Sayfa 95 - Toplam 521 İlkİlk ... 45859394959697105145195 ... SonSon
Bulunan 941 den 950 - Toplam 5205
Ağaç Şeklinde Aç1422Beğeni

YÖK Başkanlığının Üniversitelere Kadro Verme Yetkisi Kaldırıldı...

Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri Forumunda YÖK Başkanlığının Üniversitelere Kadro Verme Yetkisi Kaldırıldı... Konusunu İncelemektesiniz

Resmi gazetede Pazartesi tarihli yayınlanan ilanlarda Hacettepe ve Kastamonu Üniversitesinden öğretim üyesi ilanları gözüküyor. YÖK ...

  1. #941
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2018
    Mesaj
    4
    Resmi gazetede Pazartesi tarihli yayınlanan ilanlarda Hacettepe ve Kastamonu Üniversitesinden öğretim üyesi ilanları gözüküyor. YÖK ün yaptığı açıklama bu durumda sadece araştırma görevlisi ve öğretim görevlisi ilanlarını kapsıyor anlamına geliyor.

  2. #942
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2017
    Mesaj
    267
    Öğretim görevlisi ilanları, ilan yayınlama yetkisinin YÖK'ün elinden alındığı Temmuz ayından beri çıkıyor. Onlar senenin başında izni alınan kadrolar değil mi?


    Bu arada hayırlı haftalar güzel haberler diliyorum
    Son düzenleyen tumua, 17-09-2018 saat 00:34.
    yasarayanoglu bunu beğendi.

  3. #943
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    06-2017
    Mesaj
    542
    Sabır arkadaşlar sabır.

  4. #944
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    06-2017
    Mesaj
    542
    !!!.CİDDİ DUYUM.!!!

    Bu hafta cuma gününe kadar YÖK'ten tüm devlet üniversitelerine 2. yazı gönderilerek, ilanların yöksisten yayınlanması, alım mevzuatında üniversitelerin herhangi bir değişiklik yapmadan güncel şartları adaylardan istemesi, yani şuanki yök öğretim görevlisi istihadamı usul ve esaslarına uyulması, 2018 merkezi bütçenin verdiği kadro sayısının dışına çıkılmaması vb. gibi kuralların açıkça belirtileceği bir yazı gönderilerek YENİDEN İZİN VERİLECEK.

    Kaynak: YÖK'teki bazı yetkililer.

    - - - Güncellendi - - -

    Bu duyumu yarın teyit ettirmek için elimden geleni yapacağım arkadaşlar. Yarın akşam 17'ye kadar ne yapıp edip teyit ettireceğim inşallah.

    - - - Güncellendi - - -

    Üniversitelere tanınan bu yetki, rektörlerin elini güçlendirdi ve şuan YÖK'e bizlerin yapacağının bin katı baskı rektörlerden geliyor. Bu baskı, kilidi açacak görüşü hakim. Yeni yönetmeliği kimse beklemek istemiyormuş. Güzel gelişmeler geliyor.
    tumua bunu beğendi.

  5. #945
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2018
    Mesaj
    80
    Alıntı ogulhankayabas Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    !!!.CİDDİ DUYUM.!!!

    Bu hafta cuma gününe kadar YÖK'ten tüm devlet üniversitelerine 2. yazı gönderilerek, ilanların yöksisten yayınlanması, alım mevzuatında üniversitelerin herhangi bir değişiklik yapmadan güncel şartları adaylardan istemesi, yani şuanki yök öğretim görevlisi istihadamı usul ve esaslarına uyulması, 2018 merkezi bütçenin verdiği kadro sayısının dışına çıkılmaması vb. gibi kuralların açıkça belirtileceği bir yazı gönderilerek YENİDEN İZİN VERİLECEK.

    Kaynak: YÖK'teki bazı yetkililer.

    - - - Güncellendi - - -

    Bu duyumu yarın teyit ettirmek için elimden geleni yapacağım arkadaşlar. Yarın akşam 17'ye kadar ne yapıp edip teyit ettireceğim inşallah.

    - - - Güncellendi - - -

    Üniversitelere tanınan bu yetki, rektörlerin elini güçlendirdi ve şuan YÖK'e bizlerin yapacağının bin katı baskı rektörlerden geliyor. Bu baskı, kilidi açacak görüşü hakim. Yeni yönetmeliği kimse beklemek istemiyormuş. Güzel gelişmeler geliyor.
    Oğulhan Bey Allah sizden razı olsun. Birazcık olsun rahat uyuyacağız sayenizde. Çok çok heyecanlandım!
    ogulhankayabas bunu beğendi.

