Sayfa 307 - Toplam 521 İlkİlk ... 207257297305306307308309317357407 ... SonSon
Bulunan 3.061 den 3.070 - Toplam 5205
Ağaç Şeklinde Aç1422Beğeni

YÖK Başkanlığının Üniversitelere Kadro Verme Yetkisi Kaldırıldı...

Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri Forumunda YÖK Başkanlığının Üniversitelere Kadro Verme Yetkisi Kaldırıldı... Konusunu İncelemektesiniz

Açıklama nerde Hocam, bugün mü yayınlandı?...

  1. #3061
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    485
    Açıklama nerde Hocam, bugün mü yayınlandı?

  2. #3062
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2018
    Mesaj
    139
    Açıklamanın nerede yapıldığını da belirtir misiniz Hocam? Bulamıyorum

  3. #3063
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2017
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    15
    Alıntı Umut Can Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yok yeni bir açıklama yaptı, atama usul ve esasları ile ilgili yönetlik çalışması tamamlanmış ve bugün itibariyle gönderilmiştir dedi. Tahmini perşembe gece resmi gazete yayınların ama bunun ilanları verme durumunu etkileyeceğini sanmıyorum aralık ayında norm kadrolar oluşturulup aralık sonu ilana çıkılır amılar ocakta olur şuan için bu durumdan eminim çünkü yök ilk tapta norm kadro yayınlanıncaya kadar bekleyin dedi dadiği oldu beklendi istanbul üniversitesinin ilanını kaldırttı norm kadro yayınlanmasına rağmen amaç zaten aralık ayını bekletmekti. Norm kadro yayınladı şimdi de aralık ayını bekleyin dedi yani boşuna umutlanmayın aralığı ocağı bekleyin. ..


    http://yok.gov.tr/documents/10279/38...a_aciklama.pdf

    Bunun disinda bir aciklama mevcut degil, sanirim bu aciklamayi kastediyorsunuz???

  4. #3064
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2018
    Mesaj
    139
    Alıntı aresavas Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    http://yok.gov.tr/documents/10279/38...a_aciklama.pdf

    Bunun disinda bir aciklama mevcut degil, sanirim bu aciklamayi kastediyorsunuz???
    Bu geçen hafta açıklandı hocam hepimiz zaten biliyoruz bunu.

  5. #3065
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2017
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    15
    Alıntı Bekleyiş Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bu geçen hafta açıklandı hocam hepimiz zaten biliyoruz bunu.
    Evet bu gectigimiz haftaya ait , bunun uzerine ben de bir aciklama bilmiyorum. Hani bugun yayinlanip ta gozden kacirdigimiz birsey mi var acaba?

  6. #3066
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2018
    Mesaj
    20
    Bizim üniversitesinin her fakültesinde norm kadro toplantısı yapılmış, yakında üniversite kendi norm kadro yönetmeliğindeki çıkartacakmış sanırım bu prosedür tüm üniversitelerde uygulanır yani şu aralar kadroların çıkması pek mümkün görünmüyor

  7. #3067
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2018
    Mesaj
    139
    Alıntı aresavas Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet bu gectigimiz haftaya ait , bunun uzerine ben de bir aciklama bilmiyorum. Hani bugun yayinlanip ta gozden kacirdigimiz birsey mi var acaba?
    Bakılabilecek her yere baktım, sorulacak her yere sordum ama açıklamaya ulaşamıyorum ben de hocam.
    Umut hocam spekülasyonlara mahal verecek birisi değil ama açıklama da yapmadı. İnşallah belirttiği şekilde hazırdır ve gönderilmiştir diyeyim.

  8. #3068
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2017
    Mesaj
    54
    Yil sonuna kadar alim olmayacaktir. Bu sene boyle kapatilir. Norm kadro adi altinda da 2019 da az sayida kadro verilir. Kac aydir bos yere bekliyoruz. O kadar emek çaba veriliyor kimsenin umrunda değil. Surecin uzamasinda hic bi mantikli yan yok. O kadar hevesim kirildi ki. Gelismeleri dahi takip edesim gelmiyor. Akademi daha dahil olmadan bu kadar ömür yiyorsa sonrasini dusunemiyorum.
    htaysi ve mtz bunu beğendiler.

  9. #3069
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2018
    Mesaj
    139
    Alıntı seyda26 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yil sonuna kadar alim olmayacaktir. Bu sene boyle kapatilir. Norm kadro adi altinda da 2019 da az sayida kadro verilir. Kac aydir bos yere bekliyoruz. O kadar emek çaba veriliyor kimsenin umrunda değil. Surecin uzamasinda hic bi mantikli yan yok. O kadar hevesim kirildi ki. Gelismeleri dahi takip edesim gelmiyor. Akademi daha dahil olmadan bu kadar ömür yiyorsa sonrasini dusunemiyorum.

