reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 7 123 ... SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 66

ÖYP'den çıkarılma (atılma) durumları

ÖYP Hakkında Genel Bilgiler Forumunda ÖYP'den çıkarılma (atılma) durumları Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar ÖYP'ye başvuracakların kafasına takılan en önemli sorulardan biri de budur: Acaba ÖYP'den hangi durumlarda ...


  1. #1
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1.750

    ÖYP'den çıkarılma (atılma) durumları

    Arkadaşlar ÖYP'ye başvuracakların kafasına takılan en önemli sorulardan biri de budur: Acaba ÖYP'den hangi durumlarda çıkartılırım? Lisansüstünde hoca bana kıl olursa ne yaparım?

    Yönetmelikte şu yazıyor:

    "Bu Esas ve Usullerin 7 nci maddesi gereğince yabancı dil eğitimi verilen süreler ile Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği gereğince verilen ek süreler de dâhil olmak üzere azami eğitim‐öğretim süresi içinde çalışmalarını tamamlayamayan, ÖYP’na devam etmek istemeyen, kadrosunun bulunduğu yükseköğretim kurumunda görevine başlamayan veya görevine başlayıp mecburi hizmet yükümlülüğünü yerine getirmeyen ÖYP araştırma görevlilerine mecburi hizmete ilişkin genel hükümler uygulanır."


    Burada belirtilen "mecburi hizmete ilişkin genel hükümler" ile kastedilen nedir? Yani şimdi danışman hoca ile ilgili bir sorun yaşadık ve lisansüstünü belirtilen sürede bitiremedik. O zaman atılacak ve 6-7 senenin tazminatı ödeyecek ve o yaşta işsiz mi kalacağız?

  2. #2
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    291
    Türkçe meali o oluyor maalesef.Bununla ilgili bişey okumuştum internette öyp yi kazanıp doktora aşamasında başarısız olan biri öyp kapsamından çıkarılıp,okuldan atılıyor ve tazminat ödemek zorunda kalıyor .Bunun üzerine dava açıyor yaklaşık 2 senelik bi sürecin sonunda hem kadroyu alıyor hem de tazminat ödemekten kurtuluyor yani dava açan kazanıyor ama yıpranıyor.Bence bu senet sadece zorunlu hizmete gidilmediğinde uygulamaya geçmeli ama yönetmelik

  3. #3
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1.750
    O kazanılan dava emsal olur zaten.bir daha dava açmaya gerek kalmaz.tabi o dava sonucunu bulmak lazım yazılı olarak..

  4. #4
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    57
    Arkadaşlar benim de bir kaç sorum var cevaplarsanız sevirnirim
    -11 Temmuz atamalarında kazanıp gitmezsek ne olur?
    -Dil puanım yok, kazanıp bir kaç ay sonra ayrılmak istersek yine tazminata mahkum olurmuyuz?

  5. #5
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    291
    Alıntı Saccharomyces Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar benim de bir kaç sorum var cevaplarsanız sevirnirim
    -11 Temmuz atamalarında kazanıp gitmezsek ne olur?
    -Dil puanım yok, kazanıp bir kaç ay sonra ayrılmak istersek yine tazminata mahkum olurmuyuz?
    kazanıp gitmezseniz bişey olmaz.Senet imzalamazsanız tazminat ödemezsiniz.

  6. #6
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1.750
    Link için teşekkürler. Adam davayı kazanmış ve tekrar atanmış. Ama oradaki dava sonucunu indiremiyorum. Süresi dolmuş sanırım.

  7. #7
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    291
    evet link gitmiş maalesef 2 senelik bi başlık.

  8. #8
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    291

  9. #9
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1.750
    Bu durumu emsal gösteririz

  10. #10
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    291
    evt. karar olmasa bile esas no falan yazmış o yeterli oluyor mu ?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. üniversiteden atılma kalktı mı ?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan aethraa
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 04-04-2013, 16:44
  2. yüksek lisanstan atılma
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan yüksek_lisans
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 22-04-2012, 15:37
  3. Görevden atılma...
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan tcrthkk
    Cevap: 27
    Son Mesaj: 23-11-2011, 17:07
  4. Görevden Atılma...
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan selüm
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 16-08-2011, 16:04
  5. ÖYP'den çıkarılma (atılma) durumları
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan alpertunga84
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 18-06-2011, 19:24

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git