reklam
+ Konuyu Cevapla
Bulunan 1 den 3 - Toplam 3

Doktorayı farklı Anadalda yapmak ilerde problem olur mu?

Araştırma Görevlisi Forumunda Doktorayı farklı Anadalda yapmak ilerde problem olur mu? Konusunu İncelemektesiniz

Merhaba arkadaşlar 1 sorum olucak? Ben tarla bitkileri mezunuyum, yüksek lisansımı tarla bitkileri bölümde yaptım ...

  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    10

    Question Doktorayı farklı Anadalda yapmak ilerde problem olur mu?

    Merhaba arkadaşlar 1 sorum olucak?

    Ben tarla bitkileri mezunuyum, yüksek lisansımı tarla bitkileri bölümde yaptım suan 33a ile bir üniversitede tarla bitkilerinde araştırma görevlisiyim ve doktoraya başlayacağım.

    Doktoramı Bitki biyoteknolojisi(tarımsal biyoteknoloji) bölümünde yaparsam eğer bana ileride herhangi bir olumsuz etkisi olurmu açıkcası onu merak ediyorum bu konuda bilgisi olan varsa aydınlatırsa beni çok memnun olurum ona göre hoca arayışlarına başlıcam.

  2. #2
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2016
    Mesaj
    2
    Alıntı toxit Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar 1 sorum olucak?

    Ben tarla bitkileri mezunuyum, yüksek lisansımı tarla bitkileri bölümde yaptım suan 33a ile bir üniversitede tarla bitkilerinde araştırma görevlisiyim ve doktoraya başlayacağım.

    Doktoramı Bitki biyoteknolojisi(tarımsal biyoteknoloji) bölümünde yaparsam eğer bana ileride herhangi bir olumsuz etkisi olurmu açıkcası onu merak ediyorum bu konuda bilgisi olan varsa aydınlatırsa beni çok memnun olurum ona göre hoca arayışlarına başlıcam.
    Hocam öncelikle Bölümün böyle birşeye izin verecek mi?
    yani kadron tarla bitkilerinde ise nasıl başka bi bölümde doktora yapmana izin verecekler.
    ve ayrıca doktora kadroları açıldığında bitkisel biyoteknoloji bölümünde yl yapmış olmak şartı olacaktır bu durumda da başvuramazsınız tabi
    ve ilerde doç. ve prof.lukta önüne bir engel olarak çıkabiliri.

  3. #3
    Akademik Forum
    Misafir
    Zaten kadrolu olduğun için ilanlara başvuru problemin olmaz. Bölüm ve fakültenin iznine bağlı. Doçentlik ve prof. için doktora sonrası eserler önemli. Doç. başvurusunda lisans mezuniyetine bakmazlar doktora sonrası eserler önemli


       

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Cevap: 12
    Son Mesaj: 27-02-2016, 22:00
  2. Doktorayı farklı bölümde yapmak
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Flawless
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 06-02-2016, 18:38
  3. Yüksek lisans mülakatında top sakal problem olur mu?
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan cunctust
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 10-07-2015, 16:14
  4. ÖYP'de Yüksek Lisans ve Doktorayı Verilen Sürelerde Bitiremezsek Ne Olur?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan toprak.
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 15-08-2012, 09:08
  5. Doktorayı ÖYP Üniversitesinde Yapmak...
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan gizmo87
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 13-05-2012, 08:42

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git