Sayfa 423 - Toplam 521 İlkİlk ... 323373413421422423424425433473 ... SonSon
Bulunan 4.221 den 4.230 - Toplam 5205
Ağaç Şeklinde Aç1422Beğeni

YÖK Başkanlığının Üniversitelere Kadro Verme Yetkisi Kaldırıldı...

Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri Forumunda YÖK Başkanlığının Üniversitelere Kadro Verme Yetkisi Kaldırıldı... Konusunu İncelemektesiniz

yasarayanoglu Demiş ki: Twitterda kadrolar ile ilgili gelen bir soruya Selçuk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. ...

  1. #4221
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2018
    Mesaj
    44
    Alıntı yasarayanoglu Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Twitterda kadrolar ile ilgili gelen bir soruya Selçuk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Şahin hocamızın cevabı;

    SORU:
    "hocam devlet üniversitelerinin araştırma görevlisi kadroları hakkında bilgi verir misiniz. Bu yılın kadroları yanacak mı?"
    CEVAP: "31 Aralıktan önce ilana çıkmak için çalışıyoruz."

    https://twitter.com/sahinmu/status/1075479786850541569
    Yaşar hocam sizin bir malumatınız yok mu? Neden tıkandı yine süreç. Ne bekleniyor yine?
    Son düzenleyen Xxxabze, 19-12-2018 saat 23:49.

  2. #4222
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    139
    2018'in elde olan kadrolarının kullanımı ile ilgili olarak, bu günlerde ilana çıkan ve norm kadro kriterlerine uymayan kadroların aslında 2018'in elde kalan kadroları olduğunu belirtmişti bazı arkadaşlar. Ben de karşı çıkmıştım, norm kadro yönetmeliğinin yayımlandığı gün yürürlüğe girmek zorunda olduğunu belirtmiştim.

    Yanılmışım. Gerçekten de bazı üniversiteler 2018'in elde kalan kadrolarını kullanmak için YÖK'ten izin almışlar ve ilana çıkıyorlar. Bizim üniversitemiz bu konuda hantal davrandığı için geç kalmış ve bizim kadrolar maalesef yanmış.

    Sanıyorum, bu konuda YÖK'ten izin bekleyen üniversiteler 2018 bitmeden ilana çıkacaklardır.

  3. #4223
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2018
    Mesaj
    139
    Memurlar net yanlış çıkan ilanlar için haber yapmış ve tüm hatalı ilanları tek tek sıralamış, bakalım düzelme olacak mı?
    Az önce görüştüğüm bir arkadaşım İstanbul’da ki bir vakıf üniversitesinin, tezli yüksek lisans veya tecrübe şartlı ilanı için (uzmanlık alanı değil) üniversite insan kaynakları sorumlusu ile görüşmüş, görüştüğü kişi yeni çıkan yönetmelikteki ilgili Maddelerden ne yazık ki haberdar değilmiş, arkadaşım tek tek anlatmış ama karşıdaki kişi ısrarla biz YÖK’ten izin alarak (yeni ilan) ilan ettik bu kadroları demiş, eğer uygun olmasaydı çıkmamız için izin alamazdık demiş ve arkasından da kafamı karıştırdınız genel sekreterimizle görüşeceğim bu konuyu diye eklemiş. Şimdi gerçekten yönetmeliğe aykırı çıkan bu ilanların sonucu ne olacak beklemedeyim açıkcası.

  4. #4224
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2017
    Mesaj
    267
    Alıntı Aguney Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    2018'in elde olan kadrolarının kullanımı ile ilgili olarak, bu günlerde ilana çıkan ve norm kadro kriterlerine uymayan kadroların aslında 2018'in elde kalan kadroları olduğunu belirtmişti bazı arkadaşlar. Ben de karşı çıkmıştım, norm kadro yönetmeliğinin yayımlandığı gün yürürlüğe girmek zorunda olduğunu belirtmiştim.

    Yanılmışım. Gerçekten de bazı üniversiteler 2018'in elde kalan kadrolarını kullanmak için YÖK'ten izin almışlar ve ilana çıkıyorlar. Bizim üniversitemiz bu konuda hantal davrandığı için geç kalmış ve bizim kadrolar maalesef yanmış.

