reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 3 123 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 26

2014 YLSY İçin Sağlık Raporu

YLSY - 2014 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu Forumunda 2014 YLSY İçin Sağlık Raporu Konusunu İncelemektesiniz

Kamu hastaneleri veya özel sağlık kuruluşlarından alınacak sağlık kurulu raporunda mutlaka “ Yurt dışında öğrenim ...


  1. #1
    Editör
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    742

    Exclamation 2014 YLSY İçin Sağlık Raporu

    Kamu hastaneleri veya özel sağlık kuruluşlarından alınacak sağlık kurulu raporunda mutlaka “Yurt dışında öğrenim görmesinde ve Türkiye’nin her yerinde çalışmasında sağlık yönünden sakınca yoktur” ifadesi yer almalıdır.

  2. #2
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    170
    Ben bu "sağlık kurulu raporu" meselesini tam anlayamadım.

    1) Herhangi bir devlet hastanesinden alabilir miyiz? Mesela benim ilçemde orta halli bir devlet hastanesi var, oradan olur mu? Yoksa hastanenin tam teşekküllü (artık ne demekse) olması felan lazım mı?

    2) Nelerin testini yaptırcaz? Bu "sağlık kurulu raporu" denen şey sabit, her yerde aynı olan bir şey mi? Yani ne bileyim mesela idrar testi olmalı mıyım olmasam da olur mu nerden bilcem? Hastane mi söyleyecek? Hastaneler zaten ana baba günü, çok da detaylı ve doğru bilgiyi ordan alamayabiliriz.

    3) Hastaneye gittiğimizde, bize "ne için sağlık kurulu raporu istiyorsun?" gibisinden bir soru sorarlarsa tam olarak ne diyecez? Yani bu farkeder mi bilmiyorum ama genelde soruyorlar galiba.

    4) Bu rapor için dünya kadar para vericez mi yoksa devlet hastanelerinde cüzi bir ücret karşılığı veriliyor mu?

    Bilmiyorum ben mi çok abarttım bu meseleyi. Yoksa gidip ayaküstü bi rapor alıp bitiyor mu olay 15 dakikada?
    Son düzenleyen vooblier, 14-01-2015 saat 04:06.

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    54
    Alıntı vooblier Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben bu "sağlık kurulu raporu" meselesini tam anlayamadım.

    1) Herhangi bir devlet hastanesinden alabilir miyiz? Mesela benim ilçemde orta halli bir devlet hastanesi var, oradan olur mu? Yoksa hastanenin tam teşekküllü (artık ne demekse) olması felan lazım mı?

    2) Nelerin testini yaptırcaz? Bu "sağlık kurulu raporu" denen şey sabit, her yerde aynı olan bir şey mi? Yani ne bileyim mesela idrar testi olmalı mıyım olmasam da olur mu nerden bilcem? Hastane mi söyleyecek? Hastaneler zaten ana baba günü, çok da detaylı ve doğru bilgiyi ordan alamayabiliriz.

    3) Hastaneye gittiğimizde, bize "ne için sağlık kurulu raporu istiyorsun?" gibisinden bir soru sorarlarsa tam olarak ne diyecez? Yani bu farkeder mi bilmiyorum ama genelde soruyorlar galiba.

    4) Bu rapor için dünya kadar para vericez mi yoksa devlet hastanelerinde cüzi bir ücret karşılığı veriliyor mu?

    Bilmiyorum ben mi çok abarttım bu meseleyi. Yoksa gidip ayaküstü bi rapor alıp bitiyor mu olay 15 dakikada?
    Sıkıntı yapacak bir durum yok sağlık raporunda ben 2 kere aldım..
    1) Zaten hastaneye gittiğinizde sorarsanız verip veremediklerini söylüyorlar direkt ama isterseniz siz kurumun tam teşekküllü olup olmadığını sorun..
    2) Bu testlerin hepsini kayıt masasında daha öğreniyorsunuz zaten sizi yönlendiriyorlar endişe etmeyin..Öncelikle Ortopedidir, gözdür filan listede yazılı doktorları geziyorsunuz ayrıca idrar,kan,ekg,akçiğer röntgeni gibi tahliller ve yurtdışına çıkacağınız için enfeksiyon tahlili de var kan alımı sırasında ekstra bir tüp daha, tam adı neydi hatırlayamadım..
    3) Siz baştan şu ibarenin yer alması gerekiyor şeklinde açıklama yapın sorun çıkmaz..Zaten yurtdışına çıkacağınıza dair yazılı olarak geziyorsunuz doktorları onlarda muhabbet olsun diye nereye gidiyorsunuz diye soruyorlar Yani ona göre de değerlendirme yapılıyor..
    4) Hastaneden hastaneye değişir fiyat araştırması yapın hızlıca ama devlette ucuz diye bir şey yok maalesef ben 200e aldım mesela devletten..Özellerede sorun..

    Sabah erkenden gidin öğlene tahlil sonuçları cıkar tahminen öbür gün alırsınız..
    Birde bazı hastanelerin heyet günleri olabiliyor ve bu işlemi sadece o günler yapabiliyorsunuz örneğin heyet sağlık raporu için sadece salı ve perşembe toplanabiliyor..Bunuda sorun hastaneye..
    Kolay belgelerden biri buda aslında bir günlük koşturmaca sadece..
    Kolay Gelsin..
    vooblier bunu beğendi.

