reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 3 123 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 22

Sosyal Hizmet Anabilim Dalı

ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu Forumunda Sosyal Hizmet Anabilim Dalı Konusunu İncelemektesiniz

Sosyal Hizmet bölümlerine ÖYP kapsamında atanan tüm arkadaşlar bölüm ve yüksek öğrenim ile ilgili soruları ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    30

    Talking Sosyal Hizmet Anabilim Dalı

    Sosyal Hizmet bölümlerine ÖYP kapsamında atanan tüm arkadaşlar bölüm ve yüksek öğrenim ile ilgili soruları ve paylaşımları bu başlık altında sürdürelim. Uzunca bir süre atandığımız ilden dışarıda ve büyük ihtimalle Ankara'da olacağımız için herkesin buraya toplanması yararlı olacak diye düşünüyorum.

    Ben Dicle Üniversitesi'ne atandım. 2011 Temmuz atamasında.
    Şu an için öncelikle çalıştığım kurumdan muvafakat alınması ve sonrasında hemen tercih yaparak doktora eğitimime başlamak istiyorum. Bakalım bekleyip göreceğiz.
    Ölümsüzlük için ölümü bekleme... Üret...

  2. #2
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    66
    Ben de Selçuk Üniversitesi'ne atandım.

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    30
    Alıntı Sinan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben de Selçuk Üniversitesi'ne atandım.
    Sinan Hocam hayırlı olsun. Şu sosyal yardımlaşma genel müdürlüğünde çalışan meslektaşım mısınız? acaba. Ankara olup kazanan bazı arkadaşların nereden olduğu kulağıma geldi de, ben de Ankara'da çalışıyorum, şu aşamada kurumdan muvafakat almak için uğraşacağım..
    Ölümsüzlük için ölümü bekleme... Üret...

  4. #4
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    66
    Alıntı MEDSHU Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sinan Hocam hayırlı olsun. Şu sosyal yardımlaşma genel müdürlüğünde çalışan meslektaşım mısınız? acaba. Ankara olup kazanan bazı arkadaşların nereden olduğu kulağıma geldi de, ben de Ankara'da çalışıyorum, şu aşamada kurumdan muvafakat almak için uğraşacağım..
    Teşekkür ederm,hepimiz için hayırlısı olur umarim. Yok ben o bahsettiginiz kişi degilm,sizin bahsettignz kisi Murat Öz oluyor. Süreç icinde iletisim halindeym kendisiyle. Ben bu dönem mezun oldum,çalışmadım herhangi bi yerde yani. Belgelerimi teslim ettim ben de üniversiteye,bundan sonra süreç nasıl isleyecek mechul,beklemekten başka yapacak bisy yok suan için sanırım.

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    öncelikle başlığımızın yanlış olduğunu bildirmek istiyorum. sosyal hizmet anabilim dalı değil, kendi başına bir bölümdür umarım bu düzeltmem ukalalık olarak algılanmaz. medshu hocam ben oktay tatlıcıoüğlu. bende sinan kardeşimle beraber bu yıl hacettepeden mezun oldum. yök ün açıklamış olduğu öyp lisans üstü kontenjanlarına baktığımda sosyal hizmetler için sadece hacettepe de 4 kontenjan ayrıldığını gördüm. bende 15- 30 ağustos arası tercih yapacağım inş.umarım sizinle güzel bir birlikteliğimiz olur. eminim ki tecrübelerinize çokihtiyaç duyacağım.

    sinancığım ben dicle üniv. aradım aldığım bilgiye göre haftaya atamalr başşlayacakkmış...bayramdan önce başlayacağız gibi görünüyor ama dediğiniz gibi hayırlısı olur inş.

  6. #6
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    66
    Ben Selcuk'a ne zaman baslayabilecegimi sorduğumda net bişey söylemediler,bayramdan önce olursa çok iyi olur Oktay.

  7. #7
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    30
    Oktay, Sosyal hizmet lisans üstü öğrenim olarak sınıflama yapıldığında Anabilim dalı olarak lanse edilir. Tabi ki bölümdür ama aynı zamanda da bir ana bilimdalıdır. Yakında başlayacağınız lisans üstü eğitim sonunda olacağımız doktora diplomasında da sosyal hizmet anabilim dalı yazacak. Neyse bu konuda sonrasında uzun uzun konuşuruz.

