reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 12

tübitak yurtiçi doktora bursu

Doktora Eğitimi Forumunda tübitak yurtiçi doktora bursu Konusunu İncelemektesiniz

merhaba..yurt içi doktora bursu hakkında bilgi sahibi olanlar varsa aşağıdaki sorularıma bilgisi dahilinde cevab verirse ...


  1. #1
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    04-2012
    Mesaj
    14

    Red face tübitak yurtiçi doktora bursu

    merhaba..yurt içi doktora bursu hakkında bilgi sahibi olanlar varsa aşağıdaki sorularıma bilgisi dahilinde cevab verirse gerçekten mutlu olcam
    ilk olarak bu burs için belli standart mı var (belli koşulda başvuran herkese mi veriliyo( ales üds not ortalaması () yoksa başvuranlar arasında bi eleme mi yapılıyor?
    ikinci olarak ise
    TÜBİTAK Yurt İçi Lisans Burs Programı ile Yurt İçi Yüksek Lisans Burs Programları kapsamında desteklenen bursiyerlerden, öğrenimlerini 2547 sayılı Kanunun 44’üncü maddesinde belirtilen azami sürelerde bitirerek hiç ara vermeden alanlarında doktora eğitimlerine devam edenlerin[/COLOR], ilgili 2211-Yurt İçi Doktora Burs Programları için başvuru koşullarındaki T.C. vatandaşlığı ve mezuniyet not ortalaması hariç, mezun oldukları yıl geçerli olan diğer başvuru koşulları aranmaksızın, doğrudan yurt içi doktora bursiyeri olabilirler.
    bu ifadedeki hiç ara vermeden ifadesi yani mezun olduğu sene içinde doktoraya başvuranlarımı kapsıyor??bu konuda cidden kafam karıştı ben öyle değil diye biliyorken bi arkadaşım ilk senesinde doktoraya girenler başvuruyor dedi

    mezuniyet puanım 88..üds de 80 ales yükselmeyi düşünüyorum 85 şimdilik..bu puanlarla girme ihtimalim nedir? eğer eleme usulü değilse.. lütfenn yardımm

  2. #2
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    318
    doktora mı y.l. mı sorunuzu anlayamadım Tübitak ilanları gayet açık, sırasıyla linkleri gönderiyorum:
    Y.L. için;
    http://www.tubitak.gov.tr/sid/455/pi...5900/index.htm
    http://www.tubitak.gov.tr/sid/523/pi...5897/index.htm
    Doktora için,
    http://www.tubitak.gov.tr/sid/455/pi...5898/index.htm

  3. #3
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    850
    sanirsam o ifade yukseklisansta tubitak bursunu kazanip ara vermeden doktoraya baslayan kisiler icin gecerli yani yukseklisansta bursu kazandiysaniz tekrar elemeye tabi tutulmuyorsunuz doktora bursiyeri olarak devam ediyorsunuz
    düşünce çarmıhında esir gibi işkencedeyim...

  4. #4
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    04-2012
    Mesaj
    14
    çok teşekkürler hocam..dişhekimlerine yönelik bu bursun kaldırıldığı söyleniyo son senelerde alan kişilerde incelediğim kadarıyla dişhekimide yok..tıbbi bilimler burs kapsamında ama daha detaylı bi tablo bulamadım ..ayrıca buna dair b tablo varmı?

  5. #5
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    850
    Alıntı uyluk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    çok teşekkürler hocam..dişhekimlerine yönelik bu bursun kaldırıldığı söyleniyo son senelerde alan kişilerde incelediğim kadarıyla dişhekimide yok..tıbbi bilimler burs kapsamında ama daha detaylı bi tablo bulamadım ..ayrıca buna dair b tablo varmı?
    o konuda bir bilgim yok maalesef
    düşünce çarmıhında esir gibi işkencedeyim...

  6. #6
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    37
    merhabalar..

    tübitak bursu sağlık bilimlerinde verilmeye devam ediliyor.geçen sene eczacılıktan verildiğini çok iyi hatırlıyorum listede diş hekimi yoksa bunun muhtemel iki nedeni vardır:
    1. ihtimal bursa başvuru yapan diş hekimliği öğrencisi yoktur,
    2. ihtimal ise bursa başvuran diş hekimlerinin puanlama açısından sağlık burs verilecek kişi sayısının dahilinde olmamasıdır.

    bursa başvurmak için lisans mezuniyet not ortalamasının en az 3.00 olması gerekmektedir. değerlendirmede ise not ortalamasının 100 lük sistemdeki karşılığının %50 si ile ales in %50 si toplanmaktadır.eğer totalde çıkan puan, burs verilmesi planlanan kişi sayısının dahilinde ise bursu almaya hak kazanabilirsiniz.yani sizin bu bursu alabilmeniz, bir nebze de olsa bursa başvuranların puan ortalamasına ve sağlık bilimlerinde burs verilecek kişi sayısına bağlıdır. yanlış hatırlamıyorsam geçmiş yıllara göre puan açısından kritik bir noktadasınız. iki ihtimale de çok yakın bir puanınız var ancak ales puanınızı arttırırsanız daha garanti olacaktır

  7. #7
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    6
    diş hekimliğinde önceden burs alınamıyordu ancak açılan ve kazanılan davalar sonucunda geçen seneden itibaren burs verilmeye başlandı.2011 yılı güz burs kazanananlar listesine diş hekimliğinede doktora bursu verildiği görülmektedir..

  8. #8
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    22
    tübitak yurt içi doktora burs programına başvurularda sadece yüksek lisans ortalamasına mı bakılıyor yoksa lisans ortalamasına da bakılıyormu?

  9. #9
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    04-2012
    Nerden
    Gaziantep
    Mesaj
    94
    artık her ikisinide bakılıyor diye biliyorum,önceden sadece lisanstı şimdi yüksek lisans not ort. girdi devreye.ama en sağlıklı bilgi Tübitak sayfasından almak istediğin bursa tıkla koşulları zaten çok acık,ancak yüksek lisansta zaten tübitak bursiyeriysen hiç bi şartı yok tekrar burs alabilirsin gerekli evrakları zamanında göndererek...

  10. #10
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    04-2012
    Mesaj
    14
    teşekkürler ilgilenen herkese..evet listede dişhekimlerinin olmaması bi dönem bu bursun dişhekimlerine kesilmesinden dolayıymış hocam aşağıdada başka bi kişi sağolsun açılan dava sonucu tekrar verilmeye başlandı demiş..birşey daha sormak istiyorum mesela ben sağlık alanındakilerle mi sadece değerlendirileceğim ...yani sağlık yada sosyal bilimler kontenjanı kendi arasındamı değerlendiriliyr..birde bu bursa notları yükseltip doktoranın ikinci senesinde de başvurabiliyormuyuz..yani doktora yılı önemlimi çok soru oldu amabu konuda bilgisi olan varsa ve payşaırsa çokk sevinirim ...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Tübitak Bursu
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Elena
    Cevap: 89
    Son Mesaj: 17-02-2015, 23:05
  2. ÖYP-Milli Eğitim-Tübitak Bursu
    Burs ve Destek Haberleri forum içinde, yazan _fd_
    Cevap: 19
    Son Mesaj: 30-09-2014, 14:34
  3. Tübitak Bursu ve Çalışma Durumu
    Burs ve Destek Haberleri forum içinde, yazan selimii
    Cevap: 51
    Son Mesaj: 19-09-2014, 12:38
  4. Tübitak 2228 Bursu ve ÖYP
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan metamode
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 10-08-2012, 18:41
  5. Tübitak bursu
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan eliffff
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 21-11-2011, 16:44

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git