reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 19

Yeni YÖK tasarısına Göre Dil Şartı

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda Yeni YÖK tasarısına Göre Dil Şartı Konusunu İncelemektesiniz

YÖK ün yeni kanun taslağında öyp ARAŞTIRMA görevlilerinin dil puanının 55 e çekildiği mi anlaşılıyor???...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    9

    Question Yeni YÖK tasarısına Göre Dil Şartı

    YÖK ün yeni kanun taslağında öyp ARAŞTIRMA görevlilerinin dil puanının 55 e çekildiği mi anlaşılıyor???

  2. #2
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Hayır öyle bir şey anlaşılmıyor, zaten öyle bir şey olsa YÖK yasasında yazmaz. ÖYP'nin kendi usul esası vardı. 55 olan cari alımlar için dil şartıdır 50'den 55'e yükseltilmiştir.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  3. #3
    shockhan
    Misafir
    Dernek de sordu,onlarca mektup da yazdık şu 65 şartını neden istemeye devam edeceklerinin bi cevabını alamadık,bilen varsa beri gelsin...

    Doç'luğa kadar bidaha istemiceksen eyvallah,Yrd.doçta 60 şartı var 64 le yl yapamıyoruz bi cevabınız var mı hocam ?

    Cevap:Geçemiorsanız zaten okumayın,70 Yapmadığımıza şükür edin

    Doç. şartı 65 ama ; o ne olacak hacım?Usül esasları denem tahtasına çevirdiniz,öncelik gitti cevap lazım ?

    Cevap:Ehemm kem kümm böhh su getirin hıkk..Evet başka sorusu olan var mı ?
    Cashmere bunu beğendi.

  4. #4
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    04-2012
    Mesaj
    108
    arkadaslar son dil şartında son iki yılda alınmış olma ibaresini göremedim. kalktımı o. ama diğer madde de doksan almaları halinde muaf falan diyor. bunu gören anlayan varmı acaba ?

  5. #5
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    59
    Aynen hocam yard.doç luk için şart 60.Benim dil puanım 60 bir sınav hakkım kaldı geçebilmek için.Durumum şu yeni yasaya göre araştırma görevlisi olarak kalamıyorum çünkü dilim 65 değil ama ne gariptir bu puanım yard. doç. luğa yetiyor.
    shockhan bunu beğendi.

  6. #6
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    12
    Arkadaşlar yök' ün kendi sitesinde de var 2005 Eylül sonrası alınan puanlar geçerl yazıyor eğer üzerinde şu tarihe kadar geçerli yazmıyorsa. Bu durumda 2013 yılında bir yere başvurduğunuz zaman 2005 sonrası aldığınız puanlar geçerli değil mi? Bundan bu çıkmıyor mu?

  7. #7
    shockhan
    Misafir
    Alıntı elektrik Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaslar son dil şartında son iki yılda alınmış olma ibaresini göremedim. kalktımı o. ama diğer madde de doksan almaları halinde muaf falan diyor. bunu gören anlayan varmı acaba ?
    Evet öyle bi madde yok ama ;


    Sorun orda değil hocam,

    Sorun Yrd.doç olmak için 60 yetiyorken (ki bu 55di +5 yükselttiler)
    Asistandan 65 şartını istemeye devam etmeleri...

    Öyp başlarken, 2010'da 65 şartı konulduğunda ; ÖYP'lilerin Üye önceliği vardı ve bir daha dil ile uğraşılmasınlar, direkt yrd.doç-doç. kadrolarına atansınlar mantığı ile bu baraj konulmuştu...

    Artık öncelikte yok,üye olma garantisi de yok

    Eee peki niye 65 barajı var?

    Kimse bilmiyor

    60 la Yrd.doç oluyorsun , 64 le Akademik anlamda üye kadro atama katkısı bağlamında; puan veyahut değerinin bile olmadığı Yüksek Lisansı yapamıyorsun

    Al bide burdan yak sadraazamın ikram..............
    Cashmere bunu beğendi.

  8. #8
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    04-2012
    Mesaj
    108
    arkadaslar bişy sormustum. bilen kimse yok mu .
    arkadaslar son dil şartında son iki yılda alınmış olma ibaresini göremedim. kalktımı o. ama diğer madde de doksan almaları halinde muaf falan diyor. bunu gören anlayan varmı acaba ?

  9. #9
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Bilim alanı bir yabancı dille ilgili olan adayların bu alandaki yabancı dil sınavından yüz tam puan üzerinden en az doksan puan almaları halinde, birinci fıkranın (b) bendindeki şart aranmaz.

    1/b: Kurul tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavında yüz tam puan üzerinden asgari altmış puan almış olmak,


    Yani diyor ki eğer bir kişi İngilizce öğretmeni, mütercim tercüman, İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunu (diğer diller de tabii) ise, mezun olduğu dilden en az 90 alırsa b bendine gerek yok.

    Cidden saçmalıyor bu madde ya da bir şeyi gözden kaçırıyoruz. =S
    aDNA bunu beğendi.

  10. #10
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    3.714
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bilim alanı bir yabancı dille ilgili olan adayların bu alandaki yabancı dil sınavından yüz tam puan üzerinden en az doksan puan almaları halinde, birinci fıkranın (b) bendindeki şart aranmaz.

    1/b: Kurul tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavında yüz tam puan üzerinden asgari altmış puan almış olmak,


    Yani diyor ki eğer bir kişi İngilizce öğretmeni, mütercim tercüman, İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunu (diğer diller de tabii) ise, mezun olduğu dilden en az 90 alırsa b bendine gerek yok.

    Cidden saçmalıyor bu madde ya da bir şeyi gözden kaçırıyoruz. =S
    Aslında şunu demek istemişler bence ''Bilim alanı bir yabancı dille ilgili olan adaylar dilden en az 90 almalı 60 değil.. 60 üstü dil şartı onlar için değil diğer adaylar için geçerlidir''. Gerçi anlatım saçma olmuş ama bence iletilmek istenen durum bu şekilde.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Cevap: 3
    Son Mesaj: 06-11-2012, 08:23
  2. arkadaşlar öyp dil merkezine atalamalar dil puanına göre mı öyp puanına göre mı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan kitokito
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 04-08-2012, 12:38
  3. 2012 ÖYP Oranlarına Göre Yeni Hesaplama Programı
    ÖYP Puanı forum içinde, yazan mekatron21
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 16-07-2012, 23:12
  4. Cevap: 4
    Son Mesaj: 24-07-2011, 21:49
  5. Cevap: 43
    Son Mesaj: 04-07-2011, 21:30

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git