reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 15 - Toplam 17

Kalabalık kontenjan tezli yüksek lisans için eksi mi?

Yüksek Lisans Eğitimi Forumunda Kalabalık kontenjan tezli yüksek lisans için eksi mi? Konusunu İncelemektesiniz

Hiçbir okula kabul göremeyeceğimi fark ettim bu ortalamalarla, bu yüzden bir özel üniversiteye girmeyi düşünüyorum. ...


  1. #1
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    74

    Kalabalık kontenjan tezli yüksek lisans için eksi mi?

    Hiçbir okula kabul göremeyeceğimi fark ettim bu ortalamalarla, bu yüzden bir özel üniversiteye girmeyi düşünüyorum. Kontenjan yok, dolayısıyla başvuran herkes alınıyor. Bu çok büyük bir eksi mi?

  2. #2
    Editör
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    584
    Alıntı OrangeSky Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hiçbir okula kabul göremeyeceğimi fark ettim bu ortalamalarla, bu yüzden bir özel üniversiteye girmeyi düşünüyorum. Kontenjan yok, dolayısıyla başvuran herkes alınıyor. Bu çok büyük bir eksi mi?
    Merhaba,
    Bir kontenjan yok derken nasıl olacak anlamadım, diyelim 200 kişi başvurdu 200 kişiyle mesela nasıl ders işlenecek?
    2013 Temmuz Dönemi ÖYP Araştırma Görevlisi - 2015 Kasım Dönemi Doğrudan TÜBİTAK Doktora Bursiyeri
    Özel mesajlara cevap veremiyorum. Foruma sorarsanız daha hızlı bilgi edinebilirsiniz.

  3. #3
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    438
    Alıntı Ink Bottle Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba,
    Bir kontenjan yok derken nasıl olacak anlamadım, diyelim 200 kişi başvurdu 200 kişiyle mesela nasıl ders işlenecek?
    Evet hocam ne yazık ki özel okullarda y lisans programları öyle

  4. #4
    Editör
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    584
    Alıntı Hasanimo Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet hocam ne yazık ki özel okullarda y lisans programları öyle
    Hocam kalabalık olabilir de belli bir sınıf kapasitesi de var neticede öyle değil mi? Bu sorunu nasıl çözdüklerini anlamadım.
    2013 Temmuz Dönemi ÖYP Araştırma Görevlisi - 2015 Kasım Dönemi Doğrudan TÜBİTAK Doktora Bursiyeri
    Özel mesajlara cevap veremiyorum. Foruma sorarsanız daha hızlı bilgi edinebilirsiniz.

  5. #5
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ►►
    Mesaj
    126
    değerli orange sky

    merhaba;

    mülakatta sorulan soruları doğru cvplamaya çalışın ,doğru cvplarsanız kazanabilirsiniz. bence.
    Son düzenleyen symo++, 22-07-2016 saat 22:28.

  6. #6
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ►►
    Mesaj
    126
    torpil var evet,ne yazık ki.

    ama genelliği bozmaz...

    başarılar.
    Son düzenleyen symo++, 22-07-2016 saat 22:26.

  7. #7
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    438
    Alıntı Ink Bottle Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam kalabalık olabilir de belli bir sınıf kapasitesi de var neticede öyle değil mi? Bu sorunu nasıl çözdüklerini anlamadım.
    Hocam gerekirse amfide yaparlar dersi yine alırlar o kadar adamı. Ticarette sınır yok. Özelde işler böyleyken Isparta Üni. işletme tezsiz programına 100 kontenjan ayrılmış gerçekten çok ama çok saçma askerden kaçmak için yapmışlar sanırım

  8. #8
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    74
    Alıntı Ink Bottle Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba,
    Bir kontenjan yok derken nasıl olacak anlamadım, diyelim 200 kişi başvurdu 200 kişiyle mesela nasıl ders işlenecek?
    Hocam evet öyle. Tezsizlerde kontenjan varmış ama tezlilerde yok dediler arayinca. Bana saçma geldi, tez danışmanı vs saglanacaksa asıl tezlide kontenjan olması gerek.
    Alıntı symo++ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    değerli orange sky

    merhaba;

    mülakatta sorulan soruları doğru cvplamaya çalışın ,doğru cvplarsanız kazanabilirsiniz. bence.
    Hocam cevapladım, ama bana "mülakat puanı çok yükseltmez" dediler beni begenmelerine rağmen. Sonuçlar açıklananınca baktım, bana 50 vermişler, yükseltmez diye bahane bulmalarına rağmen 90. sıradaki adamı 20. sıraya çekmişler. Zaten çok bir üniversitede yok bölüm ama olanlara da bu şekilde ön yargım oluştu.

