reklam

Konu Kapalı
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 15

Okutman İlanı ile ilgili

Okutman Forumunda Okutman İlanı ile ilgili Konusunu İncelemektesiniz

Fakültelerin Türkçe Eğitimi veya Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü mezunu olmak ve bu alanların birinden ...


  1. #1
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    168

    Post Okutman İlanı ile ilgili

    Fakültelerin Türkçe Eğitimi veya Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü mezunu olmak ve bu alanların birinden yüksek lisans yapmış olmak.


    okutmanlık için böyle bir kadro açılmış sizce bu kadroya Çağdaş Türk Lehçeleri mezunları başvurabilir mi??????????????????????????????

  2. #2
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    hocam ilan açık yani başvuramaz

  3. #3
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    168
    işte bir umut diyor insan.. ya hu bizden türkçe okutmanı olmaz da ne olur bizde edb çıların bütün derslerini gördük(((((((((((((((((((

  4. #4
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    herkes aynı şeyi diyortamam dersleri gördünüz de o edebiyat ruhunu alamadınız nerde o tanpınarlar kaplanlar timurtaşlar...:P

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    168
    nerden biliyorsunuz o ruhu alamadığımızı zaten sinirim tepemde lütfen bir de siz saçmalamayın

  6. #6
    yagmury
    Misafir
    basvurun ne kaybedersiniz ki... bakalim mulakata cagiracaklar mi... cagirirlarsa dusunun ama yok evraklariniz eksik yok soyle yok boyle diye cagrilmazsaniz o zaman isin asli bellidir zaten.tabii karar size kalmis

  7. #7
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    Alıntı taluyka Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    nerden biliyorsunuz o ruhu alamadığımızı zaten sinirim tepemde lütfen bir de siz saçmalamayın
    yani ben kötü niyetle yazmamıştım ama bu cevabım saçmalamaksa soru saçma olduğu içindir.çok meraklıydınız madem tde okusaydınız.sinirleri tepesinde olan bir siz yoksunuz benim bölümümde bir sürü kişi sizin gibi "alan dışı tercih yapsam nolur ki canım" diyen kişiler yüzünden açıkta kaldı. ilanda tde veya türkçe denmiş açık bu di mi?he mantıksız diyorsanız olabilir tartışılır isterseniz ilgili yerlere dilekçe yazarsınız falan ama sonuçta şu haliyle kadro size kapalı. arkadaşın dediği şekilde başvurursanız da kazansanız bile mahkemelik olursunuz

  8. #8
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    168
    hasan 0688 arkadaşım başkaları bölüm dışı tercih etmiş hakkını yemişsse bunun sinirini benden neden almaya çalışıyorsun. ilk mesajında da alaylı bir şekilde bunu sezdirmiştin. ben buraya istediğim kadar saçma soru sorabilirim ama sen benim mesajıma saçma bir karşılık yazamazsın!!! başkalarının sıkıntılarından mutlu olanlara diyecek sözüm yok Allah'a havale diyorum.

  9. #9
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    168
    Alıntı yagmury Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    basvurun ne kaybedersiniz ki... bakalim mulakata cagiracaklar mi... cagirirlarsa dusunun ama yok evraklariniz eksik yok soyle yok boyle diye cagrilmazsaniz o zaman isin asli bellidir zaten.tabii karar size kalmis
    teşekkür ederim arkadaşım şansımı deneyecğim

  10. #10
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    ilk mesajda da sonrakinde de alay yoktu hocam.aksine bu konularda olmadığım kadar müsamaha ile cevap verdim. 2. mesajdaki ruh meselesi de şakadan ibaretti öyle olmasa gülücük falan koymazdım. sen bana saçmalama dersen ben de soruna saçma derim. saygı bekliyorsan saygı göstereceksin. kimseden sinir çıkarttığım da yok evet hakkım yendi veya direkt olarak yenmedi ama sen şartları taşımadığın halde okutman veya öyp kadrosuna başvurursan birinin hakkını kesinlikle yemiş olacaksın. bunu göze alıyorsan diyecek bir şeyim yok beni havale ettiğin Allah' ın hesabını sorar herhalde.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Okutman Maaşları Ne Kadar?
    Okutman forum içinde, yazan rosense
    Cevap: 182
    Son Mesaj: 28-09-2017, 22:49
  2. Nasıl Okutman Olunur?
    Okutman forum içinde, yazan Akihko
    Cevap: 8
    Son Mesaj: 10-09-2012, 01:09
  3. ÖYP ile Okutman Olunabilir mi?
    Okutman forum içinde, yazan tuba_cicek
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 25-06-2012, 17:31
  4. öğr gör okutman istifa tekrar geri?
    Öğretim Görevlisi forum içinde, yazan okutmen
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 30-01-2012, 22:47
  5. MEB'de Öğretmen iken Okutman Olabilmek?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ysfczl
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 22-11-2011, 23:06

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git