik ve Dengesizlik
Üst