reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 158 1231151101 ... SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 1575

2012 ÖYP Başvuruları Ne Zaman Başlayacak?

ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda 2012 ÖYP Başvuruları Ne Zaman Başlayacak? Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar 2012 ÖYP alımları ne zaman olur yani aralıktaki ek alımlardan sonraki alımlar ne zaman ...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    17

    2012 ÖYP Başvuruları Ne Zaman Başlayacak?

    Arkadaşlar 2012 ÖYP alımları ne zaman olur yani aralıktaki ek alımlardan sonraki alımlar ne zaman olur.YÖK ün ÖYP alımları için belirli tarih yada dönemleri oluyormu.2o12 ye ayrılan kontenjan hakkında bilginiz var mı?

    Şimdiden teşekürler

  2. #2
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    2012 için YÖK başkanı 4.000 kişilik bir kadro ayırdığını söyledi. ÖYP 2012 için başvurular haziranda olacaktır. Ayrıca o zamana kadar bir ek yerleştirme olmayacaktır.
    Son düzenleyen azraeltr, 06-07-2012 saat 10:09. Sebep: Kadro sayısı.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  3. #3
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    17
    Tşekürler..Aralıktaki ek alımlardan sonraki alımlar haziranda olucak o zaman..peki bunun ilanı ne zaman verilecektir.sormamın nedeni işimden ona göre istifa edip öyp ye tam anlamıyla konsantre olmak istiyorum.Son olarak 3500 alım demişsiniz be tek seferdemi alınacak

  4. #4
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    1.279
    tek seferde alınıp alınmayacagı sımdıden kesınlıkle bellı olmaz.ama hazıran ayı ıcersınde buyuk kısmı alınacaktır bence 2500+ gıbı
    ilanlar ıse hazıran ayı ıcersınde cıkacaktır kesınlıkle
    atıyorum 14 hazıranda ılana cıkar 4 hafta ılanda kalır temmuzda sonuclanır
    bu durumda 14 hazırandan once ılan yayınlanmaz (tarıhlerı tamamen konuyu acıklayabılmem ıcın kafamdan uydurdum)
    Tek Bir Şeye İhtiyacımız Vardır; Çalışkan Olmak !...
    Mustafa Kemal Atatürk

  5. #5
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    02-2011
    Mesaj
    472
    aynen bende ole düşünüyorum 2012 yılında en az 2500 bu 4000 e kadar çıkabilir hatta dahada fazla olabilir çünkü yök bütün alımları bu öyp usule çevirecekse eğer kapsamı genişletmek için alım adetlerini yükseltip üniv. leri biraz koşullamak isteyecektir.

  6. #6
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    14

    ÖYP Başvuruları Ne Zaman Başlıyor?

    hocam, öyp başvuruları ne zaman başlıyor. kesin bi tarih var mı? teşekurler..

  7. #7
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara, Turkey, Turkey
    Mesaj
    6.376
    Alıntı ismaelamr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam, öyp başvuruları ne zaman başlıyor. kesin bi tarih var mı? teşekurler..
    Hocam öncelikle bu konu için tek başına forum başlığı açmanıza gerek yok. Açıklanma tarihi için alesin belli olmasını bekleyeceklerdir. En erken Haziranin 2-3. haftası açıklanmasını bekliyoruz. Geçen senelerdeki takvime uyularak açıklanacaktır. Başarılar.

  8. #8
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    14
    tesekurler

  9. #9
    Yasaklı Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    47
    umarım yeni yönetmelikten dolayı bi aksama falan olmaz. ben bunların bir lafına bile güvenmiyorum.. dil barajıda gelmeyecek deniyor. inadına kpdsden 1 gün sonra şart getirirlerse şaşırmayın. böyle zihniyette adamlar bunlar.

  10. #10
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    12

    ÖYP Başvuruları Ne Zaman Başlıyor?

    arkadaslar öyp basvuru tarihini bilen var mı?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2012 öyp lisansüstü başburular ne zaman başlayacak bilen varmı arkadaşlar ?
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan mb_2879
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 13-08-2012, 15:41
  2. 2012 ÖYP Başvuruları Ne Zaman Başlıyor?
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan eminemeh
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 15-05-2012, 14:47
  3. Son Atanan ÖYP'liler İçin Dil Kursu Ne Zaman Başlayacak?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan vedat
    Cevap: 48
    Son Mesaj: 24-09-2011, 16:11
  4. 2011 ÖYP Alımları Ne Zaman Başlayacak?
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan aysunb
    Cevap: 41
    Son Mesaj: 27-05-2011, 11:55
  5. ÖYP Başvuruları Ne Zaman?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan inanna
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 13-05-2011, 17:09

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git