reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 19

TOEFL IBT Çıkmış Soruları

TOEFL - Test of English as a Foreign Language Forumunda TOEFL IBT Çıkmış Soruları Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaslar merhaba elimde son on yilin gercek toefl ibt sorulari var(yuzde 90 ihtimalle toefl sorulari). ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Nerden
    b
    Mesaj
    38

    TOEFL IBT Çıkmış Soruları

    Arkadaslar merhaba elimde son on yilin gercek toefl ibt sorulari var(yuzde 90 ihtimalle toefl sorulari). Ulasmak icin bana mesaj atabilirsiniz.
    R23 L21 S26 W25

  2. #2
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Nerden
    b
    Mesaj
    38
    33 gercek sinav diyorum ya hala kimsede ilgi uyandirmiyor. Ulke olarak neden bu kadar alakasisiz bu ingilizceye zaten ondandirki toefl ortalamamiz dusuk Faydalanmak isteyen varsa bana msj atabilir.

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    192
    Burda paylaşsanızda herkes faydalanmış olsa daha iyi olmaz mı?
    Pembe okyanustaki mavi sudan içtin mi?

  4. #4
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Nerden
    b
    Mesaj
    38
    Evet arkadaşlar sonunda istediğim skorun fazlasını aldım. 2 aylık rahat bi çalışmayla ve elimdeki program sayesinde 95 almayı başarabildim. Toefl öyle insanların dediği gibi zor bir sınav değil sadece ona göre çalışmanız yetecektir. Ben Elimdeki program + Notefull + JasonRenshaw sayesinde bu skoru kursa gitmeden 2 aylık çalışmayla aldım. Destek isteyenler bana mail atabilirler. Özellikle speaking için açtıgım konudaki videolara dikkat ederseniz speakingden 25+ almanız içten bile değil...

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Nerden
    ankara
    Mesaj
    42
    toefl ibt sınavına giren ve başarılı olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilir mi, hangi çalışmaları yaptılar ,writing ve speaking için size göre yüksek puan getiren kalıplar hangileridir ve bu iki bölümde nelere dikkat etmek gerekir tşkler.....

  6. #6
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    03-2014
    Mesaj
    21
    Alıntı nightwolf Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    toefl ibt sınavına giren ve başarılı olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilir mi, hangi çalışmaları yaptılar ,writing ve speaking için size göre yüksek puan getiren kalıplar hangileridir ve bu iki bölümde nelere dikkat etmek gerekir tşkler.....
    Merhaba hocam, Toefl'dan 90 aldım, Ankara TAD'da kursa gitmeme rağmen verimli olduğunu söyleyemem.
    Eğer halihazırda orta veya orta üst seviyede iseniz yapılcak en iyi şey Notefull videolarını indirmek, kalıpları ezberlemek+ kaplan,cambridge, ets nin programlarını torrentten indirip çözmektir. Longman gerçek toefl a göre çok basit kaldığından önermiyorum ama seviyeniz daha başlangıç ise kullanılabilir. Sormak istediğiniz başka birşey varsa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
    nightwolf ve diferansiyel bunu beğendiler.

  7. #7
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Nerden
    ankara
    Mesaj
    42
    teşekkür ederim kardeşim, benim daha çok sormak istediğim writing speaking üzerine yani mesela hangi kalıpları kullandınız ve skorlarınız nasıl geldi

  8. #8
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    73
    Alıntı nightwolf Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    toefl ibt sınavına giren ve başarılı olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilir mi, hangi çalışmaları yaptılar ,writing ve speaking için size göre yüksek puan getiren kalıplar hangileridir ve bu iki bölümde nelere dikkat etmek gerekir tşkler.....
    yds den alamayacağınız bi notu toefl den alabileceğinizi sakın düşünmeyin arkadaşlar paranızı harcamayın boşuna.tabi bu dediğim ana dili ingilizce olan bir ülke de en az 1-2 yıl geçirmeyenler için geçerli.eğer böyle bi durumunuz yoksa kır dizini yds ye çalış toefl yds nin yanında hayal
    tanerk bunu beğendi.

  9. #9
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    52
    Alıntı senoldeniz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yds den alamayacağınız bi notu toefl den alabileceğinizi sakın düşünmeyin arkadaşlar paranızı harcamayın boşuna.tabi bu dediğim ana dili ingilizce olan bir ülke de en az 1-2 yıl geçirmeyenler için geçerli.eğer böyle bi durumunuz yoksa kır dizini yds ye çalış toefl yds nin yanında hayal
    Fikrinize saygım var, ancak biraz abartılı bi yorum olmuş. Yakın çevremde bir çok insan (ki bunların birçoğu ya yurtdışına hiç çıkmamış ya da erasmus, work and travel sayesinde kısa süreliğine yurtdışına çıkmış kişiler) yds'den alamadığı puanı toefl'dan aldı. Ki bu kişilerden birisi öyp programını toefl puanı sayesinde kazandı. Yani bahsettiğiniz gibi hayallik bir durum söz konusu değil. Bence bu durum kişinin ingilizceyi hayatına ne kadar dahil ettiğiyle alakalı. Eğer sadece gramer çalışıp, kelime ezberleyip, okuduğunuzu anlama becerinizi geliştirmişseniz tabii ki en uygun sınav yds'dir. Diğer taraftan gramerle kelimeyle yetinmeyip, iniglizce dizi,film,müzik ve çeşitli sohbet kanallarında uzunca zaman geçirmişseniz toefl sizin için hayal olmaktan öte gerçek ingilizceyi ölçen yegane sınavdır.
    Erbil Şilik bunu beğendi.

  10. #10
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    03-2014
    Mesaj
    21
    Alıntı nightwolf Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    teşekkür ederim kardeşim, benim daha çok sormak istediğim writing speaking üzerine yani mesela hangi kalıpları kullandınız ve skorlarınız nasıl geldi
    MErhaba hocam kusura bakmayın başka bir vesile ile girdim siteye ve mesajınızı gördüm. Kullandığım kalıplar notefull ile tamamen aynıydı. Onun dışında eve gidince skorları da buradan yazarım.

    - - - Güncellendi - - -

    TOEFL'a çalışacak arkadaşlara bir tavsiyem de writing'i geliştirmek için reading, speaking'i geliştirmek için de bol listening yapılmalı, dizi film vs'yi ingilizce altyazıyla izleyin. Lyricstraining.com diye bir site var burada karaoke oynarak hem eğlenip hem de listeninginizi geliştirebilirsiniz.
    Kolay gelsin.
    scienziato bunu beğendi.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Ales Sözel Soruları İçin LYS YGS KPSS Soruları İşe Yarar mı?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan omerhayyam
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 15-06-2017, 15:26
  2. Çıkmış ALES Soru ve Cevapları...
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Fırat
    Cevap: 54
    Son Mesaj: 13-05-2017, 00:26
  3. Çıkmış KPDS Soruları ve Cevapları
    KPDS/ÜDS Çıkmış Sorular forum içinde, yazan Fırat
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 09-03-2013, 12:05
  4. ALES Çıkmış Soru Çözümleri
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan bugraayan
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-09-2012, 22:43
  5. Çıkmış ÜDS Soruları ve Cevapları
    KPDS/ÜDS Çıkmış Sorular forum içinde, yazan Fırat
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 09-09-2011, 02:34

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git