    Sizlerin atama işlemleri daha kolay ben ve benim gibi kamuda çalışanların atama süreci biraz daha uzun sürecek ama sanırım 30 Ağustos'tan önce biter. Şu dört kişilik kadroya gelince bu sene atananlara baktım, ben 10 kişi sanıyordum ama 11 kişiymiş. Sakarya Üniversitesinde açılan kadro YÖK'ün arama kısmına sosyal hizmet yazınca çıkmıyor, üniversitenin kadrolarına tek tek bakınca çıkıyor, burada da bir gariplik var ama neyse, aynı şey Gazi Üniversitesi zihinsel engelliler öğretmenliği bölümü için de geçerli. Bu kadroları arama yaparak bulma şansınız yok, bir yerden bilginiz olacak ve bakacaksınız.

    Şimdi toplamda 11 kişi var atanan, 7 kişi dili geçmiş, 4 kişi geçememiş. Bu açılan kadro büyük ihtimalle geçen dönemlerde alınıp dili geçemeyen arkadaşlar için ama bizim de tercih yapmamızda bir sakınca yok gibi duruyor. Ama sanırım yakın zamanda kadro açılır çünkü hacettepe'nin sosyal hizmet için ayırdığı öyp kadrosu 11 kişi görünüyordu ama o tabloyu bulamadım. Ankara Üniversite'sinden de umutluyum bakalım artık önümüzdeki 2 ayda herşey netleşir.
    Ölümsüzlük için ölümü bekleme... Üret...

  8. #8
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    30
    Mesela bu sayfada 33-a kapsamında 6 kişilik kadro olduğu görülüyor.
    http://www.yok.gov.tr/content/view/916

    Halihazırda yüksek lisansını yapan arkadaşlar vardır diye düşünüyorum, onlar için süreç farklı işleyecek, sanırım başvuru yapma yerine YÖK'e doğrudan başvurabiliyorlar. Ama bir çok şey net değil bekleyip göreceğiz.
    Ölümsüzlük için ölümü bekleme... Üret...

  9. #9
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Özgür hocam yök ün sitesinde bir duyuru var 2. Maddede gidilecek üniv.in şartlarına göre öyp li kabul edeceklermış.mesela benim dil 69 ancak hacettepe 75 istiyor.ben başvuru yapamayacak mıyım?

  10. #10
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    30
    ÖĞRETİM ÜYESİ YETİŞTİRME PROGRAMINA İLİŞKİN ESAS VE USULLER

    (2) Yabancı Dil Sınav puanı 65 ve üzeri olan ÖYP araştırma görevlileri, YÖK tarafından ilan edilen ÖYP lisansüstü programlarına, lisansüstü öğrenci olarak kayıt yaptırdıktan sonra,

    YÖK Yürütme Kurulu kararı ilgili yükseköğretim kurumlarında görevlendirilir.

    Aslınma madde gayet açık, Hacettepe almam derse de YÖK devreye girer ki bunu yapmazlar, öğrenci başına 50000 TL ek ödenek alıyor üniversite 10 öğrenci olsa 500 milyar.
    Bi de hacettepe 70 ingilizce puanını neden ister onu da anlamam. Boğaziçi bile 55 isterken, Hacettepe 70.

    Eğer sıralamaya giremezsek Eylül ayında yapılacak ek alım ile başlarız. O da olmazsa diğer döneme kalır bizim doktora. Öyle görünüyor. Dua edin yeni kurulan yerlerde doktora falan açılmasın. HAcettepe YL ce Doktora, Ankara YL, Konya YL şuan için bunlar var. İnşallah da böyle kalır )
    Ölümsüzlük için ölümü bekleme... Üret...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. YALOVA ÜNİVERSİTESİ Sosyal Hizmet Anabilim dalında Yüksek lisans yapmış olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 07-08-2012, 18:08
  2. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Sosyal Hizmet Bölümü Lisans mezunu olup, yüksek lisans ve doktorasını Sosyal Hizmet alanında yapmış olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 05-09-2011, 10:46
  3. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Sosyal Hizmet Bölümü Lisans mezunu ve Sosyal Hizmet alanında yüksek lisans veya doktora yapıyor olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-06-2011, 10:08
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 26-05-2011, 20:59
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 26-10-2010, 20:02

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git