  9. #9
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ►►
    Mesaj
    126

    Hocam cevapladım, ama bana "mülakat puanı çok yükseltmez" dediler beni begenmelerine rağmen. Sonuçlar açıklananınca baktım, bana 50 vermişler, yükseltmez diye bahane bulmalarına rağmen 90. sıradaki adamı 20. sıraya çekmişler. Zaten çok bir üniversitede yok bölüm ama olanlara da bu şekilde ön yargım oluştu.
    yok canım ama emin misiniz yani hepsini tam doğru cevpladınız mıydı.
    valla anladığım kadarıyla torpil olmayınca bu böyle olmalı ,ben hepsini doğru cevaplamıştım hatta soruları filan paylaştım forumda.

    ama ne okuyorsunuz ,bölüm filan bide ort düşük diyorsunuz sınavlar , bunları da yazın ama ben yatacam ,önceki yazıyı kaldırdım aslında çok önemli ve güncel konular içeren zengin bir yazıydı. kaldırdım işte belki size gönderirim boş bi vakitte.

    ama teması şuydu kısaca , ünvanınız değil: bilgi düzeyi ve zekanız önemlidir ,tabi ünvanda işe yarayacaktır ama bu dediklerim öncelikli.

    umutsuz olmayın illaki çok istiyosanız bir amacınız varsa umutsuz olmayın hatta ...

    şimdilik söyliyceklerim bu kadar ..
    başarılar.

  10. #10
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2016
    Mesaj
    74
    Alıntı symo++ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    torpil var evet,ne yazık ki.

    ama genelliği bozmaz...

    başarılar.
    Alıntı symo++ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yok canım ama emin misiniz yani hepsini tam doğru cevpladınız mıydı.
    valla anladığım kadarıyla torpil olmayınca bu böyle olmalı ,ben hepsini doğru cevaplamıştım hatta soruları filan paylaştım forumda.

    ama ne okuyorsunuz ,bölüm filan bide ort düşük diyorsunuz sınavlar , bunları da yazın ama ben yatacam ,önceki yazıyı kaldırdım aslında çok önemli ve güncel konular içeren zengin bir yazıydı. kaldırdım işte belki size gönderirim boş bi vakitte.

    ama teması şuydu kısaca , ünvanınız değil: bilgi düzeyi ve zekanız önemlidir ,tabi ünvanda işe yarayacaktır ama bu dediklerim öncelikli.

    umutsuz olmayın illaki çok istiyosanız bir amacınız varsa umutsuz olmayın hatta ...

    şimdilik söyliyceklerim bu kadar ..
    başarılar.
    Psikoloji mezunuyum, Istanbul Üniversitesi Adli Tıp Enstitüsü'ne başvurdum bilgi sorusu yoktu. Hangi alanda çalışmak istediğimi sordular ama hoca çalışmak istediğim alanı epey beğendi çünkü üzerine hiç çalışılmamış özgün bir alandı. Yani beğenmediklerini bilsem gerçekten gam yemeyeceğim ama mülakattan gülerek çıktım ben.

    Her neyse, adli hayalimdi ama olmazsa ben yine üstüne gitme yolu bulurum, o yüzden klinik yapmayı düşünüyorum. Biraz parasındayım işin, öyle 50 milyar falan veremem açıkçası. En ucuzuna bakıyorum(ama psikoloji bölümü beğeniliyor) o da işte kontenjansiz. Bilemiyorum.

    Teşekkürler çok.
    Son düzenleyen OrangeSky, 23-07-2016 saat 09:52.

  11. 23-07-2016, 06:05

    Kısıtlanmış Üyelik


  12. #11
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ►►
    Mesaj
    126
    Alıntı OrangeSky Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Psikoloji mezunuyum, Istanbul Üniversitesi Adli Tıp Enstitüsü'ne başvurdum bilgi sorusu yoktu. Hangi alanda çalışmak istediğimi sordular ama hoca çalışmak istediğim alanı epey beğendi çünkü üzerine hiç çalışılmamış özgün bir alandı. Yani beğenmediklerini bilsem gerçekten gam yemeyeceğim ama mülakattan gülerek çıktım ben.

    Her neyse, adli hayalimdi ama olmazsa ben yine üstüne gitme yolu bulurum, o yüzden klinik yapmayı düşünüyorum. Biraz parasındayım işin, öyle 50 milyar falan veremem açıkçası. En ucuzuna bakıyorum(ama psikoloji bölümü beğeniliyor) o da işte kontenjansiz. Bilemiyorum.

