Sayfa 77 - Toplam 94 İlkİlk ... 2767757677787987 ... SonSon
Bulunan 761 den 770 - Toplam 938

Aynı Anda İki Yüksek Lisans veya Doktora Programı Okumak

Yüksek Lisans Eğitimi Forumunda Aynı Anda İki Yüksek Lisans veya Doktora Programı Okumak Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar şu an yüksek lisansın 6. yarıyılındayım yani tezi aldım ama bitmiyor malesef. Mevcut üniversitemdeki ...

  1. #761
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2015
    Mesaj
    16
    Arkadaşlar şu an yüksek lisansın 6. yarıyılındayım yani tezi aldım ama bitmiyor malesef. Mevcut üniversitemdeki hocalarla aram kötü ve burası bitmez gibi görünüyor. Şimdi sorum şu ben burda tez dönemindeyim, kayıt sildirip başka bir üniversitede yüksek lisansa başlayabilir miyim? Amacım lisansta mezun olduğum üniversitede yüksek lisansa başlayıp bitirmek. Yüksek lisansa severek isteyerek başladım ama hocaların iğrenç tutumu beni çok soğuttu. Amacım akademisyenlik olduğu için formasyon bile almadım düşünün.

  2. #762
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    238
    Alıntı mystry Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba size birşey sorabilirmiyim anladigim kadari ile son deisiklikle ayni anda 2 yuksek lisans kalkti yada inş ben yanlis anlamisimdir sizin bir bilginiz var mi.kalktimi ?
    kalktı hocam.
    Buluta yükü sorulmazmış.

  3. #763
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı yakamoz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    kalktı hocam.
    Peki karar cikmadan önce yuksek lisans yapanlar, kayitlarini sildirmeden yeni bi yuksek lisansa kayit yaptirabilirler mi ?
    idealisthoca bunu beğendi.

  4. #764
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2014
    Mesaj
    9
    Bakanlar Kurulunun son kararına göre aynı anda iki tezli yüksek lisans programına kaydolunamaz şeklinde bir karar aldığını duydum.
    Ne derece doğru acaba?

    Şu an farklı üniversitelerde aynı anda iki tezli yüksek lisans yapmaktayım. Bu kararın alınmasından önce aynı anda iki yüksek lisans yapanları kapsıyor mu? Eğer kapsıyorsa ne yapmalıyım???
    Son düzenleyen chitarra, 27-05-2016 saat 10:15.

  5. #765
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    89
    maalesef artık olmuyor galiba ama yasadan öncekiler hariç
    linki de burada . Başbakanlık Mevzuatı Geliştirme ve Yayın Genel Müdürlüğü

    (6) Tezsiz yüksek lisans programları hariç, aynı anda birden fazla lisansüstü programa kayıt yaptırılamaz ve devam edilemez.
    MADDE 36 – (1) 1/7/1996 tarihli ve 22683 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği yürürlükten kaldırılmıştır.
    Geçiş hükümleri
    GEÇİCİ MADDE 1 – (1) Bu Yönetmelikle getirilmiş hükümlerin uygulaması ve belirlenmiş süreler yönetmeliğin yürürlüğe girdiği tarihinden itibaren başlar.
    (2) Bu Yönetmeliğin yayımı tarihinden önce aynı anda birden fazla lisansüstü programa kayıtlı olan öğrenciler hakkında 35 inci maddenin altıncı fıkrası uygulanmaz.

  6. #766
    Akademik Forum
    Misafir
    Değerli arkadaşlar. Peki aynı anda tezli ve tezsiz yuksek lisans bir arada yapılabilir mi acil cevaplarınızi bekliyorum lm saygilar.

  7. #767
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    89
    Daha önce yüksek lisans yapan biri yasa çıktıktan sonra 2. yüksek lisansa başlayabiliyor mu ?
    yoksa yasadan sonra mı 2 yüksek lisans yapmak engellendi ?
    Nazmi hocam bu konuda yazar mısınız ?

  8. #768
    Akademik Forum
    Misafir
    benim merak ettiğim ise şu. Doktora yapan biri aynı zamanda yüksek lisans yapabilir mi? Sanırım yönetmelik aynı anda yüksek lisans yüksek lisans ya da doktora doktora ya izin vermiyor. Acaba yanılıyor muyum?

  9. #769
    Akademik Forum
    Misafir

    Angry Offf

    Yani aynı anda bir tezli bir tezsiz yüksek lisans programına kayıt yaptırmak mümkün mü ?

  10. #770
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    11
    Madde 35
    (6) Tezsiz yüksek lisans programları hariç, aynı anda birden fazla lisansüstü programa kayıt yaptırılamaz ve devam edilemez.

    Birden fazla lisansüstü programa kayır yaptıramaz diyor. Yani aynı anda yüksek lisans ve doktora eğitimi alamazsınız.

    Aynı anda tezli ve tezsiz programlara kayıt yaptırılabilir.

    GEÇİCİ MADDE 1
    (1) Bu Yönetmelikle getirilmiş hükümlerin uygulaması ve belirlenmiş süreler yönetmeliğin yürürlüğe girdiği tarihinden itibaren başlar.
    (2) Bu Yönetmeliğin yayımı tarihinden önce aynı anda birden fazla lisansüstü programa kayıtlı olan öğrenciler hakkında 35 inci maddenin altıncı fıkrası uygulanmaz.

    Yönetmeliğin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren öğrenci olsanız dahi tezsiz programlar hariç ikinci lisansüstü eğitime başvuramazsınız. İkinci fıkradan anlaşılacağı üzere yalnızca bu yönetmelikten önce iki lisansüstü programa kayıt yaptıranların durumu korunmuştur.

Benzer Konular

  1. ÖYP'yi kazandıktan sonra ÖSS'ye (YGS/LYS) girip aynı anda bir lisans bölümü okumak?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan afantastica
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 04-01-2013, 22:38
  2. Aynı Anda Yüksek Lisans ve Lisans Okumak
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan farmaster
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 25-08-2012, 12:24
  3. aynı anda yüksek lisans ve formasyon
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan fidan.adü
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 28-01-2012, 21:49
  4. Aynı Anda Yüksek Lisans ve Doktora
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan domestic.peri
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 06-11-2011, 11:25

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git