  6. #946
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    06-2017
    Mesaj
    542
    Bir rektörün, YÖK Yürütme Kurulu üyesindeki bir hocayı arayıp, sizler bizimle dalga mı geçiyorsunuz? Nasıl CB Kararnamesinin önüne geçersiniz? Hangi kanuna dayanarak bu genelgeyi gönderdiniz dediği ve YÖK'teki hocanında rektöre, hocam merak etmeyin cumaya kadar 2
    yazı gönderilecek sizlere bu sadece bazı belirsizliklerin önünü tıkamak içindi dediği duyumunu aldım.
    Hilmi hoca ve tumua bunu beğendiler.

  7. #947
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2018
    Mesaj
    115
    Alıntı ogulhankayabas Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bir rektörün, YÖK Yürütme Kurulu üyesindeki bir hocayı arayıp, sizler bizimle dalga mı geçiyorsunuz? Nasıl CB Kararnamesinin önüne geçersiniz? Hangi kanuna dayanarak bu genelgeyi gönderdiniz dediği ve YÖK'teki hocanında rektöre, hocam merak etmeyin cumaya kadar 2
    yazı gönderilecek sizlere bu sadece bazı belirsizliklerin önünü tıkamak içindi dediği duyumunu aldım.
    peki yeni çıkacak yönetmelikte ne gibi şeyler olacak bunu biliyor musunuz?

    - - - Güncellendi - - -

    ya benim anlamadığım şu tamam üniversitelerin öğretim elemanı ihtiyacı mevcut. fakat bu dönem zaten bitti. 1.5 2 ay bekleselerde şimdide alsalar hocalar gene ikinci döneme yetişecek. yok yani bu yeni yönetmeliği belki bizlerden beklemek istemeyen olabilir ama üniversiteler neden bu kadar sabırsız? madem o kadar ihtiyaç vardı bütün sene neden açmadılar o çok acil kadroları. neden bu ısrar yani. vallahi izin çıkar çıkmaz bilmiyorum ama çıksada benim için bir şey değişmicek bu yönetmelikle. ben 6 yıldır çok yoruldum artık liyakatsız alımlardan. bu sebeple en kısa zamanda yeni liyakatlı yönetmeliğin çıkması dileğiyle.
    Hilmi hoca, ogulhankayabas ve ottoman25 bunu beğendiler.

  8. #948
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    06-2017
    Mesaj
    542
    Alıntı DOKTORALI Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    peki yeni çıkacak yönetmelikte ne gibi şeyler olacak bunu biliyor musunuz?

    - - - Güncellendi - - -

    ya benim anlamadığım şu tamam üniversitelerin öğretim elemanı ihtiyacı mevcut. fakat bu dönem zaten bitti. 1.5 2 ay bekleselerde şimdide alsalar hocalar gene ikinci döneme yetişecek. yok yani bu yeni yönetmeliği belki bizlerden beklemek istemeyen olabilir ama üniversiteler neden bu kadar sabırsız? madem o kadar ihtiyaç vardı bütün sene neden açmadılar o çok acil kadroları. neden bu ısrar yani. vallahi izin çıkar çıkmaz bilmiyorum ama çıksada benim için bir şey değişmicek bu yönetmelikle. ben 6 yıldır çok yoruldum artık liyakatsız alımlardan. bu sebeple en kısa zamanda yeni liyakatlı yönetmeliğin çıkması dileğiyle.
    Valla hocam rektörlerin ve üniversitelerin kalbindem ne geçiyor bilmek mümkün değil. Ama şunu biliyoruz ki üniversiteler bizlerle birlikte 3 aydır bastırıyordu zaten, bizim kara kaşımız kara gözümüz için değil, üniversiteler bastırdığı için 4 gün önce kararname çıktı. Liyakatsiz asalaklar yine alınır mı? Rektörlee bu özerklik yetkisini kötüye kullanır mı? Ben bilemem. Ama yarın izinler verilse, ilan süreci, güvenlik soruşturması derken kasım ayında iş başı yapmak mümkün. Bu bile büyük bir ihtiyacı karşılayacaktır. En kötü ihtimalle ikinci dönemki yükü hafifletecektir. Yeni yönetmelikte her şey olabilir, köklü revizyonda, sadece ihtiyaca göre alım yapın diğer her şey aynı kalsında bunu hiç bilmiyorum.
    DOKTORALI bunu beğendi.

