reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 15

öyp de normal araştırma görevlisi olmak ?50 alıp normal araştırma görevlisi olmak

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda öyp de normal araştırma görevlisi olmak ?50 alıp normal araştırma görevlisi olmak Konusunu İncelemektesiniz

merhaba arkadaşlar öypde 65 alamayınca yanı 50 ile 64 arasında normal araştırma görevlisi olunca öyp ...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    69

    öyp de normal araştırma görevlisi olmak ?50 alıp normal araştırma görevlisi olmak

    merhaba arkadaşlar öypde 65 alamayınca yanı 50 ile 64 arasında normal araştırma görevlisi olunca öyp dezavantajı nedir .?

    sonuçta öyp dede araştırma görevlisi olunacaktı burada da olunmuyormu ? yada birinde öğretim görevlisi birinde öğretim üyesimi oluyorsunuz ?

  2. #2
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1.750
    Alıntı leventutku Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba arkadaşlar öypde 65 alamayınca yanı 50 ile 64 arasında normal araştırma görevlisi olunca öyp dezavantajı nedir .?

    sonuçta öyp dede araştırma görevlisi olunacaktı burada da olunmuyormu ? yada birinde öğretim görevlisi birinde öğretim üyesimi oluyorsunuz ?
    İki sene içinde 65 altı alırsanız atılıyorsunuz. Normal araştırma görevliliğine geçiş yok.

  3. #3
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    69
    sımdı olay daha da karıstı ılk sene 50 aldım yuksek lısansa basladım 65 yapmak ıcın kursa gonderdıler olmadı atıldım yanı valla tamamen kafam karıstı.

    öyp şematiğinde http://www.akademikpersonel.org/thre...dil-puan%C4%B1 normal araştırma gorevlısı olursunuz dıyor


    actıgım bu lınkte verılen cevaba bakılırsa http://www.akademikpersonel.org/thre...dil-puan%C4%B1

    50 alamazsan başka oluyor


    bu konu hakkında tam bılgıye sahıp olan varmı =

  4. 16-03-2012, 01:21

    Yüksek Lisans


  5. #4
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    121
    Alıntı alpertunga84 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    İki sene içinde 65 altı alırsanız atılıyorsunuz. Normal araştırma görevliliğine geçiş yok.
    Aynen alpertunga'nin dediği gibi..

  6. #5
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    734
    Artık normal arastirma görevliliği ÖYP için bir hayaldir. 65 üstü almadıgınız sürece kabuslar göreceksiniz.
    Selçuk&İrm

  7. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    99
    50'yi geçen arkadaşlar moralinizi bozmayın normal araştırma görevliliği sizin kanuni hakkınızdır bunun için gerekli olan 50puanlık kanuni barajı geçmiş durumdasınız bu kararları verip sizi atan arkadaşlar yasama organı değiller ve doğal olarak yasa ile getirilen bir sınırı kafalarına göre değiştiremezler artıramazlar hukuk devleti onlara bu yetki ve sıfatı vermiş durumda değil bunu yapan arkadaşlar üstüne üstlük geçmişe etkili uygulama talepleriyle hukuka güven ilkesini de unutmuş görünüyorlar bu hukuksuz uygulamalara karşı eyvallah demeyip dava sürecini başlatırsanız olumlu sonuç alacağınız gün gibi ortadadır hakkınızı arayınız.

  8. #7
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    845
    evet o normal arş. gör. olarak kalma uygulaması kaldırıldı bu yıl.artık atandıktan itibaren bir yıl içerisinde 50yi, ikinci senenizde 65i geçme zorunluluğu getirildi. eski sistemde normal arş. gör olarak kalma ile öyp arş.gör arasındakki fark sadece 50.000 meselesi idi. öğretim görevliliği farklı bir şey. zaten onlardan 50 de istenmiyo.dile gerek yok zira onlar sadece ders veriyor, bilimsel makale yayınlamak yada yüksek doktora yapma zorunluluğu dahi yok.

  9. #8
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    69
    turabe KARDES bu ıste bır ıs var forumda senın dedıgın gıbı degıl en son ben aldım yonetmelıklerı okudum olay su : bır yerı kazandın 65 puanı gecemedıysen dırek senı kursa gonderiyorlar kurstan sonra 1 yıl boyunca 65 puan alman gereklı alamazsan atılıyorsun yonetmelıkte yazan bu .. ıstersen sende bır arastır ..


    cunku ben senın gibi düşünüyordum sonra mılletın yazdıklarını okudum kafam allak bullak oldu

  10. #9
    shockhan
    Misafir
    .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..............

  11. #10
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Mesaj
    67
    Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var,ÖYP ile ilgili çok bir bilgim olmadığından? ÖYP ile doktora eğitimine başladık diyelim doktora bittikten sonra ÖYP kadrosuna seçildiğimiz üniversitede Yrd.Doç. ünvanına hak kazanmış oluyor muyuz?Yoksa o kadroyu almak için doktora sonrası yeniden kadro açılmasını mı bekliyoruz?Teşekkürler...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP İle Normal Araştırma Görevlisi Farkı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan smyrna
    Cevap: 26
    Son Mesaj: 13-09-2017, 14:13
  2. Cevap: 29
    Son Mesaj: 23-01-2013, 16:27
  3. ÖYP'den Vazgeçip Normal Araştırma Görevlisi Olmak
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Denislav
    Cevap: 98
    Son Mesaj: 19-09-2012, 12:33
  4. ÖYP Arş.Görevlisinden Normal Arş.Görevlisi kadrosuna geçmek kalktı mı?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan shockhan
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 23-10-2011, 09:36
  5. öyp den vazgeçip normal araştırma görevlisi olma
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan sinna
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-06-2011, 00:37

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git