reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 7 - Toplam 7

YL Yaptığım Üniversiteye ÖYP Lisansüstü Tercihleriyle Tekrar Yerleştirildim Sorun Olur mu?

ÖYP Tercih Rehberi ve Yardımı Forumunda YL Yaptığım Üniversiteye ÖYP Lisansüstü Tercihleriyle Tekrar Yerleştirildim Sorun Olur mu? Konusunu İncelemektesiniz

temmuz atamalarında öyp ile bir üni ye yerleştirildim.atandığım üni de yl ve doktora eğitimi yok. ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    6

    YL Yaptığım Üniversiteye ÖYP Lisansüstü Tercihleriyle Tekrar Yerleştirildim Sorun Olur mu?

    temmuz atamalarında öyp ile bir üni ye yerleştirildim.atandığım üni de yl ve doktora eğitimi yok. öyp kapsamındaki başka bir üni de yl eğitimim aynı ABD da devam ediyor ve 3. yılımın bitmesine yaklaşık 5 ay var. lisansüstü tercihi yapmayacaktım fakat 5 ay içinde yl bitirememe ihtimali üzerine öyp lisansüstü tercihi yaptım ve yl yaptığım üni. ye tekrar yerleştirildim. bu durumda enstitüye gidip tekrar kayıt yaptırmam gerekir mi? kayıt yaptırmam halinde bitme aşamasında olan yl için bi sorun oluşur mu ? teşekkürler

  2. #2
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    590
    Alıntı kupeli_ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    temmuz atamalarında öyp ile bir üni ye yerleştirildim.atandığım üni de yl ve doktora eğitimi yok. öyp kapsamındaki başka bir üni de yl eğitimim aynı ABD da devam ediyor ve 3. yılımın bitmesine yaklaşık 5 ay var. lisansüstü tercihi yapmayacaktım fakat 5 ay içinde yl bitirememe ihtimali üzerine öyp lisansüstü tercihi yaptım ve yl yaptığım üni. ye tekrar yerleştirildim. bu durumda enstitüye gidip tekrar kayıt yaptırmam gerekir mi? kayıt yaptırmam halinde bitme aşamasında olan yl için bi sorun oluşur mu ? teşekkürler
    yl yaptığınız üninin öyp koordinatörlüğüne bu yazdığınız durumu aynen iletin hocam bakalım ne dicekler ona göre hareket edin yönlendirme yaparlar sizi

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    6
    öyp koordinatörlüğü kayıt yaptırmam halinde yl a baştan başlayabileceğimi söyledi. enstitüdeki öyp görevlisi ise farklı bir yol izlenerek devam eden yl ın korunarak aynı zamanda kayıtın yapılabileceği bir yöntem olabilir gelin konuşalım dedi.bakalım

  4. #4
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    590
    Alıntı kupeli_ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    öyp koordinatörlüğü kayıt yaptırmam halinde yl a baştan başlayabileceğimi söyledi. enstitüdeki öyp görevlisi ise farklı bir yol izlenerek devam eden yl ın korunarak aynı zamanda kayıtın yapılabileceği bir yöntem olabilir gelin konuşalım dedi.bakalım
    tabi gidin görüşün hocam

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    69
    Alıntı kupeli_ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    temmuz atamalarında öyp ile bir üni ye yerleştirildim.atandığım üni de yl ve doktora eğitimi yok. öyp kapsamındaki başka bir üni de yl eğitimim aynı ABD da devam ediyor ve 3. yılımın bitmesine yaklaşık 5 ay var. lisansüstü tercihi yapmayacaktım fakat 5 ay içinde yl bitirememe ihtimali üzerine öyp lisansüstü tercihi yaptım ve yl yaptığım üni. ye tekrar yerleştirildim. bu durumda enstitüye gidip tekrar kayıt yaptırmam gerekir mi? kayıt yaptırmam halinde bitme aşamasında olan yl için bi sorun oluşur mu ? teşekkürler
    peki isteseydiniz öyp yüksek lisans tercihi yapmayabilir miydiniz?
    Yani önceden yüksek lisansa başladığınız üniden koşulsuz devam edebilirdiniz değil mi?

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı kupeli_ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    temmuz atamalarında öyp ile bir üni ye yerleştirildim.atandığım üni de yl ve doktora eğitimi yok. öyp kapsamındaki başka bir üni de yl eğitimim aynı ABD da devam ediyor ve 3. yılımın bitmesine yaklaşık 5 ay var. lisansüstü tercihi yapmayacaktım fakat 5 ay içinde yl bitirememe ihtimali üzerine öyp lisansüstü tercihi yaptım ve yl yaptığım üni. ye tekrar yerleştirildim. bu durumda enstitüye gidip tekrar kayıt yaptırmam gerekir mi? kayıt yaptırmam halinde bitme aşamasında olan yl için bi sorun oluşur mu ? teşekkürler
    peki isteseydiniz öyp yüksek lisans tercihi yapmayabilir miydiniz?
    Yani önceden yüksek lisansa başladığınız üniden koşulsuz devam edebilirdiniz değil mi?

  6. #6
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    6
    evet yapabilirdi. zaten öylede oldu. taz döneminde devam ediyorum şuan
    Alıntı nzntkn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    peki isteseydiniz öyp yüksek lisans tercihi yapmayabilir miydiniz?
    Yani önceden yüksek lisansa başladığınız üniden koşulsuz devam edebilirdiniz değil mi?

    - - - Güncellendi - - -



    peki isteseydiniz öyp yüksek lisans tercihi yapmayabilir miydiniz?
    Yani önceden yüksek lisansa başladığınız üniden koşulsuz devam edebilirdiniz değil mi?

  7. #7
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    69
    Alıntı kupeli_ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    evet yapabilirdi. zaten öylede oldu. taz döneminde devam ediyorum şuan
    teşekkür ederim yazdığınız için.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Cevap: 2
    Son Mesaj: 16-06-2014, 14:22
  2. Atamam Yapıldı Ama Göreve Başlamadım Dil Kursu İçin Sorun Olur mu?
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan baklava
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 05-03-2013, 21:38
  3. YLSY İçin Kabul Almakta Sorun Olur mu?
    YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan hakankolcak
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 10-08-2012, 10:58
  4. Öyp ile başvuru yapsam ama tercih yapmasam sorun olur mu?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Mesut Biçen
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 03-06-2012, 13:21
  5. Çift anadaldan başvuru yapacağım, sorun olur mu?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Elena
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 18-06-2011, 19:55

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git