    Teşekkürler çok.
    selam ...(adli tıp ..) yurtdışında daha iyi oluyor bildiğim kadarıyla bu tarz çalışmalar ,örneğin ülkemizde psikolojiden psikiyatriye geçiş (bildiğim kadarıyla) yoktur. hatta psikolojiyi bir bilim alanı olarak görmeyen psikiyatristler dahi vardır. .
    evet üstüne gitmeye hayallerinizin peşinden gitmeye devam edin ve pozitif düşünün.
    Son düzenleyen symo++, 24-07-2016 saat 01:50. Sebep: metin daraltıldı//metinde önceki prensiplerke ters düşen bir ifade algılandı.

  13. #12
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    267
    Alıntı symo++ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    torpil var evet,ne yazık ki.

    ama genelliği bozmaz...

    başarılar.
    a
    bence özelde yüksek lisansa bir sürü para verceine, şehir dışındaki üniversitere vs heryere başvur önce, baktın olmuyo en son özeli düşün.

  14. #13
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ►►
    Mesaj
    126
    Alıntı pelinn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    a
    bence özelde yüksek lisansa bir sürü para verceine, şehir dışındaki üniversitere vs heryere başvur önce, baktın olmuyo en son özeli düşün.
    ahhh güzel genç kız!..

    sanki sanki ben mi bu başlığı açtım da onu bana söylüyorsunuz! ,zaten bana kalsa üniversiteye tezliye yani kayıt yaptırmasın ,yani bilmiyorum ama eminim ki benim öyle bişeye ihtiyacım yok.



    sempatişko.

    symo++
    Son düzenleyen symo++, 24-07-2016 saat 19:11. Sebep: şey tam olarak emin değilim ama ,uzayın bazı gizemli bölgelerinde ervahı habiseden bazı kederli ve elemli ruhlar "matematik denklemlerde" çok feci değişimlere sebep oldu da ondan yani :) :

  15. #14
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    267
    Alıntı symo++ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ahhh güzel genç kız!..

    sanki sanki ben mi bu başlığı açtım da onu bana söylüyorsunuz! ,zaten bana kalsa üniversiteye tezliye yani kayıt yaptırmasın ,yani bilmiyorum ama eminim ki benim öyle bişeye ihtiyacım yok.



    sempatişko.

    symo++
    dalgınlıktan sizin cevabı alıntı yapmışım ne olacak yani. mesajı okuyan anlar heralde o kadarını..

  16. #15
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ►►
    Mesaj
    126
    Alıntı pelinn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    dalgınlıktan sizin cevabı alıntı yapmışım ne olacak yani. mesajı okuyan anlar heralde o kadarını..
    ahhh sayın güzel ve genç kız !!..

    sanki ben birşey mi oldu dedim ...
    emin olunuz ki ,zarafete dikkat eden güçlü bir erkek bir hanımefendiye böyle bir hatadan dolayı hiçbirşey yapmaz.
    (gerçi kimseyi de şikayet etmemişimdir daha bugune kadar zaten de...kendi kendine anlar zaten ben anlamasını sağlarım yani..) yani neyse ;

    üzerime alınmışım demekki bende , çünkü özel üniversiteye ücretli kayıt yaptırmak mı ?

    valla davet edenlere illaki kayıt ücreti muafiyetine ) bazı ek şartlar bile koymuşumdur ...

    neyse hiçbi sorun yok tabiiki ...hatta arkadasa yardımcı olabilmiş iseniz bende müteşekkirim.

    kolaygelsin.
    Son düzenleyen symo++, 25-07-2016 saat 00:04. Sebep: uranus ile neptun arasında zombi gibi çok kadim ruhların dolaştığı farkedildi. ve işbu özel gerekçe nedeni ile bu korkunç düzenleme gerçekleştirldi. :) :) :)





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Acikgretim-Tezli Yüksek Lisans icin not birleştirmeli miyim ?
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan fish knows
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 16-10-2015, 02:59
  2. Cevap: 2
    Son Mesaj: 08-03-2015, 01:43
  3. İstanbul Üniversitesi, 4 İlden Daha Kalabalık
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 02-07-2013, 12:32
  4. doktora için ana bilim dalımda kontenjan açılmadı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan bestofali
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 31-01-2012, 20:56
  5. Yeni ÖYP Arş Gör için YL/Pdh kontenjan ilan tarihi
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan seloeko
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 25-08-2011, 14:39

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git