reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 6 - Toplam 6

bölüm değişikliği yapmak zorunda kalan öyplilerin ödenek kullanımı

ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda bölüm değişikliği yapmak zorunda kalan öyplilerin ödenek kullanımı Konusunu İncelemektesiniz

bilindiği üzere yök'ün 2011 yılında aldığı kararda, bir abd'de en az 3 öğretim üyesi yoksa ...


  1. #1
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    845

    bölüm değişikliği yapmak zorunda kalan öyplilerin ödenek kullanımı

    bilindiği üzere yök'ün 2011 yılında aldığı kararda, bir abd'de en az 3 öğretim üyesi yoksa master, 5 öğretim üyesi yoksa doktora programı açılamamaktadır. bu durumda alanında yeterli sayıda öğretim üyesi bulunmayan öyp arş. gör.ler aynı bölüm bünyesinde başka bir abd'ye aktarılarak, soruna geçici bir çözüm bulunmuştu. kaldı ki bize, abd değiştirmek zorunda kalmış olsak da atandığımız abd'nin derslerini seçmek ve tezimizi de atandığımız abd'den almak suretiyle sorununuz çözülür denmişti.fakat şimdi enstitü der ki, siz bölüm değiştirdiğiniz için atandığınız(esas kadronuzun olduğu) abd ile ilgili masraflar için ödenek kullandırtmayız. oysa bölüm değiştirmesek zaten 1 yıl sonra kadromuz bizzat yök tarafından iptal edilecekti,malum master a başlamadığımız için.bu durumda olan öyp arş. gör.lerin sayısı az değil.nazmi hocam sizin bu konuyla ilgili bilginiz var mı? yada bilgisi olan arkadaşlar paylaşımda bulunabilirler mi? teşekkürler.
    " Kimin himmeti milleti ise, o tek başına bir millettir." B.S.N.

  2. #2
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    845
    bu arada ödeneklerle ilgili edindiğim yeni bir bilgiyi de paylaşayım.ödenekler ne üniversitenin ne de enstitülerin hesabına aktarılmıyormuş.yök'ün hesabında tutuluyormuş.biz bir harcama yapmak istediğimizde dilekçe ile danışmana bildiriyoruz.o bölüme, bölüm enstitüye,enstitü rektörlüğe,rektörlük yöke sunuyor.onay gelirse enstitü o parayı yök'ün hesabından kişisel hesabımıza aktarıyor. ama süreç görüldüğü gibi oldukça uzun olduğundan herhangi bir harcama için en erken 2 ay önce başvurmak gerekiyormuş. yurtdışı araştırma izin hakkını kullanabilmek için de muhakkak yurtdışında bir üniversiteden kabul istiyorlarmış.
    " Kimin himmeti milleti ise, o tek başına bir millettir." B.S.N.

  3. #3
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Nerden
    Burdur - İstanbul
    Mesaj
    9
    Alıntı turabe Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bilindiği üzere yök'ün 2011 yılında aldığı kararda, bir abd'de en az 3 öğretim üyesi yoksa master, 5 öğretim üyesi yoksa doktora programı açılamamaktadır. bu durumda alanında yeterli sayıda öğretim üyesi bulunmayan öyp arş. gör.ler aynı bölüm bünyesinde başka bir abd'ye aktarılarak, soruna geçici bir çözüm bulunmuştu. kaldı ki bize, abd değiştirmek zorunda kalmış olsak da atandığımız abd'nin derslerini seçmek ve tezimizi de atandığımız abd'den almak suretiyle sorununuz çözülür denmişti.fakat şimdi enstitü der ki, siz bölüm değiştirdiğiniz için atandığınız(esas kadronuzun olduğu) abd ile ilgili masraflar için ödenek kullandırtmayız. oysa bölüm değiştirmesek zaten 1 yıl sonra kadromuz bizzat yök tarafından iptal edilecekti,malum master a başlamadığımız için.bu durumda olan öyp arş. gör.lerin sayısı az değil.nazmi hocam sizin bu konuyla ilgili bilginiz var mı? yada bilgisi olan arkadaşlar paylaşımda bulunabilirler mi? teşekkürler.
    Bu konu benimde gundemimde, o dediginiz kisilerden birisi de benim.. Merak ettim gercekten..
    Hos daha odenegin o'sunden haberdar degiliz daha ama ilgi cekilicek bi yere deginmissin turabe...

  4. #4
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    845
    teşekkür ederim. ben bu durumu öyp birimi ve yökle de görüşeceğim.enstitünün önerisi "başka abdler bir dönemliğine programlarını kapatsın, öğretim elemanlarını sizin abdye aktarsın". ama gel gör ki diğer abdler buna yanaşmak istemiyor.bütün bunlarla uğraşan ben oluyorum yalnız. atandığım abd başkanıyla görüşüyorum,bölüm başkanıyla,enstitüyle, ...vs. bu yök nasıl bir kurumsa?!!! demiyor ki kardeşim bizim atamasını yaptığımız arş. gör.ler nerde master doktora yapcak? bizim atamamızı yapıyor sonra lisansüstü programları kapatıyor.
    " Kimin himmeti milleti ise, o tek başına bir millettir." B.S.N.

  5. #5
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    845
    üniversite bazında görüşülebilecek herkesle görüştüm. netice itibariyle durumu yöke bildirmekten başka çare yok. bu durumda olan arkadaşlardan ricam, lutfen yöke yazsınlar ki onlar da bu durumun 1-2 kişi ile sınırlı olmadığını bilsinler.
    " Kimin himmeti milleti ise, o tek başına bir millettir." B.S.N.

  6. #6
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    04-2012
    Mesaj
    108
    merabalar turabe. bir sorum olacak size. şöyle kadro ilanı olurmu. yani önünde engel varmı. diyelim makine müh asistan alımında makine müh mezunu olup elektrik makinaları. anabilimdalında yüksek lisans yapıyor olmak. ama elektrik makinaları anabilimdalı makine müh. ait bi abd değil. yönetmeliğe göre böyle bi ilan olabilirmi. ayrıca olursa süreç nasıl işler tşk ederim hocam





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP Atamanlarında Bölüm Değişikliği
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mcgaywer
    Cevap: 34
    Son Mesaj: 19-10-2016, 15:10
  2. Atandığımız Yerde Lisansüstü Eğitim Varsa Orda Yapmak Zorunda mıyız?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan xkare
    Cevap: 67
    Son Mesaj: 20-02-2013, 19:10
  3. YL bölüm değişikliği
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan emut
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 19-06-2012, 14:52
  4. Cevap: 8
    Son Mesaj: 04-02-2012, 13:08
  5. Aynı Bölüm İçinde Dal Değişikliği
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan burak21
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 29-11-2011, 23:05

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git