reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 6 - Toplam 6

Öyp atamaları iptal edilebilir mi?

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda Öyp atamaları iptal edilebilir mi? Konusunu İncelemektesiniz

Selam arkadaşlar, Benim atandığım üniversite bu hafta kurul toplantısını yapacağını ve başvuruların değerlendirileceğini belirtmişti. Cuma ...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Mesaj
    15

    Öyp atamaları iptal edilebilir mi?

    Selam arkadaşlar,
    Benim atandığım üniversite bu hafta kurul toplantısını yapacağını ve başvuruların değerlendirileceğini belirtmişti. Cuma günü okulu aradım ve durumu sordum. Öyp görevlisi bana kurul toplantısının Eylül ayının 2.haftasına ertelendiğini çünkü daha Yök'ün kadroları onaylamadığını, Yök'ün vermediği kadroya da atama yapamayacaklarını söyledi.
    Bu durumda atamaların iptal edilmesi gibi bir durum söz konusu olabilir mi sorusu geldi aklıma. Siz ne dersiniz?
    Kadrolar verilmemişti de atamalar nasıl yapıldı?
    Bilgilendirme için şimdiden teşekkür ederim.

  2. #2
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara, Turkey, Turkey
    Mesaj
    6.376
    Yoke gorus sorulduysa Yok un gorusu de olumsuzsa atamaniz yapilmayabilir. Umarim durumunuz farklidir. Sorun olursa haberleselim, yardimci olmaya calisalim.

  3. #3
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    936
    Alıntı Vahdet Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yoke gorus sorulduysa Yok un gorusu de olumsuzsa atamaniz yapilmayabilir. Umarim durumunuz farklidir. Sorun olursa haberleselim, yardimci olmaya calisalim.
    hocam bu durum arkadaşlar ilgili değil ki, nasıl ataması yapılmayabilir? Yök öyp kadrolarını ilan etmiş, arkadaş kazanmış, buna rağmen açılan kadroyu iptal ettik gibi bi şey diyebilirler mi?
    2012/2 ÖYP Araştırma Görevlisi

  4. #4
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara, Turkey, Turkey
    Mesaj
    6.376
    Alıntı Tarko Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam bu durum arkadaşlar ilgili değil ki, nasıl ataması yapılmayabilir? Yök öyp kadrolarını ilan etmiş, arkadaş kazanmış, buna rağmen açılan kadroyu iptal ettik gibi bi şey diyebilirler mi?
    Evet denebilir ve bana bunu diyerek kadroya yerlestirilmedim ancak sukur ki;dava ile geri dondum

  5. #5
    hırslı
    Misafir
    Bana da evraklarımı teslim ederken aynı şeyi söylemişlerdi ama cuma günü yönetimden geçmiş benim okulumdaki kişilerin durumu

  6. #6
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2013
    Mesaj
    15
    Alıntı Vahdet Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet denebilir ve bana bunu diyerek kadroya yerlestirilmedim ancak sukur ki;dava ile geri dondum
    Aaaa...Ciddi mi? Şaşırdım valla. Nasıl olabilir böyle birşey demeyeceğim çünkü burası Türkiye ve karşımızdaki kurum Yök!
    Umarım iş oralara kadar gitmez ama gidecek olursa sizinle iletişime geçerim. En azından tecrübenizden istifade etmek isterim. İlginiz için de teşekkürler.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Öğretim Görevlisi Atamasının İptal Olması ?
    Öğretim Görevlisi forum içinde, yazan barsoper
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 04-02-2015, 15:29
  2. Dil den 50 alamayanların kadrosu iptal oluyor mu?
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan konyalisdu
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 09-07-2014, 16:34
  3. MEB'den ÖYP'ye geçince doğum iznine devam edilebilir mi?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan dimitri
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 22-12-2012, 13:11
  4. Senetler iptal edilsin!
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan love_freedom
    Cevap: 20
    Son Mesaj: 30-06-2011, 07:11
  5. Ales iptal edilmeli....
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan CELLULA
    Cevap: 168
    Son Mesaj: 06-05-2011, 11:37

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git