reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 3 123 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 22

İletişim Fakültelerinde Bilim Sınavı/Mülakat Durumu

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda İletişim Fakültelerinde Bilim Sınavı/Mülakat Durumu Konusunu İncelemektesiniz

Merhaba arkadaşlar; bilen varsa açıklarsa sevinirim İletişim Fakültesi ÖYP kontenjanlarında bilim sınavı /mülakat gelecek midir? ...


  1. #1
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    118

    İletişim Fakültelerinde Bilim Sınavı/Mülakat Durumu

    Merhaba arkadaşlar;

    bilen varsa açıklarsa sevinirim

    İletişim Fakültesi ÖYP kontenjanlarında bilim sınavı /mülakat gelecek midir? Ne olacağı hiç belli değil gibi.. Yoksa eskisi gibi direk merkezi yerleştirme mi olacak? Çünkü ilk açıklama, gerekli görülen bölümler için geçerli idi..

  2. #2
    Akademik Forum
    Misafir
    inşalah gelir böylece sadece puan kasan ama alanla ilgili hiç bir şey bilmeyen kişilerin yerleşmesi önlenir.

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    118
    ben de tam tersini düşünüyorum. Eğer biz ülke olarak, demokrasiyi - insan haklarını özümsemiş bir yapıda olsa idik, tamam mülakat gelsin, ben de varım. Ama kural yapıcı mekanizma bile, bunu ihlal ediyorsa bir ülkede, üzgünüm mülakat torpil ile aynı konuma gelir. Ki zaten; cari alımlardaki ayyuka çıkan torpil sebebi ile ÖYP çıkmadı mı? Ne farkı kaldı ÖYP'nin Cari'den sevgili arkadaşım. ÖYP daha zor oldu hatta.
    tugced bunu beğendi.

  4. #4
    Akademik Forum
    Misafir
    Kardeş oyp puanla olduğu zaman sıkıntı çıkıyor. Tamam torpil olmasın isteriz ama diğer turlu de puanı yüksek olan ama bilgi birikimi olmayan adamlar yerleşiyor hadi bunu geçtim bilgi öğrenilebilir sonuçta ama puanı yüksek olupta oyp ile atanan her çeşit adam var. Ornegin Bölücü bir adam puanı yüksek diye buralara giriyor ve ileride bu adamlar doç prof olduğu zaman kanaat önderi olarak karşımıza çıkacak üzgünüm ama bu elemenin yapılması için en iyi yol mulakattir.

  5. #5
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    341
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Kardeş oyp puanla olduğu zaman sıkıntı çıkıyor. Tamam torpil olmasın isteriz ama diğer turlu de puanı yüksek olan ama bilgi birikimi olmayan adamlar yerleşiyor hadi bunu geçtim bilgi öğrenilebilir sonuçta ama puanı yüksek olupta oyp ile atanan her çeşit adam var. Ornegin Bölücü bir adam puanı yüksek diye buralara giriyor ve ileride bu adamlar doç prof olduğu zaman kanaat önderi olarak karşımıza çıkacak üzgünüm ama bu elemenin yapılması için en iyi yol mulakattir.
    Bölücü olduğu için
    Hayır savunmakta olduğunuz sistemi en azından genel geçer argümanlarla destekleyerek hiç yoktan yapıcı olduğunuz yanılsamasını yaratın bari hocam Bölücü olan adamların gelmemesi için torpil de gelebilmeli tabii, çok haklısınız sayın hocam, çok haklı çook

  6. #6
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    450
    Bölücü ne ya, Allah iyiligini versin emi, türunun son orneklerindensin galiba [emoji23][emoji23] Gece gece guldurdun beni. Bu sozu duymayali yillar olmustu. Etiketlere takilmamani tavsiye ederim. Aksi halde bolucude sana fasist, irkci vs. der uzar gider.

    Rahat ol, herkes hak ettigi yerde olacak.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    Akademik Forum
    Misafir
    sınavı savunan arkadaş lafım sana şuradaki insanlar akademide adalet olduğuna inansaydı öyp'de o senetleri imzalamak yerine cariyi denerdi zaten. emin ol hepimiz alan bilgimize güveniyoruz. isyan ettiğimiz şey de alan sınavı değil adaletsizlik!!
    souslévent ve eagleeyes bunu beğendiler.

  8. #8
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    118
    demek ki olayı bilen pek kimse yok her şeyi olduğu gibi bunu da yaşayarak öğreneceğiz..

  9. #9
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    19
    yüksek puanlılar mülakat istemez, düşük puanlılar ister ve böyle tartışmalar bitmez
    üç kelimeyi bir araya getiremeyen akademisyenlere hayır demek için mülakat kesinlikle yapılmalı, ama adil bir şekilde tabii

  10. #10
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Mesaj
    305
    Alıntı Dombik Hasan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yüksek puanlılar mülakat istemez, düşük puanlılar ister ve böyle tartışmalar bitmez
    üç kelimeyi bir araya getiremeyen akademisyenlere hayır demek için mülakat kesinlikle yapılmalı, ama adil bir şekilde tabii
    hahahaa ama eksik yaa çok haklısın denemez ..neden çünkü burada olan temel iki etken yds ve ales ,yds olsa kastınız yüzde 95 ten fazla hakılısnız derdim tümüyle ama ales için aynı şeyi söyleyemiyorum hemen yani elbette bu sınava da çalışarak bilşişer yapılabilinir ama bence bu sınavın katsayısının da bu kadar yüksek olması benim aklıma ilginç sorular getiriyo mesela adamın biri boğaziçiden mezun 3.00 ortalama ile öteki akdenizden mezun 3.90 hatta 4.0 olsun şimdi bu iki okulun bu iki öğrencisi mümkün değil aynı olmaz boğzaiçi önde o0lmalıdır demiyorum alabnında daha uzmandır ve zaten öndedir alanında ancak hemen herkes nesnellik torpil duermunu alese dayandırıyor öyle demiyor temelde ama şimdi en çok bu sınav puan getirdiğinden başka seçenek yok gibi ..

    yani alesi n bu kadar önem verilmesini ben eleştiriyorum ...ironi tarzınıza bayıldım ama sadece yds olsa kastınız tümüyle de hakılısınız derdim





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Okutmanlık İçin Sözlü Mülakat mı Bilim Sınavı mı?
    Okutman forum içinde, yazan kiterunner90
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 17-01-2017, 21:21
  2. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Sosyoloji Mülakat ve Bilim Sınavı
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan Platon
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-06-2015, 23:37
  3. ÖYP ve Mülakat Sınavı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan kader-06
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 07-10-2014, 23:39
  4. Medya ve İletişim Çalışmaları Doktora Bilim Sınavı Üzerine
    Doktora Eğitimi forum içinde, yazan minimalife
    Cevap: 19
    Son Mesaj: 17-06-2014, 16:23
  5. bilim sınavı/ mülakat
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan sermin
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 12-08-2011, 00:01

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git