reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 6 - Toplam 6

Dil kursu öncesi senet imzalamamak

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda Dil kursu öncesi senet imzalamamak Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar bir duyum aldım ama ne kadar doğru bilmiyorum. Bu dil kursları başlamadan önce senet ...


  1. #1
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    165

    Dil kursu öncesi senet imzalamamak

    Arkadaşlar bir duyum aldım ama ne kadar doğru bilmiyorum.
    Bu dil kursları başlamadan önce senet imzalanması ile ilgili okuduğum başka yerlerde bunun "hukuksuzluk" olduğunu söyleyenler oldu.
    Yani senet imzalamadan gidilmesi için dayatın, senet imzalamadan ayrılın ve dil kursuna gidin gibi şeyler yazıyordu. Bunu ben daha önce başka bir arkadaştan da duymuştum. Yönetmeliğe baktım açıkçası ama bu anlamda net bir şey bulamadım ya da anlamadım. Hukuk dilini çok iyi bilmiyorum galiba, okuduğumu mu anlamadım nedir... (:
    Şimdi biz dil kursuna gitmeden önce senet imzalamak istemezsek ve bunu diretirsek acaba başarılı olur muyuz?
    Aynı şey sonraki YL ve doktora aşamaları için de geçerli. Malum atandığı okulda programı olan arkadaşlar böyle bir yükümlülük altına girmiyorlar. Hayat bu, her şey olabilir, imza atılacak miktarlar da çok ciddi meblağlar. İnsanın kafasını karıştırıyor. Böyle de şeyler duyunca paylaşmak istedim. Forumu taradım ama konuyla ilgili bir şey bulamadım, varsa da ben görmemişsem özür dilerim...

  2. #2
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı i.a. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar bir duyum aldım ama ne kadar doğru bilmiyorum.
    Bu dil kursları başlamadan önce senet imzalanması ile ilgili okuduğum başka yerlerde bunun "hukuksuzluk" olduğunu söyleyenler oldu.
    Yani senet imzalamadan gidilmesi için dayatın, senet imzalamadan ayrılın ve dil kursuna gidin gibi şeyler yazıyordu. Bunu ben daha önce başka bir arkadaştan da duymuştum. Yönetmeliğe baktım açıkçası ama bu anlamda net bir şey bulamadım ya da anlamadım. Hukuk dilini çok iyi bilmiyorum galiba, okuduğumu mu anlamadım nedir... (:
    Şimdi biz dil kursuna gitmeden önce senet imzalamak istemezsek ve bunu diretirsek acaba başarılı olur muyuz?
    Aynı şey sonraki YL ve doktora aşamaları için de geçerli. Malum atandığı okulda programı olan arkadaşlar böyle bir yükümlülük altına girmiyorlar. Hayat bu, her şey olabilir, imza atılacak miktarlar da çok ciddi meblağlar. İnsanın kafasını karıştırıyor. Böyle de şeyler duyunca paylaşmak istedim. Forumu taradım ama konuyla ilgili bir şey bulamadım, varsa da ben görmemişsem özür dilerim...
    Bir deneyin ama başarılı olacağınızı sanmam. Adamlar görevlendirme vermez dile gidemezsiniz.
    Senetlerin hepsi zaten hukuka aykırı bir şekilde.

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    165
    Alıntı Mr December Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bir deneyin ama başarılı olacağınızı sanmam. Adamlar görevlendirme vermez dile gidemezsiniz.
    Senetlerin hepsi zaten hukuka aykırı bir şekilde.
    Hocam söylediğinize göre duyduklarım doğru yani. Senet için diretirsem belki de çözebilirim mevzuyu. Dediğiniz gibi görevlendirme vermeyebilirler. Ama gene de denemeye değer yani. Bu şekilde yapan arkadaşlar var mıdır acaba? İnanmak istemedim ama bir yerlerden torpil bulup bu işi o şekilde çözenler olduğunu duymuştum ben...

  4. #4
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı i.a. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam söylediğinize göre duyduklarım doğru yani. Senet için diretirsem belki de çözebilirim mevzuyu. Dediğiniz gibi görevlendirme vermeyebilirler. Ama gene de denemeye değer yani. Bu şekilde yapan arkadaşlar var mıdır acaba? İnanmak istemedim ama bir yerlerden torpil bulup bu işi o şekilde çözenler olduğunu duymuştum ben...
    Senet yapmayan duymadım ben ama dava açınca büyük olasılıkla davalar kazanılıyor.

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    165
    Alıntı Mr December Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Senet yapmayan duymadım ben ama dava açınca büyük olasılıkla davalar kazanılıyor.
    Çok teşekkürler hocam. Peki dava açarsak, o süreçte dil kurslarının ya da YL-doktora aşamasının gecikmesi gibi bir durum oluyor mu sizce? Yani davalar ne kadar sürüyor, bilginiz var mı?

    Bir de açılan davalar ne üzerine? Yani hem senet imzalayıp hem de dava mı açıyorlar hocam? Çevrenizde bu şekilde bildiğiniz birisi var mı?

  6. #6
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı i.a. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Çok teşekkürler hocam. Peki dava açarsak, o süreçte dil kurslarının ya da YL-doktora aşamasının gecikmesi gibi bir durum oluyor mu sizce? Yani davalar ne kadar sürüyor, bilginiz var mı?

    Bir de açılan davalar ne üzerine? Yani hem senet imzalayıp hem de dava mı açıyorlar hocam? Çevrenizde bu şekilde bildiğiniz birisi var mı?
    Uzun sürüyor davalar 1.5 yıl kadar. Forumda davalarla ilgili konular var bakabilirsiniz.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Dil Kursu İçin Senet İmzalanıyor mu?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan fashiontecture
    Cevap: 40
    Son Mesaj: 12-11-2013, 20:57
  2. ÖYP Dil Kursu Öncesi Soruları
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan surveying1
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 26-07-2013, 17:02
  3. Cevap: 4
    Son Mesaj: 07-12-2011, 17:31
  4. Senet=Nakit=Vakit=) Senet vakittir :)
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan InexorabLe
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 30-07-2011, 19:59
  5. Cevap: 2
    Son Mesaj: 17-06-2011, 15:25

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git