reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 4 123 ... SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 31

ÖYP 2011 Bilgisayar Mühendisliği Mezunları

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2011 Bilgisayar Mühendisliği Mezunları Konusunu İncelemektesiniz

Merhaba Arkadaşlar; Bilgisayar Mühendisliği mezunu olarak ÖYP ye başvuracak olanlar puanlarını paylaşabilirler mi?...


  1. #1
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Nerden
    Kocaeli
    Mesaj
    83

    ÖYP 2011 Bilgisayar Mühendisliği Mezunları

    Merhaba Arkadaşlar;
    Bilgisayar Mühendisliği mezunu olarak ÖYP ye başvuracak olanlar puanlarını paylaşabilirler mi?

  2. #2
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Nerden
    Kocaeli
    Mesaj
    83
    2011 ÖYP de Bilgisayar Mühendisliği bölümünden başvuru yapacak kimse yok mu?

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    78
    Ben başvuru yapmayacağım, geçen sene başvurdum ve kazandım. Sana fikir vermesi açısından puanaımı yazıyorum. Yoksa bilgisayarcılar bi şey yazmayacak buraya )))

    Ales : 90.420
    ÜDS : 71.250
    Diploma : 64.760
    ÖYP Puanı : 78.563

    Durum böyke arkadaşım. Ama dediğim gibi ben başvuru yapmayacağım bu sene.
    Kolay gelsin.

  4. #4
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    4
    sadece meraktan soruyorum... buraya öyp puanımı yazmamım ne faydası olacak.. veya ne zararı olacak ki kimse yazmıyor

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Nerden
    Kocaeli
    Mesaj
    83
    Bi hata edip sordum zaten yazma sende. Şansımız ne durumda olacak diye bi meraktı. Biliyorsun çoğu insan bu yerleştirmelere umut bağlamış durumda.

  6. #6
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1

    Unhappy

    Ales :72
    üds :71.250
    diploma :63
    öyp :69
    pek bir şansım yok gibi ama yine de başvurdum

  7. #7
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    24
    bende tek tercih ist med. düşünüyorum

  8. #8
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Nerden
    Kocaeli
    Mesaj
    83
    Puanın kaç makif ? ben 79 öyp ile yerleşebilir miyim diye düşünüyorum

  9. 05-07-2011, 23:55

    Lisansüstü


  10. #9
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Nerden
    Kocaeli
    Mesaj
    83
    Anadolu yazdım hocam zaten pek fazla batı düşünmedim yazarken. Puanlar da pek belli olmuyor açıkçası bazen çok uçuk oluyor bazen de normal seyrediyor.

  11. #10
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    24
    y.l. mezunumusunuz?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2011 Gıda Mühendisliği Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan kartalldan
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 16-07-2012, 15:32
  2. ÖYP 2011 BÖTE - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan a.yasingunduz
    Cevap: 438
    Son Mesaj: 08-05-2012, 20:23
  3. ÖYP 2011 Jeoloji Mühendisliği Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Asu Demir
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 04-08-2011, 22:40
  4. ÖYP 2011 Ziraat Mühendisliği Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan miss_botanica
    Cevap: 13
    Son Mesaj: 16-07-2011, 23:26
  5. ÖYP 2011 Makina Mühendisliği Mezunları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ssarikoc38
    Cevap: 19
    Son Mesaj: 23-06-2011, 16:38

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git