reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 7 - Toplam 7

ÖYP Tercih Sırası

ÖYP Hakkında Genel Bilgiler Forumunda ÖYP Tercih Sırası Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar öyp de tercih yaparken tercih sıralamamız ne kadar belrileyici oluyor. Yani yüksek puanla kapıcagını ...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    23

    Smile ÖYP Tercih Sırası

    Arkadaşlar öyp de tercih yaparken tercih sıralamamız ne kadar belrileyici oluyor. Yani yüksek puanla kapıcagını dusundugum bazı kadroları ,gırme ıhtımalımın daha yuksek oldugunu dusundugum kadroları ilk tercihlere yazmak için, yazmamayı dusunuyorum . 3. tercihime yazdıgım üniversiteyi 1. tercihe yazmam yerleşmem için çok büyük bir katkısı olurmu yoksa tercih sırasından cok puanın yukseklıgımı belırleyıcı olur yardımcı olursanız sevınırım

    SAYGILAR

  2. #2
    aslanalisan
    Misafir
    merhabalar, tercih sırasında üste veya alta yazmanın herhangi bir önemi yok belirleyici olan puan.

  3. #3
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    23
    Alıntı aslanalisan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhabalar, tercih sırasında üste veya alta yazmanın herhangi bir önemi yok belirleyici olan puan.
    Teşekkürler hocam peki bu yerleştirme prosedürünün yazdığı yök ün resmi olarak yayınladıgı bir yönetmelik tarzı bişe mevcutmudur acaba

  4. #4
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Hayır yönetmelik gibi bir şey yokİ sadece anasayfada açıklamalarda şu yazar.

    Yerleştirmeler Genel not ortalamasının % 35'i, ALES puanının %50'si, varsa yabancı dil puanının %15'i esas alınarak yapılacaktır.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    56
    İstediğiniz şehirleri ve anabilim dallarını yazmak en doğru tercih olacaktır. Başarılar...

  6. #6
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    291
    http://www.osym.gov.tr/dosya/1-56380/h/2010ylsyklvz.pdf
    YLSY kılavuzunun 7. sayfasındaki 3.2 yi okursanız öyp de de buna benzer bi yerleştirme olacak.

  7. #7
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    23
    Yardımlarınız için hepinize teşekkür ederim gerçekten bu forumun üstüne yok





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP'de Tercih Sırası mı? Yoksa Puan mı Önemli?
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan muhammed said
    Cevap: 32
    Son Mesaj: 02-08-2016, 01:24
  2. Cevap: 11
    Son Mesaj: 01-08-2015, 22:57
  3. Cevap: 4
    Son Mesaj: 07-08-2011, 15:26
  4. Tercih Sırası
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ylnzcylnm
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 10-07-2011, 22:30
  5. 8 tercih hakkı yok, 10 tercih var!
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan violetta valery
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 24-06-2011, 14:05

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git