reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 18

2013/3 Aralık Kazananlar

ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu Forumunda 2013/3 Aralık Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Mimarlık Tarihi Anabilim Dalı 67,287 puanla atandım diğer atanan arkadaşlara da ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    18

    2013/3 Aralık Kazananlar

    Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Mimarlık Tarihi Anabilim Dalı 67,287 puanla atandım diğer atanan arkadaşlara da hayırlı olsun

  2. #2
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    8
    mrblar,
    Hayırlı olsun arkadaşlar, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Acil Yardım ve Afet Yönetimi Bölümüne atandım bende. başlayan varmı acaba?

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    18
    Alıntı cihat Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    mrblar,
    Hayırlı olsun arkadaşlar, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Acil Yardım ve Afet Yönetimi Bölümüne atandım bende. başlayan varmı acaba?
    atama kararınız çıktı mı?

  4. #4
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    15
    [QUOTE=Archy;250235]Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Mimarlık Tarihi Anabilim Dalı 67,287 puanla atandım diğer atanan arkadaşlara da hayırlı olsun [/QUO

    hayırlı olsun hocam ben de dinler tarihine atandım. üniversiteyi aradım dosyalar rektöre gitmiş rektörün imzasını bekliyoruz dediler.

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    18
    Alıntı ultraslan021 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hayırlı olsun hocam ben de dinler tarihine atandım. üniversiteyi aradım dosyalar rektöre gitmiş rektörün imzasını bekliyoruz dediler.
    Hayırlı olsun hocam size de.
    Son düzenleyen sidneh, 11-02-2014 saat 17:36.

  6. #6
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    8
    hayır ben muvaffakiyetle atamama yapılması için dilekçe verdim. şuan başka bi ünivde memur olarak çalışıyom. bı ıkı ayı bulur dedıler
    Alıntı Archy Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    atama kararınız çıktı mı?

  7. #7
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    18
    Alıntı cihat Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hayır ben muvaffakiyetle atamama yapılması için dilekçe verdim. şuan başka bi ünivde memur olarak çalışıyom. bı ıkı ayı bulur dedıler
    Hocam dil eğitimi almayacak mısınız ? dil eğimi alacaksanız o zaman geç kalmış olmaz mısınız?

    - - - Güncellendi - - -

    Bir de ataması yapılan arkadaşlar atamalarının yapıldığını burda söylerlerse çok memnun olurum çünkü ben aradığımda belgelerin henüz rektöre gitmediğini söylediler.

  8. #8
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    15
    Arkadaşlar yok mu yeni bir gelişme. Ataması işlemi biten var mı

  9. #9
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    27
    Alıntı ultraslan021 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar yok mu yeni bir gelişme. Ataması işlemi biten var mı
    Mersin Üniversitesi açısından durum gelişmeden çok GELİŞEMEME yönünde ilerliyor. Dün dosyaların daha yeni personel daire başkanlığına geldiğini söylediler ki bunun üst yazısı falanı filanı... olmuş Şubat'ın 4'ü... elimizden kaçmakta olan lisansüstü kayıtlar...

  10. #10
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    18
    Benim atamam da henüz gerçekleşmedi





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2013/2 Ekim ve 2013/3 Aralık Besyo Forumu Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ceyizsenem
    Cevap: 30
    Son Mesaj: 25-12-2013, 02:38
  2. GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ 2012/2 aralık öyp ile atanmaya hak kazananlar
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan sımurg
    Cevap: 50
    Son Mesaj: 26-11-2013, 11:43
  3. AKSARAY ÜNİVERSİTESİ Aksaray ÖYP 2012 Aralık Kazananlar
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan karakasmehmet
    Cevap: 33
    Son Mesaj: 20-03-2013, 15:06
  4. YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ yüzüncü yıl üniversitesini kazananlar -2012 aralık
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan nirvanaaa
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 01-02-2013, 16:56
  5. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ 2012/2 Aralık ÖYP İle Atanmaya Hak Kazananlar Tanışma buyurun :))))
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan mulas
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 22-01-2013, 21:09

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git