reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 14

Vakıf Üniversitesi Araştırma Görevlisi Hakları

Araştırma Görevlisi Forumunda Vakıf Üniversitesi Araştırma Görevlisi Hakları Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar bir vakıf üniversitesinde bu dönem araştırma görevliliğine başlayacağım. Devlet üniversitelerinde araştırma görevlisi olmaktan ne ...


  1. #1
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    242

    Vakıf Üniversitesi Araştırma Görevlisi Hakları

    Arkadaşlar bir vakıf üniversitesinde bu dönem araştırma görevliliğine başlayacağım. Devlet üniversitelerinde araştırma görevlisi olmaktan ne tür farkları vardır maaşlar dışında? Örneğin ihtiyaçlar için(kitap, bilgisayar vb. ) devlet tarafından verilen yıllık ödenek vakıf üniversitelerindeki ar görlere de veriliyor mu? Ne tür haklarım var bilmek istiyorum, bilen arkadaşlar yazabilirse sevinirim.

  2. #2
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    658
    Hocam bu konuyu çok araştırdım herkes farklı bir şey söylüyor. Büyük ihtimalle üniversiteden üniversiteye fark ediyor. Özellikle sözlüklerden arattım, birisi çok beğenirken diğeri kötülüyor. Ödenek ve kitap konusu da aynı şekilde. Özel bir üniversiteye Aps ile evrak gönderdim, takip sisteminden baktım evraklar ulaşmış ama üç gündür arıyorum hala ilgili birime gitmemiş ve ertesi gün yine ara diyor sorumlu. İnşallah sizin okul iyidir de sıkıntı yaşamazsınız.
    …biz çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz…

  3. #3
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Alıntı horozigo Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam bu konuyu çok araştırdım herkes farklı bir şey söylüyor. Büyük ihtimalle üniversiteden üniversiteye fark ediyor. Özellikle sözlüklerden arattım, birisi çok beğenirken diğeri kötülüyor. Ödenek ve kitap konusu da aynı şekilde. Özel bir üniversiteye Aps ile evrak gönderdim, takip sisteminden baktım evraklar ulaşmış ama üç gündür arıyorum hala ilgili birime gitmemiş ve ertesi gün yine ara diyor sorumlu. İnşallah sizin okul iyidir de sıkıntı yaşamazsınız.
    İnşallah hocam ben bi soruşturayım bakalım

  4. #4
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2014
    Mesaj
    68
    Maaş anlamında doktoranı vermediyse, devletteki normal maaşların 1400-900TL altı olyor. Devletteki harcanacak efordanda fazla olduğunu genelleyebilirim aslında.

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    154
    Alıntı Brk07 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Maaş anlamında doktoranı vermediyse, devletteki normal maaşların 1400-900TL altı olyor. Devletteki harcanacak efordanda fazla olduğunu genelleyebilirim aslında.
    ''Maaş anlamında doktoranı vermediyse '' ile ne demek istediniz? DR ya da YL vakıf üniversitesinde yapma gibi zorunluluk var mı?

  6. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2014
    Mesaj
    68
    Alıntı Histone Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ''Maaş anlamında doktoranı vermediyse '' ile ne demek istediniz? DR ya da YL vakıf üniversitesinde yapma gibi zorunluluk var mı?
    Doktora tezini vermemiş yani Dr. ünvanını alamamış kişileri kast ettim. Yani öğretim üyesi değilseniz düşük maaş alıyorsunuz %100 ünde diyebilirim. Zira devlet kadar maaş alabilen araştırma görevlisi göremedim hiçbir özel üniversitede.

  7. #7
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    154
    Alıntı Brk07 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Doktora tezini vermemiş yani Dr. ünvanını alamamış kişileri kast ettim. Yani öğretim üyesi değilseniz düşük maaş alıyorsunuz %100 ünde diyebilirim. Zira devlet kadar maaş alabilen araştırma görevlisi göremedim hiçbir özel üniversitede.
    Açıklık getirdiğiniz için teşekkür ederim

  8. #8
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Peki vakıf üniversitesinde görev alan sayın hocalarım hangi haklara sahipsiniz şu anda bilgilendirebilir misiniz?

  9. #9
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    154
    vakıf üniversitesinde araştırma görevlisi lab derslerine mi giriyor? Devlette ki gibi mi görevleri? Lab dersine giriyor diyelim istifa ettiğinde 15 için de kabul edilir mi ya da istifa edebilir mi?

  10. #10
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Alıntı Histone Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    vakıf üniversitesinde araştırma görevlisi lab derslerine mi giriyor? Devlette ki gibi mi görevleri? Lab dersine giriyor diyelim istifa ettiğinde 15 için de kabul edilir mi ya da istifa edebilir mi?
    Evet lab dersleri ya da uygulama dersleri diyelim. Eğer sözleşme imzalanmadıysa her an istifa edebilirsin.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Vakıf Üniversitesinde Araştırma Görevlisi Olmak
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan machinedr
    Cevap: 30
    Son Mesaj: 28-08-2016, 18:54
  2. Vakıf Üniversitesi Araştırma Görevlisi Maaşları
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan great
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 28-04-2016, 01:00
  3. Vakıf Üniversitesi Araştırma Görevlisi Alımı
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan teksas
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 16-04-2015, 22:05
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 26-02-2015, 20:51
  5. Vakıf Üniversitesi Araştırma Görevlisi Yüksek Lisans Sınırı Hakkında
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan promete
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 06-02-2014, 13:32

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git