reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 16

ÖYP eğitim süreci

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP eğitim süreci Konusunu İncelemektesiniz

Hocam öncelikle öyp kapsamında araştırma görevlisi olarak göreve başladım ve yüksek lisans eğitimime dekanlığa dilekçe ...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    5

    ÖYP eğitim süreci

    Hocam öncelikle öyp kapsamında araştırma görevlisi olarak göreve başladım ve yüksek lisans eğitimime dekanlığa dilekçe vererek aynı üniversitede devam ediyorum. Yüksek lisans sonrası başka bir üniversitede doktorama devam etmek için görevlendirme isteğinde bulunabilir miyim. Teşekkürler.

  2. #2
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    5
    Hocam acil cevap bekliyorum. Daha önceki sorumu yeniliyorum. Bir de atandığım üniversitede yaptığım yüksek lisansı yök tarafından tanınmayacağı gibi bir risk olma durumu var mıdır ilgilizi bekiyorum selamlar.

  3. #3
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Halihazırda yükseklisans yaptığınız üniversitede 35. madde ile görevlendirildiniz ve şu anda ÖYP kapsamında değilsiniz anladığım kadarı ile. Böyleyse durum evet doktora için yüksek lisansınız bitince doktora için başka üniversiteye görevlendirme için başvurabilirsiniz zaten şu andaki görevlendirmeniğz sadece yüksek lisansdönemini kapsar. Bölümünüz aynıyda YÖK tanır ama çok alakasız bir bölümse sorun çıkabilir.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  4. #4
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    5

    Unhappy Nazmi hocam ilginizi bekliyorum teşekkürler

    Nazmi hocam öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Ancak şöyle birşey daha kafama takıldı yeni açılan bir üniversitede öyp kapsamında göreve başladım ve ilk olarak yüksek lisans programı açarak bize yüksek lisansa başlattıklarını söyleyip yüksek lisanssımı burada yapmak istiyorum şeklinde dilekçe imzalattılar. Ancak aldığım duyumlara göre bizi 1 yıl içerisinde herhangi bir büyük üniversiteye görvlendirmedikleri taktirde öyp kapsamı dışı kalıp haklarımızı kaybederek enstitü kadrosu kapsamına gelip daimi güvenceyi kaybedeceğimiz duyumları aldım. Bu bilgi doğrumudur. Her hakkımızı ve güvencemizi kayıp mı edeceğiz yani. Selamlar

  5. #5
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    03-2011
    Mesaj
    45
    benim de bir sorum var. doktora bittikten sonra yök ve tübitak gibi kurumların desteklediği doktora sonrası araştırma postdoc vs gibi imkanlarla postdoc tarzı birşey yapmanın öypde bir sakıncası var mı? ve buna izni kim veriyor okul mu yök mü?

    tesekkürler

  6. #6
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    04-2011
    Mesaj
    49
    nazmi hocam
    myo inşaat da arş.göryim.dili geçtim.geçen dönem lisansüstü eğitim için yök sadece gazide kontenjan açmıştı. öyp üniversitesi olan g.antepde inşaat müh.de lisansüstü eğitim yapabilir miiyim..

  7. #7
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    578
    Alıntı butterfly Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    nazmi hocam
    myo inşaat da arş.göryim.dili geçtim.geçen dönem lisansüstü eğitim için yök sadece gazide kontenjan açmıştı. öyp üniversitesi olan g.antepde inşaat müh.de lisansüstü eğitim yapabilir miiyim..
    Aynı abd ise kendiniz kazanıp da girerseniz yapabilirsiniz çünkü öyp üniversitesi

  8. #8
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    578
    Alıntı bayan yanı Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    benim de bir sorum var. doktora bittikten sonra yök ve tübitak gibi kurumların desteklediği doktora sonrası araştırma postdoc vs gibi imkanlarla postdoc tarzı birşey yapmanın öypde bir sakıncası var mı? ve buna izni kim veriyor okul mu yök mü?

    tesekkürler
    ÖYP kapsamında girdiğiniz okulda eğitiminizi yapmak durumundasınız diye biliyorum, öyp ile girmediğiniz eğitim kontenjanında da yine öyp üniversitesi olma koşuluna bakarlar diğer türlü görevlendirmenizi yapamaz kadronuzun bulunduğu üniversite.. yurtdışı isterseniz doktorada 1 yıl yurtdışı eğitim hakkınız var onu kullanın derler.

  9. #9
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    578
    Alıntı george Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Nazmi hocam öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Ancak şöyle birşey daha kafama takıldı yeni açılan bir üniversitede öyp kapsamında göreve başladım ve ilk olarak yüksek lisans programı açarak bize yüksek lisansa başlattıklarını söyleyip yüksek lisanssımı burada yapmak istiyorum şeklinde dilekçe imzalattılar. Ancak aldığım duyumlara göre bizi 1 yıl içerisinde herhangi bir büyük üniversiteye görvlendirmedikleri taktirde öyp kapsamı dışı kalıp haklarımızı kaybederek enstitü kadrosu kapsamına gelip daimi güvenceyi kaybedeceğimiz duyumları aldım. Bu bilgi doğrumudur. Her hakkımızı ve güvencemizi kayıp mı edeceğiz yani. Selamlar
    Üniversiteniz kendi bünyesinde mi eğitim yaptırmak istiyor ? Bu ÖYP kapsamına aykırı çünkü ÖYP'nin mantığı asistan alıp dışarda yetiştirip hoca olarak geri almaktır, sizi 1 yıl içinde görevlendirmek durumundalar ki eğitim yapabilesiniz eğitim yapmadığınız takdirde zaten sizi kadroda tutma gerekçeleri kalmaz ellerinde. burada usullere aykırı bir durum olabilir, üniversitenizle görüşün bu durumu şimdiden.

  10. #10
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    04-2011
    Mesaj
    49
    Alıntı bergerac Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynı abd ise kendiniz kazanıp da girerseniz yapabilirsiniz çünkü öyp üniversitesi
    tşkler
    ama ABD problem. antep inş.müh mezunuyum
    kilis myo da anabilim dalım inşaat teknolojisi gözüküyor, yani bölümün adı. gazi geçen dönem öyp kapsamında inşaat teknolojisi anabilim dalında kontenjan açmış. ama gazi de de ana bilim dalları arasında inşaat teknolojisi diye bir ABD yok. Bu durumu gazi ye sorduğumda bizde öyle bir ABD olmadığı için enstitü kararıyla sizi inş.müh. göndeririz diyor..madem ben her sonuçta lisansüstü eğimini inş müh.de yapacam neden kabul aldığım antep inş müh de yapamıyorum,(antep kabulum inş müh. ABD) :s





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. öyp başvuru süreci
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan hemşire
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 02-07-2012, 13:59
  2. atama süreci
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan seinep
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 22-05-2012, 12:00
  3. Eğitim süreci bitti ve zorunlu hizmet yapmadık diyelim?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan yassmin
    Cevap: 13
    Son Mesaj: 23-03-2012, 01:42
  4. ÖYP Senet İmzalama ve Eğitim Süreci
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan felipeselim
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 03-03-2012, 12:09
  5. İstifa Süreci
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan rms
    Cevap: 8
    Son Mesaj: 06-12-2011, 14:34

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git