reklam

Sayfa 1 - Toplam 3 123 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 22

Veritabanı Hatası ve 3 Günlük Kayıp

Site Hakkında Forumunda Veritabanı Hatası ve 3 Günlük Kayıp Konusunu İncelemektesiniz

Sevgili arkadaşlar forum için kullandığımız script olan vbulletin'in yeni sürümüne geçiş yaparken (geçiş yapılamadı bu ...


  1. #1
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053

    Veritabanı Hatası ve 3 Günlük Kayıp

    Sevgili arkadaşlar forum için kullandığımız script olan vbulletin'in yeni sürümüne geçiş yaparken (geçiş yapılamadı bu arada) veritabanında gerçekleşen hatalardan dolayı ne yazık ki 3 gün önce alınan yedeğe dönülmek zorunda kalınmıştır, tam da ÖYP alımları zamanında olan bu kayıp ne yazık ki bir çok konunun ve mesajın silinmesine neden olmuştur. Aksilik için özür dileriz, iyi bayramlar, iyi forumlar..
    Mr December ve Cashmere bunu beğendiler.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  2. #2
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    473
    Oyy geçmişler olsun :/

    ÖYP konularının uçuşu kötü olmuş ama sorular geldikçe yeniden cevaplanacak artık yapılacak bişey yok...

    Tercih dönemi bitene kadar sürüm güncellemesi yapılmasa mı acaba
    Bir garip akademisyen...

  3. #3
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    668
    hadi ya hocam tam olarrak hata nerden kaynaklandı sorun...

  4. #4
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    170
    Hocam yedekler kaç günde bir alınıyor? Günde en az bir kere full backup alınmalı bence. Depolama alanı sıkıntısı varsa bilemem tabi.

    Backup planı ne olursa olsun, güncelleme denenmeden önce de yedek alınmalıydı.

  5. #5
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı koseus Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam yedekler kaç günde bir alınıyor? Günde en az bir kere full backup alınmalı bence. Depolama alanı sıkıntısı varsa bilemem tabi.

    Backup planı ne olursa olsun, güncelleme denenmeden önce de yedek alınmalıydı.
    Her gün alınıyordu ancak bayramda memlekette olduğum için yedeklere ulaşamadım, en son yedeği yüklemek durumunda kaldım.

    Alıntı globalerol Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hadi ya hocam tam olarrak hata nerden kaynaklandı sorun...
    Vbullettin'in yazılımı ve sunucunun php sürümünün uyumsuzluğundan kaynaklandı ne yazık ki.
    the end bunu beğendi.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  6. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    176
    Yaşanan sıkıntıdan ötürü üzüldüm, ancak bazı gereksiz yorumların gitmiş olması açısından tam isabet olmuş yorumunu yapmaktan kendimi alamayacağım doğrusu

  7. #7
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053

    Thumbs up

    Alıntı Cashmere Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Oyy geçmişler olsun :/

    ÖYP konularının uçuşu kötü olmuş ama sorular geldikçe yeniden cevaplanacak artık yapılacak bişey yok...

    Tercih dönemi bitene kadar sürüm güncellemesi yapılmasa mı acaba
    Doğru, yanlış zamanda güncelleme yaptım hata bende ama bayram sonrası akademikpersonel.org ailesine bir sürpriz yapıp yıllardır hantal kalan anasayfamızı değiştirecektik olmadı

    Alıntı prnur Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yaşanan sıkıntıdan ötürü üzüldüm, ancak bazı gereksiz yorumların gitmiş olması açısından tam isabet olmuş yorumunu yapmaktan kendimi alamayacağım doğrusu
    bu da iyi
    Cashmere ve the end bunu beğendiler.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  8. #8
    ch.accepted
    Misafir
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Doğru, yanlış zamanda güncelleme yaptım hata bende ama bayram sonrası akademikpersonel.org ailesine bir sürpriz yapıp yıllardır hantal kalan anasayfamızı değiştirecektik olmadı


    bu da iyi
    Hocam bir tane beta alt alan adı oluşturup siteyle ilgili tüm değişiklikleri önce orada deneseniz sonra ana domaine aktarsanız daha iyi olmaz mı? Hem site kapanmamış olur hem de böyle durumlarda sıkıntı olmaz.
    Cashmere bunu beğendi.

  9. #9
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı ch.accepted Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam bir tane beta alt alan adı oluşturup siteyle ilgili tüm değişiklikleri önce orada deneseniz sonra ana domaine aktarsanız daha iyi olmaz mı? Hem site kapanmamış olur hem de böyle durumlarda sıkıntı olmaz.
    Ona benzer bir şey yapıcam artık, deneme veritabanı oluşturup onun üzerinde yapıcam değişiklikleri. Çünkü vbulletin lisanslı bir yazılım subdomain olsa da ikincisini kuramıyoruz farklı domain olarak algılıyor subdomaini.
    ch.accepted ve Cashmere bunu beğendiler.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  10. #10
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    473
    Alıntı prnur Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yaşanan sıkıntıdan ötürü üzüldüm, ancak bazı gereksiz yorumların gitmiş olması açısından tam isabet olmuş yorumunu yapmaktan kendimi alamayacağım doğrusu
    Gereksiz yorum her zaman olur, siz ayıklayın boş vakitlerinizde


    Nazmi Hocam anasayfamız azıcık daha sabretsin sonra yaparsınız cerrahi müdaheleyi
    Bir garip akademisyen...





Sayfa 1 - Toplam 3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Bir Günlük Akademik İlan?
    Akademik Kadro İlanları 2013 forum içinde, yazan elladan
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 11-07-2013, 11:18
  2. ÖYP'li Araştırma Görevlisi Arka Arkaya 89 Günlük İzin Alabilir mi?
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan alpero86
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 21-05-2013, 12:02
  3. Ankara'da İki Üniversitede İki Günlük Tatil
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 23-03-2013, 18:58
  4. Rektörlük hatası ile 35. md. ile görevlendirilme!!!
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan hukukçu1660
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 22-01-2013, 09:35
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 31-12-2010, 12:08

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git