Sayfa 23 - Toplam 27 İlkİlk ... 132122232425 ... SonSon
Bulunan 221 den 230 - Toplam 268

2016 Devlet Üniversitelerinde Öğretim Üyesi Dışındaki Kadro İlanları

Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri Forumunda 2016 Devlet Üniversitelerinde Öğretim Üyesi Dışındaki Kadro İlanları Konusunu İncelemektesiniz

yıl sonuna doğru ilan sayısında büyük bir patlama olacak arkadaşlar, az daha sabredelim. bu başlığın ...

  1. #221
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    588
    yıl sonuna doğru ilan sayısında büyük bir patlama olacak arkadaşlar, az daha sabredelim. bu başlığın ilk entrysini incelerseniz yaptığım tahminlerin ve analizlerin büyük ölçüde doğru çıktığını göreceksiniz. 4000 cari kadro var bu yıl. 800 kadar öğretim elemanı da görevden uzaklaştırıldı. geçen yıl ilana çıkmayan veya çok az çıkan üniversiteler de var. çeşitli nedenlerle boşalan kadroları da düşündüğümüzde ben yıl sonuna kadar 7000-8000 arası sayıda kadro çıkabileceğini düşünüyorum. herkes için hayırlısı olsun.
    Sofya bunu beğendi.

  2. #222
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    672
    Alıntı muleta Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yıl sonuna doğru ilan sayısında büyük bir patlama olacak arkadaşlar, az daha sabredelim. bu başlığın ilk entrysini incelerseniz yaptığım tahminlerin ve analizlerin büyük ölçüde doğru çıktığını göreceksiniz. 4000 cari kadro var bu yıl. 800 kadar öğretim elemanı da görevden uzaklaştırıldı. geçen yıl ilana çıkmayan veya çok az çıkan üniversiteler de var. çeşitli nedenlerle boşalan kadroları da düşündüğümüzde ben yıl sonuna kadar 7000-8000 arası sayıda kadro çıkabileceğini düşünüyorum. herkes için hayırlısı olsun.
    Hocam yazdıklarınızı takip edenler isabetli yorumlarınızı biliyor ancak şu aşamada net bir durum olmadığı için kadroların bu yıl ilan edilmemesi gibi olasılıklar endişelendiriyor. Umuyorum dediğiniz gibi olur.
    …biz çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz…

  3. #223
    Akademik Forum
    Misafir

    Question

    arkadaşlar dışarıdan serbest öğretim elemanı olarak ders vermek için sadece okul müdürü ve üni yönetimini tanımak gerektiğini söyledi bir hocam.yoksa bırakın kadroyu bu bile mümkün değilmiş.tanırsan bir dilekçeye bakar dedi .ne kadar doğru bu iş ?

  4. #224
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Mesaj
    33
    daha ne kadar bekleyeceğiz anlayamıyorum. bütün ilanlar 29 aralıkta falan mı çıkıcak. işkence gibi gelmeye başladı süreç.

  5. #225
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    30
    Çoğu üniversite ohalin kalkmasını bekliyor bence eğer ohal uzarsa da mecbur ilana çıkarlar

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  6. #226
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    94
    Duyumu olan var mı, ne zaman çıkacak bu kadrolar?

  7. #227
    Akademik Forum
    Misafir
    Ilanlar cikmiyo cikanlara basvuruyoruz atamamiz olmuyo nasil bi hal bu cozulur mu acaba bu sorun bi duyumu olan yok mu OHAL uzun surecek bunu ohale baglamak ne kadar dogru

  8. #228
    Akademik Forum
    Misafir
    maşallah kadrolar adeta bir yağmur misali yağıyor yağıyor...
    kimse öypden başka birşeyle ilgilenmiyor

  9. #229
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    28
    Merhaba,
    Bir ilanda işletme alanında tezli yüksek lisans yapmış olmak diyor, ben işletme anabilim dali pazarlama bilim dalında yüksek lisans yaptım, kabul etmeme gibi bir durumları olur mu?

  10. #230
    Akademik Forum
    Misafir
    ilan çıksa ne olacak sanki bıktım ya adama özel kadro her yer. neyin ilanını bekliyorsak 3 diplomalı arkadaşım var (yl diplomaları hariç) çocuk hala mülakata kalamadı traji komik durum. (Kalamamasının nedeni alesten ya da diplomadan değil)

Sayfa 23 - Toplam 27 İlkİlk ... 132122232425 ... SonSon

Benzer Konular

  1. 2015 Devlet Üniversitelerinde Öğretim Üyesi Dışındaki Kadro İlanları
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan muleta
    Cevap: 805
    Son Mesaj: 31-12-2015, 18:09
  2. Cevap: 1033
    Son Mesaj: 01-01-2015, 22:14
  3. Öğretim Üyesi Alım İlanları
    Öğretim Üyesi forum içinde, yazan ldil
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 29-12-2012, 23:28
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-12-2011, 11:26
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 25-12-2010, 07:26

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git