    Fikrinize saygı duyuyorum Şeyda Hocam ama böylesi kesin yargılara nasıl ulaşabiliyorsunuz? Aradığım personel daire başkanlıkları, görüştüğüm hocalar dahi kesin bir şey söyleyemezlerken bu kadar iddialı cümleleri ben kuramıyorum şahsen. Dediğiniz olabilir mi? Evet, kuvvetle muhtemel ama ihtimal dahi olsa bekleyeceğiz.
    Bu süreç hepimizi yıprattı..

  10. #3070
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2018
    Mesaj
    17
    Alıntı yasarayanoglu Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Kalmadı derken doktora için başka yere mi gittiler yani kadroları duruyor kendileri mi yok yoksa herhangi bir sebeple ayrıldılar mı? Bölümlerde sadece öğrenci sayısına göre belirlenmeyecek norm kadro bu sene düşer ertesi sene artar bunu kimse kestiremez hiç yok ise muhakkak alım yapılacaktır.
    Norm kadronun belirlenme sınırı asgari kadroya bağlanırsa hiçbir üniversitede işler yürümez. Bizim bölümde lisans, yüksek lisans, tezsiz yüksek lisans ve doktora programları var. Önümüzdeki sene uzaktan öğretim programı da açılacak. Bölümde 18 öğretim üyesi var. Benim anabilim dalımda 2 profesör 2 de doçent var. Dr. öğretim üyesi yok. Bölümün, üniversite havuz dersleri de var. Üstüne üstlük her sene 2.,3. ve 4. sınıflara bolca seçmeli ders açıyoruz ki uzmanlaşma sağlayabilelim.

    Şimdi bu bölüm nasıl 6 kişiyle yürütsün işlerini? 18 kişi bile yetmiyor. Daha bunun danışmanlığı, idari görevi var. Kaldı ki her anabilim dalının hocası her dersi veremez. Akademi uzmanlaşma işidir. Temel dersler tamam. Ama 2. sınıftan itibaren artık temel ders filan kalmıyor.

    Bunun yanı sıra kadro kısıtı sadece norm kadro ile sınırlı kalırsa, yani norm dışı kadro verilmezse, bir kişi bulunduğu kurumda nasıl yükselebilir? Düşünebiliyor musunuz? Doktora programı açmak istiyor bir bölüm. Profesör lazım elbette. Bu bölümde 2 tane doçent profesörlük hakkını almış olsun. Ama norm kadro var diye profesör kadrosu alamıyor. Böyle bir şey olabilir mi? Eşyanın tabiatına aykırı.

    Sonuç olarak YÖK, rektörlere "alın size maksimum 6 kadro, bunları bana sormadan ilana çıkabilirsiniz" diyerek "haydi siz kumda oynayın" demiştir. Diğer kadrolar için YÖK izni gerekecek. Yani aynı tas, aynı hamam.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı seyda26 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yil sonuna kadar alim olmayacaktir. Bu sene boyle kapatilir. Norm kadro adi altinda da 2019 da az sayida kadro verilir. Kac aydir bos yere bekliyoruz. O kadar emek çaba veriliyor kimsenin umrunda değil. Surecin uzamasinda hic bi mantikli yan yok. O kadar hevesim kirildi ki. Gelismeleri dahi takip edesim gelmiyor. Akademi daha dahil olmadan bu kadar ömür yiyorsa sonrasini dusunemiyorum.
    Anlamadığınız konu şu sanırım. Norm kadro verilmeyecek. Norm kadro, asgari kadro üzerinden, üniversiteler tarafından belirlenecek ve YÖK izni gerekmeden ilan edilebilecek kadrolardır. Kadro ver yetkisi Maliye Bakanlığı'nındır. YÖK, kadro kullanım izni veriyordu. Hala daha veriyor. Sadece norm sayısı kadar kadro YÖK'e sorulmadan ilan edilebilecek. Geri kalan kadrolar için yine YÖK iznia lınacak.
    cashh ve Ph.D. bunu beğendiler.

Benzer Konular

  1. Üniversitelere kadro
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan ahmetahmet
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 28-02-2018, 11:04
  2. Üniversitelere kadro gelmesi ?
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan ahmetahmet
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 12-02-2018, 19:53
  3. 2016 ÖYP Kadro Talepleri Üniversitelere YÖK Tarafından Gönderildi !!!
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan relaxy
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 30-11-2015, 16:16
  4. üniversitelere kadro verilmesi hakkında..
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan skntkn
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 31-12-2011, 15:48
  5. Personel daire başkanlığının dikkatsizliği
    Öğretim Görevlisi forum içinde, yazan yusufsys
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 10-08-2011, 08:39

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git