reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 20 12311 ... SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 199
Ağaç Şeklinde Aç25Beğeni

2015 ÖYP Gıda Mühendisliği Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2015 ÖYP Gıda Mühendisliği Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

arkadaslar burda hiç gıdacı yok mu bu sene puanlar nasıl olur sizce...


  1. #1
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270

    2015 ÖYP Gıda Mühendisliği Puan Paylaşımı

    arkadaslar burda hiç gıdacı yok mu bu sene puanlar nasıl olur sizce

  2. #2
    Akademik Forum
    Misafir

    .

    Artar hocam. Cariler torpilli cikiyor arti git gel masrafi cok oluyor yine de atanilmiyor. Oyp de cok yuksek kapatiyor. Simdi alan sinavi muhabbeti yuzunden iyice artar puanlar hic sansimiz yok. Yani en azindan benim yok

  3. #3
    Akademik Forum.
    Misafir

    ,

    Artar hocam. Cariler torpilli cikiyor arti git gel masrafi cok oluyor yine de atanilmiyor. Oyp de cok yuksek kapatiyor. Simdi alan sinavi muhabbeti yuzunden iyice artar puanlar hic sansimiz yok. Yani en azindan benim yok

    - - - Güncellendi - - -

    Cogu bolumun tavan puanlari olan puanlarla biz atanmiyoruz cok zekiyiz sanirim. Ya da cok kalay bir bolum herkes 4 le bitiriyor. Mimar olmadigima cok pismanim.

  4. #4
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    kpss de de basi cekiyoruz zaten benim 85.5375 puanim vardi gecen donemlere gore atanabilecegimi dusunuyordum ama suan biraz umudum kirildi

  5. #5
    Akademik Forum
    Misafir

    ,

    Yok hocam sizin puaniniz iyiymis eger kadro acilirsa atanirsiniz. Sizin gecen donem bu puanla samsun ve ya erzincan olmadi mi hocam sadece lisans mezunu musunuz?

  6. #6
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    suan yuksek lisans yapmaktyim gecen atamalarda oyp ile cok ilgim yoktu yani iyi bir yer olursa tercih yaparim diyordum bu donem ise alan sinavi geldiginden beri ise tercih yapicam umarim iyi bir yer olur diyorum

  7. #7
    Akademik Forum
    Misafir

    .

    Kadrolar acilinca az cok belli olur hocam. Ama bence siz atanirsiniz rahat olun

  8. #8
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    insallahh hocam ama benim gibi bircok arkadas olacagini dusunuyorumalan sinavi olmadan biran evvel atanmak isteyen

  9. #9
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    101
    Arkadaşlar kadroların sayısı tahmini kaç olur? Benim puan 87.3 ama doğuya gitmek istemiyorum batı illeri için puanım yeterli olur mu?

  10. #10
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2015
    Mesaj
    270
    vallahi ben 6 7 civari bisiy bekliyorum hocam 10 dan fazla olcagini sanmam. bunlar arasinda bati illerde olur sizin puaninizda guzel bence size bati illerinden gelir





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2015 ÖYP Metalurji ve Malzeme Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan korozifortam
    Cevap: 264
    Son Mesaj: 31-01-2016, 19:05
  2. 2015 ÖYP Endüstri Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan meder
    Cevap: 31
    Son Mesaj: 24-01-2016, 01:18
  3. 2015 ÖYP Kimya Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan tercan
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 23-01-2016, 14:03
  4. 2015 ÖYP Yazılım Mühendisliği Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan mustafaozturk
    Cevap: 44
    Son Mesaj: 05-01-2016, 20:55
  5. ÖYP 2011 Ek Yerleştirme Gıda Mühendisliği bölümü puan paylaşımı..
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Saccharomyces
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 02-01-2012, 19:15

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git