reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 13

ÖYP'de Kadro Tercih Robotu Yapsak Nasıl Olur?

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP'de Kadro Tercih Robotu Yapsak Nasıl Olur? Konusunu İncelemektesiniz

mesela arkadaşlar bölümlerini girdiği zaman pat diye o bölümle ilgili kadro çıkan program benzeri bişey ...


  1. #1
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    186

    ÖYP'de Kadro Tercih Robotu Yapsak Nasıl Olur?

    mesela arkadaşlar bölümlerini girdiği zaman pat diye o bölümle ilgili kadro çıkan program benzeri bişey yaparsak daha iyi olabilir mi?

  2. #2
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    ÖYP Aralık 2012 alımları için yapacağız, tasarım ve kullanım konusunda fikir vermek isteyenlerin fikirleri alınır
    Son düzenleyen Nazmi, 29-11-2012 saat 09:54.
    miss.esra ve papirus bunu beğendiler.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  3. #3
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    381
    Nazmi Hocam yaparsan sen yaparsın vallahi ilanları tek tek aç bak büyük sıkıntı...
    Eğer anlamıyorlarsa boşver tatlım

  4. #4
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı papirus Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Nazmi Hocam yaparsan sen yaparsın vallahi ilanları tek tek aç bak büyük sıkıntı...
    Gerçekten büyük sıkıntı ve şimdi YÖKSİS üzerinden yaparlar muhtemelen ilanları eğer ÖYP ilanları da şu andaki akademik kadro ilanları gibi olacaksa geçmiş olsun )
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  5. #5
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    381
    YÖKSİS mi bittik hocam ne saçma sapan bir sayfa olmuş o geri diyorum sistemden çıkıyor valla şöle öss dönemindeki gibi tercih kılavuzu yapsalar ya 5 lira hadi 10 lira olsun fiyat koysalar gitsek alsak fosforlu kalemle tercihleri önce çizsek ha bi de yanlarında geçen sene kaçla kapatmış falan yazsa nasıl hayal gücüm sabah sabah ))
    Nazmi ve rosen bunu beğendiler.
    Eğer anlamıyorlarsa boşver tatlım

  6. #6
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    1.629
    YÖKSİS : Biz daha kötüsünü yapana kadar, en kötüsü bu
    ahmet09, miss.esra ve FaBe bunu beğendiler.
    Hayat hayal kırıklıklarıyla doludur, tabi akademisyenler için...

  7. #7
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    dünyada bi yerler...
    Mesaj
    319
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ÖYP Aralık 2012 alımları için yapacağız, tasarım ve kullanım konusunda fikir vermek isteyenlerin fikirleri alınır
    tam süper olur vallahi
    tek önerim; nitelik belirtilmeden "ilgili alan mezunu olmak" şeklindeki ilanlara dikkat! ötesini güzelce yapacağınıza eminim,
    kolaylıklar diliyorum...

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı relaxy Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    YÖKSİS : Biz daha kötüsünü yapana kadar, en kötüsü bu
    yeni yapılan için kesinlikle doğru yahu, varolandan kötü yapıldığını da ilk kez gördüm!!!
    kullanışsızlık abidesi resmen.
    "When you are not secure with your belief, you start by rejecting questions"

  8. #8
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara, Turkey, Turkey
    Mesaj
    6.376
    Alıntı rosen Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    tam süper olur vallahi
    tek önerim; nitelik belirtilmeden "ilgili alan mezunu olmak" şeklindeki ilanlara dikkat! ötesini güzelce yapacağınıza eminim,
    kolaylıklar diliyorum...

    - - - Güncellendi - - -



    yeniş yapılanın kesinlikle yahu, varolandan kötü yapıldığını da ilk kez gördüm!!!
    kullanışsızlık abidesi resmen.
    Yenisi ve daha kötüsü. Gerçektende YÖK te kendi sınırları zorlamış olmalı ki bu sistemi yaptırabilmiş sanki mükemmel olmuş, eski çalışan sistemini terk etti. Ama aynı örnek: YÖK ÖYP Koord. nu da lağvedildi. O halde çıkarım doğru. Daha kötüsünü yapabilirler
    rosen bunu beğendi.

  9. #9
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ÖYP Aralık 2012 alımları için yapacağız, tasarım ve kullanım konusunda fikir vermek isteyenlerin fikirleri alınır
    hocam memurlar.netteki kpss robotu çok iyi onun gibi olmasını isterdim gerçi siz daha güzelini yaparsınız tasarım açısından da ben işlev olarak aynısı olsun demek istiyorum yanı bölümümüzü seçince tüm secebıleceklerimiz sıralanması açısından

  10. #10
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı prof.esra Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam memurlar.netteki kpss robotu çok iyi onun gibi olmasını isterdim gerçi siz daha güzelini yaparsınız tasarım açısından da ben işlev olarak aynısı olsun demek istiyorum yanı bölümümüzü seçince tüm secebıleceklerimiz sıralanması açısından
    Kod uzmanı Mr. December duyuyor musun istekleri
    miss.esra bunu beğendi.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP'lilerin Eş Durumu Nasıl Olur?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan pinar
    Cevap: 219
    Son Mesaj: 28-01-2016, 14:28
  2. Anasayfayı daha düzenli hale getirsek nasıl olur arkadaşlar?
    Site Hakkında forum içinde, yazan Araştır da gör
    Cevap: 39
    Son Mesaj: 07-06-2012, 14:39
  3. Öyp ile başvuru yapsam ama tercih yapmasam sorun olur mu?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Mesut Biçen
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 03-06-2012, 13:21
  4. Dolaylı atıf nasıl olur?
    Tez Bilgi Bankası forum içinde, yazan hasantalha
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 03-12-2011, 22:47
  5. Bu Yılki ÖYP Puanları Nasıl Olur?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan HÜLYA
    Cevap: 40
    Son Mesaj: 04-06-2011, 21:30

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git