reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 5 - Toplam 5

Yeni açılan bölümlerde öyp alımı

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda Yeni açılan bölümlerde öyp alımı Konusunu İncelemektesiniz

merhabalar ben cukurova harita muh. kazandım ve orda bölüm şu an yok. yök ten ismi ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    25

    Arrow Yeni açılan bölümlerde öyp alımı

    merhabalar ben cukurova harita muh. kazandım ve orda bölüm şu an yok. yök ten ismi yeni geçmiş ve ilk alımını yaptılar. kayıtımı yaptırdım atamam çıktı ama

    henüz imza falan yok. bu arada itüde y.lis yapıorum zaten ve bölüm başkanına durumumu söledim onay verdi hatta odamı bile ayarladı. cukurovaya gitmem

    gerekiyor mu ve de görevlendirme almam uzun sürer mi?


    yardımcı olursanız sevinirim.

  2. #2
    financier
    Misafir
    Alıntı shevva777 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhabalar ben cukurova harita muh. kazandım ve orda bölüm şu an yok. yök ten ismi yeni geçmiş ve ilk alımını yaptılar. kayıtımı yaptırdım atamam çıktı ama

    henüz imza falan yok. bu arada itüde y.lis yapıorum zaten ve bölüm başkanına durumumu söledim onay verdi hatta odamı bile ayarladı. cukurovaya gitmem

    gerekiyor mu ve de görevlendirme almam uzun sürer mi?


    yardımcı olursanız sevinirim.
    bölüm yeni , öğrenci yok iş yok vs.. YL yapıyorsunuz , görevlendirmeyi beklerseniz derslerden geri kalırsınız. görevlendirme bazen 2-3 ayı bulabiliyor. hatta genelde o aralıkta oluyor. o arada siz bölüm hocalarınızla işi bağlarsınız. ist. da derslerinizi takip edersiniz . görevlendirmeler çıkana kadarda ç.ovaya hocalarınızın istekleri doğrultusunda git- gel yapabilirsiniz. yani görevlendirme çıkmadan , ç.ovanın izni olmadan adım atamazsınız. , siz çukurovadaki hocaları ikna etmeye çalışın..

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    25
    orda bölümden hoca da yok bizimle hukuk fakültesinden biri ilgileniyor. durumu ona anlatsam anlayış gösterirler mi? zaten ist-adana arası da uzun mesafe. tesekkurler

  4. #4
    financier
    Misafir
    Alıntı shevva777 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    orda bölümden hoca da yok bizimle hukuk fakültesinden biri ilgileniyor. durumu ona anlatsam anlayış gösterirler mi? zaten ist-adana arası da uzun mesafe. tesekkurler
    hocam hani muhtemelen sorun çıkarmayacaklar. önemli olan senin durumunu onlara tam anlamıyla iletmen. sen keyif için istanbula gitmiyorsun senin amacın yl vs aşamaları

    biran önce halledip üniversitende hizmet vermek.. sorun olmaz bence. ama dediğim gibi ist da oda verselerde malikane hazırlasalarda , iş çukurovaya bakar sürçte

    başarılar dilerim.
    kolay gelsin

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    25
    tesekurler size de basarılar





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Yeni Açılan Bölümlerde Asistan Olmak
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan nurcihan
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 17-08-2012, 15:50
  2. Yeni açılan bölümlerde öyp ve görevlendirme
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan shevva777
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 30-08-2011, 02:17
  3. Yeni Açılan Üni.ler Hakkında
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan grznky
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 12-06-2011, 19:46
  4. sadece yeni açılan üniversiteler mi alım yapar?? bu puanlarla şansımız ne?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan imren
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 14-05-2011, 18:54
  5. yeni açılan istanbul ve izmirdeki üniversiteler
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan bayan yanı
    Cevap: 8
    Son Mesaj: 30-03-2011, 16:23

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git