reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 10 123 ... SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 98

ÖYP'den İstifa Ederek Kamuya Geçiş

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP'den İstifa Ederek Kamuya Geçiş Konusunu İncelemektesiniz

merhaba arkadaşlar, forumda aradım ama konuyla ilgili bi başlık bulamadım. öyp ile kendi kurumunda görev ...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    10

    ÖYP'den İstifa Ederek Kamuya Geçiş

    merhaba arkadaşlar,

    forumda aradım ama konuyla ilgili bi başlık bulamadım. öyp ile kendi kurumunda görev yapanlar yani sözleşme imzalamayanlar için, istifa edip kamuya geçmeleri durumunda memuriyette olduğu gibi bi bekleme süresi(6 ay-1 sene arası oluyor sanırım) söz konusu mu? yoksa kpss puanıyla kamu kuruluşlarına beklemeden başvurabiliyor muyuz?

  2. #2
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Akademik kadrolarda istifa için süre veya sayı sınırı yoktur. Senet yoksa istediğiniz zaman istifa ederek hemen geçebilirsiniz.
    kader-06 bunu beğendi.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  3. #3
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    4
    merhaba nazmi hocam
    ben 1 senelik öyp araştırma görevlisiyim. senet imzalayıp 6 aylık dil kursuna gittim. 50 dil puanı alamadığım için kpss ile kamuya geçmeyi düşünüyorum.
    1- 1 sene içinde yeterli dil puanını alamadığım için kadrom iptal olur mu ?
    2- İstifa edersem tazminat ödeyecek miyim ve ne imzaladığım sözlesme miktarınca mı ödeyecem?
    3- muvafakat alma durumum olursa tazminat ödemem gerekir mi?

  4. #4
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    1.279
    hocam tazmınat konusunu ben bılmıyorum.nazmı hoca kesınlıkle daha bılgılıdır ondan suphem yok.ama kadronuz 50 ve uzerı alamdıgınız ıcın ıptal olacak.bu bır gercek.senet konusuna gore sız kendınız ıstıfa etmedıgınız ıcın bır yaptırım bence olmayacaktır
    Tek Bir Şeye İhtiyacımız Vardır; Çalışkan Olmak !...
    Mustafa Kemal Atatürk

  5. #5
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı awax Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba nazmi hocam
    ben 1 senelik öyp araştırma görevlisiyim. senet imzalayıp 6 aylık dil kursuna gittim. 50 dil puanı alamadığım için kpss ile kamuya geçmeyi düşünüyorum.
    1- 1 sene içinde yeterli dil puanını alamadığım için kadrom iptal olur mu ?
    2- İstifa edersem tazminat ödeyecek miyim ve ne imzaladığım sözlesme miktarınca mı ödeyecem?
    3- muvafakat alma durumum olursa tazminat ödemem gerekir mi?
    Kadronuz ile ilişiğiniz kesilir ve tazminatı ödersiniz, istifa ederseniz yine tazminat ödersiniz senet miktarı değişebilir artırabilirler. Muvafakat verirlerse ki çok zor o zaman hiç bir şey ödemezsiniz.
    Alıntı mbahadir20 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Nazmi hocam benim de size bir sorum olacaktı.Bir kurum açıktan atama yapacak,kurum sınavına gireceğim.Şayet kazanırsam kesin sonuç 10 Aralıkta belli olacak.Gelelim asıl mevzuta ben de 19 temmuzda atanan yeni öyp lilerdenim.Bu kesin kazandığım tarihte dil kursları yeni başlamış olacak.Daha yolun başında olacaz.İstifa edersem bu işin akibeti nasıl olacak?
    Dil kurusu seneteini imzaladığınızdan itibaren istifa edeceğiniz tarihe kadar olan tutarı ve eğer sizin adınıza dil kursu ücreti yatırılmışsa onu ödersiniz.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  6. #6
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    1.629
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Akademik kadrolarda istifa için süre veya sayı sınırı yoktur. Senet yoksa istediğiniz zaman istifa ederek hemen geçebilirsiniz.
    Nazmi hocam, devlet memurluğunda sadece 2 istifa hakkımız var diye biliyorum, akademik kadrolar da devlet memurluğuna girdiğine göre istifa konusunda bir sınır olması gerekmez mi ?

  7. #7
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Akademik kadrolarda istifa için sayı ve süre sınırı yoktur.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  8. #8
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    1
    Merhabalar,

    ÖYP ile kadroya başlayıp, daha sonra bakanlık kadrolarına geçiş yapıldığında akıbetimiz ne oluyor? Şimdiden teşekkürler

  9. #9
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    04-2012
    Mesaj
    24
    Merhaba soruma cevap verilirse çok mutlu olacağım öyp de tercih yapacağım şayet ki atanırsam; atandığım üniversitede YL yapma şansım yoksa başka bir üniversitede YL yapacağımı biliyorum.. fakat ben zaten istanbulda ki bir üniversiteden master için kabul aldım önümüzdeki eylülde kayıtları var.... burada master ardından doktora eğitimime devam edemez miyim? yoksa yök ün açıkladığı üniversitelerden birini öyp puanıma göre tercih etmek durumunda mıyım?

  10. #10
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    3
    Merhabalar Nazmi Hocam,
    Öncelikle emeğiniz, özverili çalışmanız çok teşekkürler, gerçekten çok geniş bir database oluşmuş burada. Benim sorum istifa prosedürü ile ilgili. Son atamalarda ÖYP ile yerleştim ama istifa etmek, malumunuz KPSS, 17 Ağustos' a kadar kaydımı yaptırmasam kadrom otomatik olarak düşer mi yoksa yine de istifa etmeli miyim? Şayet gerekliyse, tam olarak ne yapmak gerekiyor dilekçe yeterli mi başka şeyler de var mı? Forumda araştırdım net bir cevap bulamadım. Teşekkürler.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 50/d Kadrodan İstifa Ederek KPSS iLe Atanmak
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan fizikçigizem
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 19-09-2016, 14:13
  2. Aday Öğretmenlikten İstifa Ederek ÖYP'ye Başvurmak
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan summerwine
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 23-11-2014, 16:32
  3. MYO Öğretim Görevliliğinden İstifa Ederek KPSS İle Atanma
    Öğretim Görevlisi forum içinde, yazan elkmuh
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 27-05-2014, 19:13
  4. 50-d İstifa ve Öyp'ye geçiş
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan onur38
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 10-01-2013, 19:58
  5. İstifa ederek tekrar başvurma
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan aslanbjk
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 08-12-2011, 14:52

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git