  9. #949
    akademikbezgin
    Misafir
    Alıntı ogulhankayabas Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    !!!.CİDDİ DUYUM.!!!

    Bu hafta cuma gününe kadar YÖK'ten tüm devlet üniversitelerine 2. yazı gönderilerek, ilanların yöksisten yayınlanması, alım mevzuatında üniversitelerin herhangi bir değişiklik yapmadan güncel şartları adaylardan istemesi, yani şuanki yök öğretim görevlisi istihadamı usul ve esaslarına uyulması, 2018 merkezi bütçenin verdiği kadro sayısının dışına çıkılmaması vb. gibi kuralların açıkça belirtileceği bir yazı gönderilerek YENİDEN İZİN VERİLECEK.

    Kaynak: YÖK'teki bazı yetkililer.

    - - - Güncellendi - - -

    Bu duyumu yarın teyit ettirmek için elimden geleni yapacağım arkadaşlar. Yarın akşam 17'ye kadar ne yapıp edip teyit ettireceğim inşallah.

    - - - Güncellendi - - -

    Üniversitelere tanınan bu yetki, rektörlerin elini güçlendirdi ve şuan YÖK'e bizlerin yapacağının bin katı baskı rektörlerden geliyor. Bu baskı, kilidi açacak görüşü hakim. Yeni yönetmeliği kimse beklemek istemiyormuş. Güzel gelişmeler geliyor.
    Senin nasil bir sorunun var ve bu arkadasa inanip umutlananlar sizde hic mi dusunme kabiliyeti yok? adam günboyu bşey yazmamis 00.34 te sabır dilemis sonra vahiy gelmis gibi yokten bilgi aldigini yazmis pazar geceyarisi senin yokte akraban mi var neyin varda bilgi aliyorsun yok bi rektor aramista yokteki hoca rektore izahat vermiste daha onceki yazdiklarini da okudum gece gece sen ya trolsun yada gercekten sorunlarin var. inanmayin baylar bayanlar bu sahtekarin sozlerine falan ya herro ya merro salliyor.

  10. #950
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2018
    Mesaj
    157
    Alıntı ogulhankayabas Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    !!!.CİDDİ DUYUM.!!!

    Bu hafta cuma gününe kadar YÖK'ten tüm devlet üniversitelerine 2. yazı gönderilerek, ilanların yöksisten yayınlanması, alım mevzuatında üniversitelerin herhangi bir değişiklik yapmadan güncel şartları adaylardan istemesi, yani şuanki yök öğretim görevlisi istihadamı usul ve esaslarına uyulması, 2018 merkezi bütçenin verdiği kadro sayısının dışına çıkılmaması vb. gibi kuralların açıkça belirtileceği bir yazı gönderilerek YENİDEN İZİN VERİLECEK.

    Kaynak: YÖK'teki bazı yetkililer.

    - - - Güncellendi - - -

    Bu duyumu yarın teyit ettirmek için elimden geleni yapacağım arkadaşlar. Yarın akşam 17'ye kadar ne yapıp edip teyit ettireceğim inşallah.

    - - - Güncellendi - - -

    Üniversitelere tanınan bu yetki, rektörlerin elini güçlendirdi ve şuan YÖK'e bizlerin yapacağının bin katı baskı rektörlerden geliyor. Bu baskı, kilidi açacak görüşü hakim. Yeni yönetmeliği kimse beklemek istemiyormuş. Güzel gelişmeler geliyor.

    Hocam bu güzel haber 4 gözle bekliyoruz ilanları

Benzer Konular

  1. Üniversitelere kadro
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan ahmetahmet
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 28-02-2018, 11:04
  2. Üniversitelere kadro gelmesi ?
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan ahmetahmet
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 12-02-2018, 19:53
  3. 2016 ÖYP Kadro Talepleri Üniversitelere YÖK Tarafından Gönderildi !!!
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan relaxy
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 30-11-2015, 16:16
  4. üniversitelere kadro verilmesi hakkında..
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan skntkn
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 31-12-2011, 15:48
  5. Personel daire başkanlığının dikkatsizliği
    Öğretim Görevlisi forum içinde, yazan yusufsys
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 10-08-2011, 08:39

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git