reklam

+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 6 - Toplam 6

Personel daire başkanlığının dikkatsizliği

Öğretim Görevlisi Forumunda Personel daire başkanlığının dikkatsizliği Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar Meslek Yüksek Okuluna Öğretim görevlisi olarak başvurada bulundum ön değerlendirme sonucu sınava çağırdılar, sınavımda ...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    26

    Personel daire başkanlığının dikkatsizliği

    Arkadaşlar Meslek Yüksek Okuluna Öğretim görevlisi olarak başvurada bulundum ön değerlendirme sonucu sınava çağırdılar, sınavımda İyi geçti ve bugün sonuçlar açıklandı Fakat sınav sonucumun yerinde değerlendirme dışı olarak yazdı. Bende personel daire başkanlığını aradım, Dedilerki Programda ilan edilen lisans alanı dışında olduğunuz için(Elektrik mühendisi istiyorlardı, ben ise elektrik Öğretmenliği mezunuyum) Juri tarafından değerlendirilmediniz dediler. Bir de ben başvuruda bulunmadan önce personel daire başkanlığını arayıp durumumu belli ettim(mühendis değil öğretmenim diye) Onlarda başvurun değerlendirmeye alarız dediler. Fakat sonuçum değerlendirme dışı. Bu saatten sonra neler yapabilirim arkadaşlar???
    Yardımlarınızı bekliyorum

  2. #2
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İzmir/Söke
    Mesaj
    830
    valla onların kıstası mühendis ise yapacak hiçbirsey yok. sana yolla değerlendiri diyen adamdan yazılı belgen var mı ? adam biz değil güvenlik çıkmış telefona derse ? kıstasa göre hareket ederer hocam sınava neden almışlar sen onun üzerinde dur
    Ben bilim'i sadece 15 inden 15 ine değil üzerine 1'inde döner 7'sinde burs ile yaparım

  3. #3
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Nerden
    İZMİR
    Mesaj
    241
    e gönder değerlendirelim demişler ya hocam , değerlendirmiş yetkili hocalar ve olmamış. bence yapabileceğin birşey yok çünkü değerlendirmeyi personel dairesi değil öğretim üyeleri yapar

  4. #4
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    18
    Kardeş malesef hiçbir şey elde edemezsin yök yönetmeliği aynen şu şekilde
    üniversiteler adayların mezuniyet alanları ve yüksek lisans alanları (veya doktora) hariç adayları tanımlayan özel şartlar koyamazlar üniversitelerde o yüzden mezuniyet alanı şartı koyabilir

  5. #5
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    11
    şöyle bir ihtimal olabilir mi acaba?
    alınacak adam belli idi.
    Seni, başka biri yerini dolduramasın diye ilk başta değerlendirmeye aldılar.
    Sonra seni elediler.
    böylelikle daha sorunsuz bir şekilde almak istedikleri elemanı aldılar.
    Seni ilk başta elese idiler, senin yerine sınava girecek kişi "sınavda bana haksızlık yapıldı" diye mahkemeye gidebilirdi.
    Ama sen gidemezsin çünkü hukuki olarak zaten kıstası sağlamıyorsun.
    Umarım böyle bir şey falan olmamıştır.
    Ama ne yazık ki insan güvenemiyor, olan bitenlere şahit olduktan sonra.
    Senin yapabileceğin tek şey, masraflarının sana geri ödenmesini mahkemeden isteyebilirsin.
    İdare bir hata yapmış ve çağırmamaları gereken sınava seni çağırmışlar.
    Sen de masraf yapmış o sınava gitmişsin.
    Tazminat isteyebilirsin.
    Mahkeme ise sınavı iptal ettirir büyük bir ihtimalle ve sınava çağrılan herkese tazminat verilmesine hükmeder.
    Sanırım öyle olur.
    Sınavı yapanlar hakkında soruşturma açılabilir.

  6. #6
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    26
    Sınavım da iyi geçti 80-90 gibi bir not alacaktım onu bile açıklamamışlar. Diğer arkadaşlardan biri 27, diğeri 23 aldı bu puanlarla nasıl alındıklarına şaşıyorum.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Personel Daire Başkanlığı ÖYP Kapsamından çıkacağımı Söyledi Yardım
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan konyalisdu
    Cevap: 18
    Son Mesaj: 25-09-2011, 10:23
  2. Cevap: 1
    Son Mesaj: 04-07-2011, 12:54
  3. Akademik Personel
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Jonathan
    Cevap: 24
    Son Mesaj: 14-06-2011, 19:57
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 29-12-2010, 21:41
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-10-2010, 16:19

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git