reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 5 - Toplam 5

Tezli yüksek lisans dondurmak - çok acil

Yüksek Lisans Eğitimi Forumunda Tezli yüksek lisans dondurmak - çok acil Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar tezli yüksek 2. senedeyim. Derslerim bitti teze geçecektim bu dönem ama bu yıl bununla ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2016
    Mesaj
    5

    Tezli yüksek lisans dondurmak - çok acil

    Arkadaşlar tezli yüksek 2. senedeyim. Derslerim bitti teze geçecektim bu dönem ama bu yıl bununla uğraşmam mümkün görünmüyor. En azından güz dönemi için. Bir dönemlik dondurmak mümkün mü hiç tez konusu seçmeden? Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.

  2. #2
    /symo++/ARTIST
    Misafir
    Eğer;

    2. ylınızı doldurmuş ve yaşadığınız bir problem nedeni ile ara vermek istiyorsanız ,güncel prosedure rağmen şu an sorun olmaz , enstitüye gidin ,dilekçe verecekler ,dondurma gerekçesine de "ekonomik sorunlar" yazın.
    başka bir beyanata gerek yoktur. yani sağlık heyet (kurul) raporu filan bnlara gerek yok zaten sağlığınız herşeyden önemli bide bunun için sağlık sorunu çıkarmayın .

    tek bir beyanınız yeterldir. yaşadığınız olumsuzluk için geçmiş olsun.

    sueno

  3. #3
    Akademik Forum
    Misafir
    Universitenizde ilgili entituyle gorusun.

  4. #4
    Akademik Forum
    Misafir

    cevap

    Iyi günler hocam. Yüksek lisans tez danismaniniza, yüksek lisans yaptiginiz enstituye ulaşıp sormanizi tavsiye ederim. Üniversitenin ilgili yönetmeliği yönünde net bilgi alın, buradan belki fikir alabilirsiniz ancak küçük de olsa farklı olan bir durum işlerinizi aksatmasin, universiteniz enstituye telefon edin durumunuzu anlatıp sorun hocam

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    33
    Alıntı shirley Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar tezli yüksek 2. senedeyim. Derslerim bitti teze geçecektim bu dönem ama bu yıl bununla uğraşmam mümkün görünmüyor. En azından güz dönemi için. Bir dönemlik dondurmak mümkün mü hiç tez konusu seçmeden? Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
    elbette mümkün bir dilekçe ile enstitünüze başvurarak dondurabilirsiniz. Enstitünüzün formlar dilekçeler bölümünde dilekçe olabilir yoksada siz yazarsınız. dondurma isteğiniz anladığım kadarıyla kişisel. fakat dilekcede bir gerekce belirtmeniz gerekmekte. maddi sıkıntılar iyi bir gerekce olabilir. onun dişindaki saglık falan gibi sebeplerde rapor istiyorlar.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 3.Yılın sonunda Yüksek Lisansı Dondurmak ve Askerlik Tecili
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan Bleohan
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 14-08-2016, 20:53
  2. Yüksek Lisansı Dondurmak
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan merve03
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 22-07-2016, 09:37
  3. Cevap: 0
    Son Mesaj: 18-07-2011, 10:23
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 18-07-2011, 10:20
  5. Tıp Fakültesi Cerrahi Bilimler Acil Tıp A.B.D. Acil Tıp Uzmanı Olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 09-11-2010, 12:59

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git