reklam

Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 11

Bütünleşik doktoradan kaydı sildirip, yüksek lisansa başlamak askerlik tecili açısından sorun olur mu?

Bütünleşik Doktora Programı Forumunda Bütünleşik doktoradan kaydı sildirip, yüksek lisansa başlamak askerlik tecili açısından sorun olur mu? Konusunu İncelemektesiniz

Askerlik tecili üst kademe eğitim alındığı durumda tecil ediliyor, peki lisans mezunu olup yüksek lisans ...


  1. #1
    aydın
    Misafir

    Bütünleşik doktoradan kaydı sildirip, yüksek lisansa başlamak askerlik tecili açısından sorun olur mu?

    Askerlik tecili üst kademe eğitim alındığı durumda tecil ediliyor, peki lisans mezunu olup yüksek lisans yapmamış bir öğrenci bütünleşik doktorayı bırakıp, sonra yüksek lisansa başlaması durumunda askerlik tecili sorunsuz yapılır mı?

  2. #2
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Bütünleşik doktora yaparken enstitü tecilinizi yaptı mı? askerlik durum belgeniz yanınızdaysa altta ne yazıyor lisansüstü erteleme mi?
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  3. #3
    aydın
    Misafir
    Hocam şu anki durum lisans mezunu olarak 2 yıllık tecil. Bütünleşik doktoraya kaydım pazartesi yapılacak. öyp kapsamında atamam henüz tamamlanmadığı için pazartesi günü bütünleşik doktoraya kaydı yapıp, öğrenci belgemi alıp, atamam yapılınca doktorayı öyp kapsamına aldırma düşüncesindeyim. Eğer bir şekilde öyp kapsamına alınmazsa bütünleşik doktorayı bırakıp, bahar döneminde yüksek lisans başlamayı düşünüyorum o nedenle sordum.

  4. #4
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Şu andaki teciliniz devam edeceği için zaten doktora karıştırılmaz. 2 yıl içinde bırakabilir yenisine başlayabilrsiniz.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  5. #5
    aydın
    Misafir
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Şu andaki teciliniz devam edeceği için zaten doktora karıştırılmaz. 2 yıl içinde bırakabilir yenisine başlayabilrsiniz.
    o halde 2 yıl içinde enstitü askerlik şubesine öğrencileri olduğumu bildirmeyecek sanırım. Teşekkürler yardımcı olduğunuz için.

  6. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    116
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Şu andaki teciliniz devam edeceği için zaten doktora karıştırılmaz. 2 yıl içinde bırakabilir yenisine başlayabilrsiniz.
    Nazmi hocam benim de soyle bi sorum var;
    Ben de tezli yuksek lisans ile 2014 marta kadar tecil ettirmistim; bu eylulde butunlesik doktoraya basladim, doktoraya kayitli oldugum enstitu askerlik tecilimi istemis kayittan sonra; askerlik de halihazirda tecilli zaten diye geri donus yapmis, 2014 e kadarki tecilim gozukmus; simdi ne olur acaba? Askerlik durumumu sorgulattigimda hala 2014 e kadar olan tecil gozukuyo, otomatik olarak uzatmamislar anladigim kadariyla, simdi ben ne yapsam daha mantikli olur? Yuksek lisans yaptigim yerdeki tecili kaldirip doktoradan tekrar tecil mi isteyeyim? ( buna hakkim va degil mi? ) yoksa 2014te tecilin dolmasini bekleyip, o tarihten sonra mi tecil talebinde bulunayim?

  7. #7
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Evet ona hakkınız var ordan kaldırıp doktoradan isteyebilirsiniz. 2014'de dolarsa zaten doktora yaptığınız için yine isteyebilirsiniz tamamen size kalmış.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  8. #8
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    116
    Tezli yuksek lisans bitmemisti ama, sorun Olmaz degil mi?

    - - - Güncellendi - - -

    Ben ugrasmamak icin biraz da zaman kazanmak icin 2014 e kadar ilk tecilin bimesini bekleyip tekrar doktora araciligiyla tecil ettirmekten yanayim ama burasi Turkiye, enstitu biz daha once sizin icin tecil talep etmistik geri dondu bi daha yapamayiz demez degil mi?

  9. #9
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Aynı eğitim bitince ikincisinden tecil olmaz sadece o yüzden bitmemiş olması hiç bir şey değiştirmez. Doktora için de tekrar tecil verebilirler aynı işlemler yapılır tabiki sorun olmaz.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  10. #10
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    116
    Teşekkürler Nazmi Hocam, çok dua alıyorsunuz.
    Nazmi bunu beğendi.





Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Yüksek Lisantan Kayıt Sildirip Başka Bir Yüksek Lisansa Kaydolabilir miyim?
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan makkaveli
    Cevap: 37
    Son Mesaj: 19-09-2016, 22:41
  2. Diş hekimi açısından öyp ye başvurmanın avantajı olur mu sizce?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan zamansızserseri
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 26-06-2012, 22:46
  3. Öyp de yükseklisansı bitirenler de dil sorunu doktoradan başlamak için !!
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan togy10
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 16-04-2012, 15:57
  4. Yüksek Lisans Aşamasında Askerlik Tecili
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan AYAZAYAZ35
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 24-02-2012, 11:41

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git