reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 7 - Toplam 7

OYPliler her yil sozlesme mi

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda OYPliler her yil sozlesme mi Konusunu İncelemektesiniz

Az once enstitu muduruyle toplanti yaptik bize anlatilanlar soyle : OYPlilerle her sene danismaninin verecegi ...


  1. #1
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    160

    OYPliler her yil sozlesme mi

    Az once enstitu muduruyle toplanti yaptik bize anlatilanlar soyle :
    OYPlilerle her sene danismaninin verecegi rapora gore sozlesme imzalanacak.. Katildigi kongrelere vs performansina bakilacak ona gore sozlesme imzalanacak yada uygun degilse YOKe uygun olmadigi yazisi gonderilip atilacak

    Benim onceki bilgilerim dogrultusunda OYPliler doktora sonrasi direk yard. doc unvani aliyor seklindeydi.. Fakat bugun, ole birseyin kesinlikle olmadigi normal yard. doc olmak icin olagan ne tur kriterler varsa bizim de onlari yerine getirmemiz gerektigi, getirmezsek doktorayi bitirsek de sadece doktora unvani alacagimiz soylendi
    Ayrica kadronun da eger acilirsa girebilecegimizi, onun disinda diger univlere basvurabilecegimizi (yrd. doc olunca) yani kadromuz olacak diye birsey yokmus


    Bu iki konu ozellikle OYP konusunda beni tedirgin etti... Umarim mudur yanlis bilgilendirilmistir...
    waking up to find out your love is not real...

  2. #2
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    12
    biz bu öyp olanaklarından(!) (arş. gör. vazgeçmeden) nasıl vazgeçebiliriz? nasılsa dedikleri hiç bir söz birbirini tutmuyor..

  3. #3
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    02-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    553
    2.madde normal bir durum öyp de kadro önceliği kalktı öyle hiç bir şey yapmadan yar.doç kadrosu alma durumu zaten yoktu kadro açılırsa şartları sağlarsanız kadroyu alırsınız.
    1.madde ise 50 d sözleşmeli araştırma görevlilerinde uygulanan bir durum KTÜ sizi 50/d li olarak görüyor yani anlayacağınız

    Sakarya Üniversitesi İşletme Fakültesi Muhasebe-Finansman ABD ÖYP araştırma görevlisi

  4. #4
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    hocam bu belirsizlikle nasıl hayat idame edilir 2500 kadrodan 2300 ü 33/a 200 tanesi 50/d mi ? sartlar her ünide ayrı ayrı bu nasıl merkezden atama

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    71
    Hocam okuluma gelen resmi yazıda 3 yıl süreyle atanmasına diye bir ifade var. BU tam olarak ne demek oluyor?

  6. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    70
    Görevlendirme olunca zorunlu hizmet yok mu? 15 gün içinde gel başla demiyorlar mı?

    Temizlikçi olarak mı alacaklar işe. Yard doç olmayak mıyız?

    Biz de direk boçentlik beklemiyoruz. Zaten sınava girmeden kriterleri yerine getirmeden doçent olunmuyor ki?

    Yani O zaman ÖYPlilerin her işini bağlı olduğu bölüm yapacaksa, doçentlik kriterlerini her üniv kendine göre mi belirleyecek?

    Dellendim gece gece. Dil kursunuzun da yapacağınız işin de...

    İşin içine ettiler yani. 3 ay oldu öypli olalı, daha ne olduğumu bilmiyorum arkadaş. Var mı böyle birşey yaaa...

    YÖK'ün anasayfasından ÖYPlilerin durumunu bildiren kanunlar falan için bir bölüm açsınlar. O yamalı bohça gibi YÖK yasası'nı da münasip bir yere arşivlesinler. Her ağızdan bir ses. Bıktım yaaa...

  7. #7
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı Humus Demiş ki: Mesajı Görüntüle

    YÖK'ün anasayfasından ÖYPlilerin durumunu bildiren kanunlar falan için bir bölüm açsınlar. O yamalı bohça gibi YÖK yasası'nı da münasip bir yere arşivlesinler. Her ağızdan bir ses. Bıktım yaaa...
    Katılıyorum ...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git