reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 3 123 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 29

ÖYP Sosyoloji Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP Sosyoloji Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Merhabalar sosyoloji puanları nasıl olur sizce? Puan paylaşımında bulunabilir miyiz?...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    23

    ÖYP Sosyoloji Puan Paylaşımı

    Merhabalar sosyoloji puanları nasıl olur sizce? Puan paylaşımında bulunabilir miyiz?
    ezgideniz bunu beğendi.

  2. #2
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    5
    hocam iyi demişsiniz ama siz yazmamışsınız. benim puanım 81.82, sizin?
    Akdere Aydoğdu bunu beğendi.

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    23
    Benim puan 75. Bana gelmez de belki birilerinin işine yarar paylaşımlarımız.

    - - - Güncellendi - - -

    Mrtblk sizin puan çok iyi y.lisans falan var mı ilan şartlar açısından sordum

  4. #4
    Akademik Forum
    Misafir
    82.26 inş adam gibi kadro verilir.. :/

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    25
    Merhaba ben 80 ve üstünün yerleşeceğini umuyorum ama benim gibi puanı 77 olan birisi için durum zor gözükmektedir. Sizin düşünceleriniz neler? Selamlar.

  6. #6
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Mesaj
    5
    evet gele gele vere vere 8 kadro vermişler, yanlış saymadıysam. puanlar nasıl, ne yapıyoruz? yoksa evde çay içmeye devam mı edelim.

  7. #7
    Akademik Forum
    Misafir
    hangi üniversiteler açmış? Ben beş tane sayabildim

  8. #8
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    25
    Hocam 8 kadro nedir ya şok oldum bir şey içeceksek o bir bardak su olmalı hayallerin üzerine

  9. #9
    Akademik Forum
    Misafir
    ulan yuh be 8 kişi nedir ya hiç açmasaydınız bari, benim puanım 80,25 Siirti yazmayı düşünüyorum, zaten o gelir ancak bence o dagelirse, Gitmeyecek arkadaşlar umarım yazmaz...

  10. #10
    Akademik Forum
    Misafir
    Artık ne diyeceğimi bilmiyorum...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2014 Aralık Sosyoloji Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan aslan33
    Cevap: 19
    Son Mesaj: 13-12-2015, 20:24
  2. 2015 aralık sosyoloji puan paylaşımı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan yolcu_20
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 14-09-2015, 13:34
  3. 2014 ÖYP Sosyoloji Bölümü Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan aslan33
    Cevap: 56
    Son Mesaj: 02-01-2015, 22:04
  4. 2014 YLSY Başvuracak Sosyoloji Mezunları-Puan Paylaşımı
    YLSY - 2014 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan aslan33
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 17-11-2014, 19:24
  5. 2013/2 Sosyoloji Bölümü Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan marxınsakalı
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 19-10-2013, 19:25

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git