reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 28 12311 ... SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 272

2013 Ekim ÖYP İletişim Fakültesi Puan ve Bilgi Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2013 Ekim ÖYP İletişim Fakültesi Puan ve Bilgi Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar merhaba, YÖK'ün anlık kararlarıyla ne yazık ki planlarımız alt üst olmaya devam ediyor. Elimizde ...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    9

    2013 Ekim ÖYP İletişim Fakültesi Puan ve Bilgi Paylaşımı

    Arkadaşlar merhaba, YÖK'ün anlık kararlarıyla ne yazık ki planlarımız alt üst olmaya devam ediyor.
    Elimizde olmayan nedenlerden dolayı mağdur oluyoruz ama burada sağlıklı bir paylaşım yapabilirsek hepimize yararlı olacaktır.
    Ben Gazetecilik bölümlerine başvurmayı düşünüyorum, puanım 81,5.

  2. #2
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    13
    slm arkadaşlar puanım 80.5 gazetecilikten tercih yapcam..

    - - - Güncellendi - - -

    arkadaşlar çok rica ediyorum herkes puanını ve tercih yapacağı bölümü doğru bir şekilde paylaşırsa daha sağlıklı tercihler yapabiliriz zaten topu topu 28 kişi alınacak

  3. #3
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    45
    78.6 benim de puanım bakalım yazacağım ben de bi yerler. gelirse gelir gelmezse kader devam.

    Gazetecilik den tercih yapacağım üst sırada ki iki arkadaş da bi yerlere yerleşecektir eminim.

  4. #4
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    2
    Ankara Üniversitesi'nin iki gazetecilik alanına başvurdum. Zaten kendi okulum. Puanım 86.250
    çok istiyorum.
    herkese kolay gelsin, gönlümüze göre olsun.

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    176
    Evet bak şimdi gördük senin konu başlığını da bundan sonra buraya yazsak olacak tabi

  6. #6
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    252
    güncel konu bu olması lazım aslında

  7. #7
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    252
    Güzel güzel buradan devam edelim artık. Diğeri şizofren doldu :d
    Dissident ve ahmedoff bunu beğendiler.

  8. #8
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    28
    Temmuz ayındaki gibi "Yüksek Lisans Yapıyor Olmak" şartı pek olmadığı için ve Ales yapılmadığı için puanlarda düşüş yaşanabilir ama 82-83'ün altına da inmeyebilir diye düşünüyorum. Eğer yüksek puanlı iletişimcilerden atanma olduysa bir ihtimal. Belki Gazetecilik te 2 kişilik kadronun 2. kişisinin puanı düşük olabilir. Bu gibi çok kişili kadrolar puanı düşürüyordu geçen alımlarda. İlanların Şimdi açılması bir bakıma kötü oldu, çünkü Aralık'ta açılsaydı sayı daha fazla olacaktı, iki kişilik kadrolar olup puan düşebilirdi ama Ales yapılacaktı. Ne diyeyim hayırlısı olsun herkes için.

  9. #9
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Nerden
    Türkiye
    Mesaj
    222
    Valla sonuçlardan çok puanlar ne kadar düşecek onu merak etmeye başladım

    Umut kırmak gibi olmasın ama 78'lere 79'lara gerçekten zor gelir ama 80 küsürlere inecektir tabanlar. 80-81'den girişler olur bu sefer. Öteki başlıkta kaldı bunların açıklamaları ama birçok sebep var düşüşü getirecek. Zaten benim buradaki diğer arkadaşlarımdan da gördüğüm ortak kanı belirli bir düşüşün olacağı yönünde. Mesele bazı arkadaşların dediği kadar dramatik düşüşler mi yoksa makul düşüşler mi olacağı. Ben makul düşüşler olacağını düşünmekteyim (1.50-2.00 ortalama düşüş beklemekteyim)

  10. #10
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    252
    halkla ilişkiler mezunları bursayıda da yazabilir o zaman ama yazarlarsa başka bölümde(rst,görsel iletişim, reklamcılık btü nün belirttiği bölümler) yüksek lisans yapmaları mı gerekecek? Yoksa yüksek lisans yapıyorsa halkla ilişkilerde devam et diyebilirler mi ?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP Görsel İletişim Tasarımı Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan tugcecer
    Cevap: 27
    Son Mesaj: 30-12-2015, 16:04
  2. ÖYP 2013 Güzel Sanatlar Fakültesi Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Kutadgu
    Cevap: 114
    Son Mesaj: 23-08-2014, 01:19
  3. 2013/2 Ekim Ayı ÖYP Ziraat Fakültesi Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ziraat42
    Cevap: 28
    Son Mesaj: 16-12-2013, 23:03
  4. ÖYP 2013 Temmuz PDR Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan pdr01
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 26-07-2013, 18:05
  5. ÖYP 2013 Temmuz İstatistik Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ist_mat
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 10-07-2013, 17:02

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git