  4. #4
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    21
    Alıntı vooblier Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben bu "sağlık kurulu raporu" meselesini tam anlayamadım.

    1) Herhangi bir devlet hastanesinden alabilir miyiz? Mesela benim ilçemde orta halli bir devlet hastanesi var, oradan olur mu? Yoksa hastanenin tam teşekküllü (artık ne demekse) olması felan lazım mı?

    2) Nelerin testini yaptırcaz? Bu "sağlık kurulu raporu" denen şey sabit, her yerde aynı olan bir şey mi? Yani ne bileyim mesela idrar testi olmalı mıyım olmasam da olur mu nerden bilcem? Hastane mi söyleyecek? Hastaneler zaten ana baba günü, çok da detaylı ve doğru bilgiyi ordan alamayabiliriz.

    3) Hastaneye gittiğimizde, bize "ne için sağlık kurulu raporu istiyorsun?" gibisinden bir soru sorarlarsa tam olarak ne diyecez? Yani bu farkeder mi bilmiyorum ama genelde soruyorlar galiba.

    4) Bu rapor için dünya kadar para vericez mi yoksa devlet hastanelerinde cüzi bir ücret karşılığı veriliyor mu?

    Bilmiyorum ben mi çok abarttım bu meseleyi. Yoksa gidip ayaküstü bi rapor alıp bitiyor mu olay 15 dakikada?
    Kılavuzda Sağlık Raporu ile ilgili verilen açıklamada hastanenin nitelikleri hakkında çok detay yok dolayısıyla insanların işe başlarken aldıkları bir sağlık raporu bu belge. Yani İl / ilçe farketmez verilebilen her yerden alınabilir diye düşünüyorum.

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    170
    Alıntı vsyreee Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sıkıntı yapacak bir durum yok sağlık raporunda ben 2 kere aldım..
    1) Zaten hastaneye gittiğinizde sorarsanız verip veremediklerini söylüyorlar direkt ama isterseniz siz kurumun tam teşekküllü olup olmadığını sorun..
    2) Bu testlerin hepsini kayıt masasında daha öğreniyorsunuz zaten sizi yönlendiriyorlar endişe etmeyin..Öncelikle Ortopedidir, gözdür filan listede yazılı doktorları geziyorsunuz ayrıca idrar,kan,ekg,akçiğer röntgeni gibi tahliller ve yurtdışına çıkacağınız için enfeksiyon tahlili de var kan alımı sırasında ekstra bir tüp daha, tam adı neydi hatırlayamadım..
    3) Siz baştan şu ibarenin yer alması gerekiyor şeklinde açıklama yapın sorun çıkmaz..Zaten yurtdışına çıkacağınıza dair yazılı olarak geziyorsunuz doktorları onlarda muhabbet olsun diye nereye gidiyorsunuz diye soruyorlar Yani ona göre de değerlendirme yapılıyor..
    4) Hastaneden hastaneye değişir fiyat araştırması yapın hızlıca ama devlette ucuz diye bir şey yok maalesef ben 200e aldım mesela devletten..Özellerede sorun..

    Sabah erkenden gidin öğlene tahlil sonuçları cıkar tahminen öbür gün alırsınız..
    Birde bazı hastanelerin heyet günleri olabiliyor ve bu işlemi sadece o günler yapabiliyorsunuz örneğin heyet sağlık raporu için sadece salı ve perşembe toplanabiliyor..Bunuda sorun hastaneye..
    Kolay belgelerden biri buda aslında bir günlük koşturmaca sadece..
    Kolay Gelsin..
    Çok teşekkürler bilgiler için.
    vsyreee bunu beğendi.

  6. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    135
    Bu işlemler için de keşke bir burs miktarı ödeseler
    maraxmus bunu beğendi.

  7. #7
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    10
    Arkadaşlar merhaba.Ankarada iseniz özkaya tıp merkezi 80 tlye sağlık kurulu raporu veriyormus.aradim konustum.tam teşekküllü olduklarını söylediler. Bilgilerinize

  8. #8
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    benden sadece akciğer röntgen ve kan alındı bugun ve doktorları gezdim..

  9. #9
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    51
    hocam bu çok iyiymiş ya. normalde çok daha pahalı piyasada siz aldınız mı bu arada.

  10. #10
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    170
    Bugün devlet hastanesine gidip sordum 200 tl dediler. (SGK'lı felan farketmiyormuş).

    Bir de, eğer raporu fotoğraflı istiyorsanız 3 tane vesikalık getirin dediler. Bize fotoğraflı mı lazım yoksa fotoğrafsız da olur mu, bilen var mı?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. İzmir-sağlık raporu
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan risussardonicus
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 02-08-2015, 23:19
  2. Cevap: 0
    Son Mesaj: 12-01-2015, 18:17
  3. YLSY İçin Sağlık Raporu
    YLSY Hakkında Sorularınız ve Cevapları forum içinde, yazan sevd
    Cevap: 34
    Son Mesaj: 11-01-2014, 16:15
  4. Eskişehirde Sağlık Raporu
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Awe
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 05-11-2013, 16:07
  5. Sağlık Raporu
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan Ezberbozan
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 05-12-2012, 13:00

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git