reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 14

ÖYP İle Atandım ALES Puanım Kabul Edilmedi

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP İle Atandım ALES Puanım Kabul Edilmedi Konusunu İncelemektesiniz

Merhaba arkadaşlar kusura bakmayın detaylı bir arama yapamadım forumda bu konuyla ilgili çünkü gerçekten çok ...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    4

    ÖYP İle Atandım ALES Puanım Kabul Edilmedi

    Merhaba arkadaşlar kusura bakmayın detaylı bir arama yapamadım forumda bu konuyla ilgili çünkü gerçekten çok acil bişeyler yapmam gerekiyor. Bu sorunum hakkında bir fikri yada bilgisi olan birileri varsa yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim. Sorunuma gelince az önce oyp ile yerleştirildiğim üniversiteye başvurumu yaptım ancak bana ales puanımın kabul edilmediğini süresinin geçtiğini söylediler. Halbuki ben o puanı tercih ekranında seçebiliyordum ve o puanla yerleştirildim eğer kabul edilmeyecekse tercih ekranında seçebilmemin sebebi neydi? Ve bu konu hakkında ne yapabilirim?

  2. #2
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    796
    Hangi ALES puanınız

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    165
    Son 3 yılda aldıysanız problem yok. Diğer türlü hak iddia edemezsiniz zaten etmeyin de

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  4. #4
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    4
    2010 mayıs normalde kabul edilmez diye düşünüyordum ancak sistemde seçebildiğim için sanırım gün olarak değilde 2010 yılı ile 2013 yılı sonu olarak düşündüler diye seçtim. 2010 mayıs puanım

    - - - Güncellendi - - -

    Son 3 yıl olarak gün bazından hesaplarsak 9 mayısta günü doluyor ancak yıl bazından bakılırsa 2010 yılı içinde yapılmış bir sınav 2013 yılı henüz dolmadı

  5. #5
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Sistem tarafından kabul edilmesi sizin atanmanızın onaylanmasını gerektirmez. ALES kılavuzunda da yazar "yapıldığı tarih itibari ile 3 yıl geçerlidir diye" sorumluluk size ait ve doğru olan yapılmış.
    aDNA ve Kutadgu bunu beğendiler.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  6. #6
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    4
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sistem tarafından kabul edilmesi sizin atanmanızın onaylanmasını gerektirmez. ALES kılavuzunda da yazar "yapıldığı tarih itibari ile 3 yıl geçerlidir diye" sorumluluk size ait ve doğru olan yapılmış.
    O halde neden 2009 puanları yoktu? Onlardan birini seçebilirdim. Benim burda sorduğum şey sistemin neden böyle birşey yaptığı sonuç olarak bakarsanız daha önceki yıllarınki yokken 2010 puanı dahil edilmişti burda benim olduğu kadar sisteminde hatası var bir şekilde yanılgıya sebep oldu. Ayrıca bahsettiğimiz şey ales kılavuzundaki geçerlilik süresi değil yök yerleştirme sayfasında bu puanın kabul edilebilir olarak görülmesidir. Yinede teşekkürler

  7. #7
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı korotowa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    O halde neden 2009 puanları yoktu? Onlardan birini seçebilirdim. Benim burda sorduğum şey sistemin neden böyle birşey yaptığı sonuç olarak bakarsanız daha önceki yıllarınki yokken 2010 puanı dahil edilmişti burda benim olduğu kadar sisteminde hatası var bir şekilde yanılgıya sebep oldu. Ayrıca bahsettiğimiz şey ales kılavuzundaki geçerlilik süresi değil yök yerleştirme sayfasında bu puanın kabul edilebilir olarak görülmesidir. Yinede teşekkürler
    Çünkü sistem geçen sene hizmete girdi. O yüzden ilk o sınavla başladı seneye de olacaktır orda.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  8. #8
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Nerden
    Trabzon
    Mesaj
    25
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Çünkü sistem geçen sene hizmete girdi. O yüzden ilk o sınavla başladı seneye de olacaktır orda.
    bende 2010 ales sonbahar (19 aralık 2010) ile atamaya başvurdum bana bişey demediler benimki de mi olmayacak şimdi, bende aynen sistemde açılıyor diye sectm. daha geçerliliğinin bitmesine bir ay var diye biliyorum

  9. #9
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    03-2011
    Mesaj
    3.769
    Alıntı ozgek Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bende 2010 ales sonbahar (19 aralık 2010) ile atamaya başvurdum bana bişey demediler benimki de mi olmayacak şimdi, bende aynen sistemde açılıyor diye sectm. daha geçerliliğinin bitmesine bir ay var diye biliyorum
    Sizinki geçerli, sorun yok.

  10. #10
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    4
    Alıntı ozgek Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bende 2010 ales sonbahar (19 aralık 2010) ile atamaya başvurdum bana bişey demediler benimki de mi olmayacak şimdi, bende aynen sistemde açılıyor diye sectm. daha geçerliliğinin bitmesine bir ay var diye biliyorum
    bende öyle biliyordum ama görüldüğü gibi olumlu cevaplar alamıyoruz.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Merve Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sizinki geçerli, sorun yok.
    Teşekkür ederim en azından bir ümit oldu





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP Tercihlerinde 564 Kişinin Başvurusunu Kabul Edilmedi
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ÖYPmağduru
    Cevap: 70
    Son Mesaj: 24-12-2013, 21:08
  2. ALES Muafiyetinde Sayılacak Olan Puanım Hangisi?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mitebuster
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 18-12-2013, 15:34
  3. Cevap: 1
    Son Mesaj: 12-05-2012, 22:10
  4. 2011 ek yerleştirmeleri ile atandım. Dil puanım 65 altı. Ne yapmalıyım?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mrt_krkgc
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 11-01-2012, 02:11
  5. ÖYP'ye Başvurum Neden Kabul Edilmedi?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan tubili
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 26-02-2011, 13:11

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git