Sayfa 83 - Toplam 127 İlkİlk ... 3373818283848593 ... SonSon
Bulunan 821 den 830 - Toplam 1270
Ağaç Şeklinde Aç56Beğeni

Yüksek Lisans ve Askerlik Tecili

Yüksek Lisans Eğitimi Forumunda Yüksek Lisans ve Askerlik Tecili Konusunu İncelemektesiniz

Merhaba Arkadaşlar, Benim biraz karmaşık bir o kadar önemli bir sorum vardı; Öyle ki, Yurt ...

  1. #821
    Akademik Forum
    Misafir
    Merhaba Arkadaşlar,
    Benim biraz karmaşık bir o kadar önemli bir sorum vardı;
    Öyle ki,

    Yurt dışında iki senelik bir üniversite'de master programına başvurdum, başvurum kabul edilirse ve gerekli belgeleri gerekli kurumlara iletirsem Eylül'de tamamen bitecek olan tecil tarihim nasıl bir işleyiş gösterecek?

    Türkiye'de bilinen tanınan bir kurumda, kameralar önünde çalışan birisiyim. Yurt dışındaki Üniversite'deki programa kaydolup oradan oturum alırsam; ancak derslere hiç gitmezsem ve sadece sınavlarımı teslim edersem nasıl bir işleyiş olur? Hakkımda şikayet açılır mı? Bu adamın x ülkesinde oturumu var askerlik tecili için gitmiş; ama Türkiye'de yaşıyor ve çalışıyor diye?
    Bir de merak ettiğim husus Üniversite'ye kaydolduktan sonra hiç gitmezsem ne olur? 3 sene boyunca devam mı eder uzama yoksa?

    Lütfen cevaplarsanız çok mutlu olacağım,

  2. #822
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2016
    Mesaj
    1
    Merhaba arkadaşlar askerlik durumuyla ilgili sorum olacak 01eylul 30eylul 2016 arası sevk işlemlerimin olacağı söylendi ve kasımda askersin dendi.ozel bi üniversitede yüksek lisans yapmayı planlıyorum guz donemi kayıtları ağustos ve eylül ayında oluyormuş .muhtemelen eylül ayı içersinde kaydınız olur dendi .ama bu sefer sevk tarihleri arasında olduğu için askerlik şubesi kabul eder mi ?

  3. #823
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2016
    Mesaj
    33
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Okulunuz devam ediyorsa öğrenci belgenizle birlikte askerlik şubesine gidiniz 1 celp dönemi erteleme hakları var.
    Hocam 3 yılı aşınca tez bitmez ise 1 celp dönemi erteleyebilirmiyiz cok acilkonu olarak da yazdim

  4. #824
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Mesaj
    50
    2016 kasımda 3 yıl 4 aylık tecil sürem dolacak. okulun sitesinde (marmara sbe) öğrencilik durumu devam ederse 1 yıl daha tecil hakkımın olduğu söyleniyor. yani mezun olmazsam 1 sene daha uzatma şansım var, öyle mi?

  5. #825
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    751
    Alıntı TarIk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    2016 kasımda 3 yıl 4 aylık tecil sürem dolacak. okulun sitesinde (marmara sbe) öğrencilik durumu devam ederse 1 yıl daha tecil hakkımın olduğu söyleniyor. yani mezun olmazsam 1 sene daha uzatma şansım var, öyle mi?
    Hayır, 3 yıl 4 ayda bitmezse askere alınıyor. Bitirirseniz 1 yıl daha tecil hakkınız oluyor.

  6. #826
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Mesaj
    50
    Alıntı kuramci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hayır, 3 yıl 4 ayda bitmezse askere alınıyor. Bitirirseniz 1 yıl daha tecil hakkınız oluyor.
    30- Askerlik tecilinin süresini 3 yıl 4 aydan fazla uzatabilme imkânım var mı?
    Öğrencilik durumu devam ediyorsa 1 yıl daha uzatılabilmektedir.

    yanlış mı yazmışlar?

  7. #827
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    751
    Alıntı TarIk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    30- Askerlik tecilinin süresini 3 yıl 4 aydan fazla uzatabilme imkânım var mı?
    Öğrencilik durumu devam ediyorsa 1 yıl daha uzatılabilmektedir.

    yanlış mı yazmışlar?
    Böyle bir şeyi hiç duymadım. 3 yıl 4 aydan fazla ertelenebildiğini ne gördüm ne duydum.

  8. #828
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Mesaj
    50
    Alıntı kuramci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Nerede yanlış mı yazmışlar?
    https://sbe.marmara.edu.tr/ogrenci/sik-sorulan-sorular sitede yazan şey şu:

    "30- Askerlik tecilinin süresini 3 yıl 4 aydan fazla uzatabilme imkânım var mı?
    Öğrencilik durumu devam ediyorsa 1 yıl daha uzatılabilmektedir."

    yani öğrencilik devam ediyorsa 1 sene daha tecil edilebiliyor. yanlış mı anlıyorum, yanlış mı bilgi vermişler?

    - - - Güncellendi - - -

    öyleyse büyük bir hata var. kabul edilebilir gibi değil. yanıltıcı.

  9. #829
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    751
    Alıntı TarIk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    https://sbe.marmara.edu.tr/ogrenci/sik-sorulan-sorular sitede yazan şey şu:

    "30- Askerlik tecilinin süresini 3 yıl 4 aydan fazla uzatabilme imkânım var mı?
    Öğrencilik durumu devam ediyorsa 1 yıl daha uzatılabilmektedir."

    yani öğrencilik devam ediyorsa 1 sene daha tecil edilebiliyor. yanlış mı anlıyorum, yanlış mı bilgi vermişler?

    - - - Güncellendi - - -

    öyleyse büyük bir hata var. kabul edilebilir gibi değil. yanıltıcı.
    Şunu deneyin bir de. Enstitüye danışmanız daha iyi olur. Benim de 1 yılım var tecilimin bitmesine.
    http://www.akademikpersonel.org/3048...tml#post422459

  10. #830
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Mesaj
    50
    Alıntı kuramci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Şunu deneyin bir de. Enstitüye danışmanız daha iyi olur. Benim de 1 yılım var tecilimin bitmesine.
    http://www.akademikpersonel.org/3048...tml#post422459
    teşekkür ederim. bundan hiç haberim yoktu. yani + 3 yıl 4 ay ekliyor bu geçici madde. varsa böyle bir şey ikinci yüksek lisansla niye uğraşıyor insanlar?

    - - - Güncellendi - - -

    pardon, yanlış anladım. maddenin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren 3 yıl 4 ay diyor? yani her halükarda ronaldinho gibi benim durumumda da mart 2018'e kadar tecil ettirilebilir. ekstra 1 yıl 4 ay kazanmış oluyorum...
    Son düzenleyen TarIk, 10-02-2016 saat 01:12.

Benzer Konular

  1. Lisansüstü Eğitim ve Askerlik Tecili
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan tusubasa
    Cevap: 21
    Son Mesaj: 16-04-2016, 01:06
  2. Cevap: 10
    Son Mesaj: 07-02-2016, 23:35
  3. Askerlik Tecili İptali
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan akaldirim
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 01-01-2014, 19:36
  4. Yüksek Lisans Azami Süre Askerlik Tecili
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan netra
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 03-11-2012, 11:03
  5. Yüksek Lisans Aşamasında Askerlik Tecili
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan AYAZAYAZ35
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 24-02-2012, 11:41

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git