    Sanıyorum, bu konuda YÖK'ten izin bekleyen üniversiteler 2018 bitmeden ilana çıkacaklardır.
    Hocam farzedelim oyle yine de yanmis sayilmaz ki nicin hemen kestirip attiniz 2018 bitmeden izin gelip ilana cikilacagini umuyorum ben de

    Arti olarak bu duyumu ya da bilgiyi nereden aldiniz?

  5. #4225
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2018
    Mesaj
    20
    Boşa beklemeyin kadro falan yok daha da çıkmaz. Herkes öğr üyesi ilanı çıkıyor çıkacak olsalar şimdiye çıkarlardı. Aylar oldu.... O kadroları başka şekilde değerlendiriyorlardır bizim haberimiz bile olmaz

  6. #4226
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2018
    Mesaj
    6
    Bugünkü resmi gazete de öğretim üyesi dışındaki kadrolara yalnızca 1 üniversite ilan yayınlamış. Sanırım artık ilan beklememek lazım uzun bir süre daha.

  7. #4227
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2018
    Mesaj
    15
    Hocalarım, gece 3'lere kadar bekleyip dersinizden - işinizden gücünüzden geri kalmamanızı tavsiye ederim. Konu hakkında malumatı olan arkadaşlar umutlu konuşması beni umutlandırıyor. Ancak bir türlü ilan görememek sinirimi bozuyor.

    Türkiye kurumları ile oturmuş bir ülke olması gerekirken, gençlerin metruk bir tekne misali bir oraya bir buraya sürüklenmesine sebep oluyor. Bu husus benim canımı sıkıyor, bir kişi çıkıp, şu tarihte, şu kadrolar çıkacak ve kriterler şunlar olacak demiyor.

  8. #4228
    Akdmkruya12
    Misafir
    120 devlet üniversitesinden sadece 12'sinin öğretim elemanı ilanına çıkması gerçekten garip bir hal almaya başladı. El altından bir kısıtlama veya bir talimat mı var anlayamadım. Artık ben de korkmaya başladım.

  9. #4229
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2017
    Mesaj
    61
    Arkadaşlar az once yok iletisim merkezini aradım 0850 470 0965 biz yetkiyi tamamen unilere devrettik diyolar ne zaman isterlerse çıkarlar kadro ilanina dedi ayrıca bu yila ait kadrolar da 31 aralıga kadar kullanılması gerek mi dedim yok dedi yeni yildada kullanabilir dedi şimdi taslar yerine oturuyo eğer gerçekten 31 aralik son gun olsaydı bu yila ait kadrolar için su anda yığınla kadro olması gerekti arkadaşlar her yil oldugu gibi. Ve son haftada patlama oluyodu ilanlarda tum uniler kadrolar kaduk oluyo diye yayinliyodu 31 aralika kadar ama onlarinda dediği gibi yeni yılda da kullanabiliyosa uniler o yüzden acele etmiyo tek tuk kadro çıkıyo zaten gordugumuz gibi bence bu doğru bilgi sizde arayin bi sorun bakalım

  10. #4230
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2017
    Mesaj
    267
    Kadrolarin istenildigi takdirde 2019 nisan’da dahi kullanilabilecegini soylemistik zaten hocam ama onemli olan sey neyi bekledikleri

Benzer Konular

  1. Üniversitelere kadro
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan ahmetahmet
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 28-02-2018, 11:04
  2. Üniversitelere kadro gelmesi ?
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan ahmetahmet
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 12-02-2018, 19:53
  3. 2016 ÖYP Kadro Talepleri Üniversitelere YÖK Tarafından Gönderildi !!!
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan relaxy
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 30-11-2015, 16:16
  4. üniversitelere kadro verilmesi hakkında..
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan skntkn
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 31-12-2011, 15:48
  5. Personel daire başkanlığının dikkatsizliği
    Öğretim Görevlisi forum içinde, yazan yusufsys
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 10-08-2011, 08:39

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git