reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 5 123 ... SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 44

Hacettepe Üniversitesi ÖYP 2011 Lisansüstü Başvuru İlanı

ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri Forumunda Hacettepe Üniversitesi ÖYP 2011 Lisansüstü Başvuru İlanı Konusunu İncelemektesiniz

Hacettepe Üniversitesi ÖYP 2011 Lisansüstü Başvuru İlanı İçin TIKLAYINIZ...


  1. #1
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053

    Exclamation Hacettepe Üniversitesi ÖYP 2011 Lisansüstü Başvuru İlanı

    Hacettepe Üniversitesi ÖYP 2011 Lisansüstü Başvuru İlanı İçin TIKLAYINIZ
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  2. #2
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    57
    postayla başvuruyu hacettepe kabul ediyomu acaba bilgisi olan varmı arkadaşlar?

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hacettepe Üniversitesi ÖYP 2011 Lisansüstü Başvuru İlanı İçin TIKLAYINIZ
    nazmi hocam bizim atamalar henüz yapılmadı ancak ben hacettepe üni öyp koordi.ile görüştüm atama olmadan başvuru yapılabilir dedi.öte yandan dilekçeyi araş.görev. Olarak yazdığımız için yanlış beyan vermiş olmaz miyiz?

  4. #4
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    04-2011
    Mesaj
    8
    Alıntı şamil Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    nazmi hocam bizim atamalar henüz yapılmadı ancak ben hacettepe üni öyp koordi.ile görüştüm atama olmadan başvuru yapılabilir dedi.öte yandan dilekçeyi araş.görev. Olarak yazdığımız için yanlış beyan vermiş olmaz miyiz?
    Hocam kurmunuzdan ilgili makama diye yazılı bir belge almanız lazım. yani kadro derecenizi ve sicil numaranızı belirten bir görev belgesi. atamanız gerçekleşmeden bunu alabiliyorsanız sorun yok.

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    159
    Hacettepe Sosyal Bilimler Enstitüsü Bölümlerinde ÖYP başvurusunda dil için 70 barajı söz konusu mudur bilen var mı arkadaşlar?
    Hatâî hal çağında
    Hak, gönül alçağında
    Kâbe yapmaktan yeğdir
    Bir gönül al, çağında.

  6. #6
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    241
    YÖK'ün yayınladığı tabloda 4 kişilik Halkla İlişkiler ve Tanıtım kadrosu vardı Hacettepe'de. Hacettepe'nin sitesinde yok. Hiçbir şey birbirini tutmuyor okullar başvuruları 26'sına kadar çekmiş kafasına göre. Neye göre hareket edeceğimi şaşırdım artık.

  7. #7
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı Siyahist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam kurmunuzdan ilgili makama diye yazılı bir belge almanız lazım. yani kadro derecenizi ve sicil numaranızı belirten bir görev belgesi. atamanız gerçekleşmeden bunu alabiliyorsanız sorun yok.
    hocam istenen belgeler arasında dediğiniz gibi bir belge yok.sorun şu ki dilekçeyi araş.görev.lisi sıfatıyla yazmış olmamız.çünkü henüz öyle değiliz.

  8. #8
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı neist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hacettepe Sosyal Bilimler Enstitüsü Bölümlerinde ÖYP başvurusunda dil için 70 barajı söz konusu mudur bilen var mı arkadaşlar?
    hocam ben sosyal hizmet bölümü için sordum bu soruyu ki bölüm %30 ıngilizce bir olan bölüm.65 in doktora için bile yeterli olduğunu söyledi.bu sorunu yökle böylece halletmişler

  9. #9
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı Cancerebro Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    YÖK'ün yayınladığı tabloda 4 kişilik Halkla İlişkiler ve Tanıtım kadrosu vardı Hacettepe'de. Hacettepe'nin sitesinde yok. Hiçbir şey birbirini tutmuyor okullar başvuruları 26'sına kadar çekmiş kafasına göre. Neye göre hareket edeceğimi şaşırdım artık.
    tarihlerin geriye çekilmesinin nedeni son yökün yanlışi.şöyleki 30 kadar yazsaydı bile biz kullanamayacaktık çünkü 26 sından sonra bayram tatili başlıyor :-)

  10. #10
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    6
    ayın 27-28 hafta sonu ve 30 uda bayram olunca üniversiteler aradaki 1 günüde kaynatmışlar bence çokda iyi etmişler. diğer konu için ya hacettepeyi ara konuş yada yökü ara dicem ama yök zaten telefonlara bakmıyor en iyisi hacettepeyi ara sor.(Eğer mümkünse yöke git)uöarım yardımcı olabilmişimdir.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Hacettepe Üniversitesi 2012 ÖYP Lisanüstü Başvuru İlanı
    ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 02-02-2012, 15:37
  2. Çukurova Üniversitesi ÖYP 2011 Lisansüstü Başvuru İlanı
    ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri forum içinde, yazan Doğuş
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 01-09-2011, 15:37
  3. Çanakkale Üniversitesi ÖYP 2011 Lisansüstü Başvuru İlanı
    ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri forum içinde, yazan Doğuş
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-08-2011, 18:46
  4. Kırıkkale Üniversitesi ÖYP 2011 Lisansüstü Başvuru İlanı
    ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri forum içinde, yazan Doğuş
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-08-2011, 18:35
  5. Trakya Üniversitesi ÖYP 2011 Lisansüstü Başvuru İlanı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Erhan
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 18-08-2011, 18:38

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git