reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 8 - Toplam 8

Kefillerin Nüfus Cüzdanı Örneği

YLSY Hakkında Sorularınız ve Cevapları Forumunda Kefillerin Nüfus Cüzdanı Örneği Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar annem ve abim bana kefil olacaklar Kefillerin Nüfus Cüzdanı Örneği kısımında vukuatlı nufus kayıt ...


  1. #1
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    70

    Kefillerin Nüfus Cüzdanı Örneği

    Arkadaşlar annem ve abim bana kefil olacaklar Kefillerin Nüfus Cüzdanı Örneği kısımında vukuatlı nufus kayıt örneği istiyorlar bunu ben nufus idaresinde aldım zaten hepimiz aynı evdeyiz orda benim isteğim üzerine verilmiş yazıyor onların istegiyle alınması lazım mı yada baska bi sorun çıkar mı?
    Aç Kal, Budala Kal...

  2. #2
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Anneniz ve abiniz ayri ayri kendileri icin alacaklar hocam.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    70
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Anneniz ve abiniz ayri ayri kendileri icin alacaklar hocam.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam 2 tane aldım zaten ikiside aynı evde onlarda alsa aynı belgeyi alacaklar ama sadece altta açıklama kısmında tc numaralı kişinin istegi üzerine verilmiştir yazıyor
    Aç Kal, Budala Kal...

  4. #4
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Ikisi de alsa ayni belgeyi almayacaklar hocam. Nufus kayit ornegini alan kisinin adi en ustte yazar, digerleri onla akrabalik derecesine gore siralanir. Yani annenizinkinde kendisi, esi, oglu, kizi diye; abinizinkinde kendisi, annesi, babasi, kardesi diye yer alacak. Yani 3u de ayri belge olacak.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    70
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ikisi de alsa ayni belgeyi almayacaklar hocam. Nufus kayit ornegini alan kisinin adi en ustte yazar, digerleri onla akrabalik derecesine gore siralanir. Yani annenizinkinde kendisi, esi, oglu, kizi diye; abinizinkinde kendisi, annesi, babasi, kardesi diye yer alacak. Yani 3u de ayri belge olacak.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Anladım hocam saolun ben yarın noterde yaptırıyım o zaman
    Aç Kal, Budala Kal...

  6. #6
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı Stell@ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Anladım hocam saolun ben yarın noterde yaptırıyım o zaman
    Notere gerek yok hocam, nufus mudurlugunden alabilirler o belgeyi.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  7. #7
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    41
    Alıntı Stell@ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar annem ve abim bana kefil olacaklar Kefillerin Nüfus Cüzdanı Örneği kısımında vukuatlı nufus kayıt örneği istiyorlar bunu ben nufus idaresinde aldım zaten hepimiz aynı evdeyiz orda benim isteğim üzerine verilmiş yazıyor onların istegiyle alınması lazım mı yada baska bi sorun çıkar mı?
    nüfus'a gittim ve abim adına vukuatlı nüfus kayıt örneği çıkaracağım dedim. ve çıkardılar. en üst sırada abimin adı yer alıyor. noterlere para saymaya hiç gerek yok anlayacağınız.

  8. #8
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    70
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Notere gerek yok hocam, nufus mudurlugunden alabilirler o belgeyi.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Saolun hocam çankaya nüfusdan aldık hepsini
    Aç Kal, Budala Kal...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. "Adayın Nüfus Cüzdanı Örneği" nerden nasıl alınır?
    YLSY Hakkında Sorularınız ve Cevapları forum içinde, yazan refycoz
    Cevap: 20
    Son Mesaj: 05-06-2017, 14:07
  2. 35. Madde Senet Örneği
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Gamze
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 25-01-2016, 01:36
  3. Cevap: 2
    Son Mesaj: 15-03-2013, 22:55
  4. öyp dil kursuna giderken istenen kefillerin borçsuz olması gerekiyormu?
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan baklava
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 21-01-2013, 10:23
  5. dilekçe örneği
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan rumeysa
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 25-08-2011, 15:11

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git