reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 4 123 ... SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 35

33-a kadrosu ve 35. Madde

Araştırma Görevlisi Forumunda 33-a kadrosu ve 35. Madde Konusunu İncelemektesiniz

Merhaba arkadaşlar. Benim size sormak istediğim şu: Ben 33-a kadrolu araştırma görevlisiyim ve beni şu ...


  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    19

    Angry 33-a kadrosu ve 35. Madde

    Merhaba arkadaşlar. Benim size sormak istediğim şu:

    Ben 33-a kadrolu araştırma görevlisiyim ve beni şu an bulunduğum üniversite 35. madde ile başka bir üniversitede doktora için gönderebilir mi? veya başka bir madde ( 39. ) ile görevlendirilebilirmiyim ?

  2. #2
    necmican
    Misafir

    evet

    Her ikisi de olabilir. 35.madde ile de 59 ile de gidebilirsin.
    Sercan bunu beğendi.

  3. #3
    Editör
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Mesaj
    2.043
    Alıntı Dunyaboard Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Benim size sormak istediğim şu:

    Ben 33-a kadrolu araştırma görevlisiyim ve beni şu an bulunduğum üniversite 35. madde ile başka bir üniversitede doktora için gönderebilir mi? veya başka bir madde ( 39. ) ile görevlendirilebilirmiyim ?
    Evet hocam görevlendirebilir. Eğer ders dönemi başlangıcı gibi acil bir durum varsa, 35. madde ile görevlendirme çıkana kadar 39. madde ile görevlendirebilir. Keza çıkması 35. maddeye göre çok daha kolay ve kısa sürer.

  4. #4
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı Dunyaboard Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Benim size sormak istediğim şu:

    Ben 33-a kadrolu araştırma görevlisiyim ve beni şu an bulunduğum üniversite 35. madde ile başka bir üniversitede doktora için gönderebilir mi? veya başka bir madde ( 39. ) ile görevlendirilebilirmiyim ?
    hocam merhabalar,
    bende 33/a lıyım ve beni de 35 ile gitmek zorundasın diye baskı yapıyorlar sizde de mi böyle bir dayatma yapılıyor?

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı necmican Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Her ikisi de olabilir. 35.madde ile de 59 ile de gidebilirsin.
    Hocam 59. madde ne ben duymadım?

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    19

    Exclamation

    Alıntı Optimis Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam merhabalar,
    bende 33/a lıyım ve beni de 35 ile gitmek zorundasın diye baskı yapıyorlar sizde de mi böyle bir dayatma yapılıyor?

    - - - Güncellendi - - -






    Hocam 59. madde ne ben duymadım?

    Evet kardeşim maalesef böyle bir dayatma söz konusu :-(

    Bu durumda yapılıcak pek birşey yok gibi duruyor :-(

  6. #6
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı Dunyaboard Demiş ki: Mesajı Görüntüle

    Evet kardeşim maalesef böyle bir dayatma söz konusu :-(

    Bu durumda yapılıcak pek birşey yok gibi duruyor :-(
    hocam benimde durumum aynı nasıl yapılacak bişi olamaz, biz 35. maddeyi istesek öyp ile atanırdık

  7. #7
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    19
    Alıntı Optimis Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam benimde durumum aynı nasıl yapılacak bişi olamaz, biz 35. maddeyi istesek öyp ile atanırdık
    Bende Dekan Hocaya aynı durumu ilettim ama benim izlenimim tamamen keyfi bir süreç. Bu konuda açıkçası yapılıcak pek birşey yok. Ben sadece bu sürecin yasal bir zemini olup olmadığını merak ediyorum.

  8. #8
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı Dunyaboard Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bende Dekan Hocaya aynı durumu ilettim ama benim izlenimim tamamen keyfi bir süreç. Bu konuda açıkçası yapılıcak pek birşey yok. Ben sadece bu sürecin yasal bir zemini olup olmadığını merak ediyorum.
    Hocam,35. maddenin sadece öyplilere zorunlu olduğu yazan bir yazıyı forumdan buldum ben bu belgeyi dekanıma göstermeyi düşünüyorum.

    - - - Güncellendi - - -

    Ayrıca bizim neden seçme hakkımız yok anlamıyorum bu bir dayatma eğitim hakkımızın engellenmesi...

  9. #9
    Editör
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Mesaj
    2.043
    Alıntı Optimis Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam,35. maddenin sadece öyplilere zorunlu olduğu yazan bir yazıyı forumdan buldum ben bu belgeyi dekanıma göstermeyi düşünüyorum.

    - - - Güncellendi - - -

    Ayrıca bizim neden seçme hakkımız yok anlamıyorum bu bir dayatma eğitim hakkımızın engellenmesi...
    Hocam 35. madde sadece ÖYP'lilere zorunludur diyemeyiz. Ancak ÖYP'de atanılan üniversitede ilgili alanda YL/Doktora yoksa 35. madde zorunludur, kesindir. Git-gel yapılamaz. Evet malesef bir dayatma söz konusu.

  10. #10
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı srcnyldz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam 35. madde sadece ÖYP'lilere zorunludur diyemeyiz. Ancak ÖYP'de atanılan üniversitede ilgili alanda YL/Doktora yoksa 35. madde zorunludur, kesindir. Git-gel yapılamaz. Evet malesef bir dayatma söz konusu.
    Hocam nasıl yani biz 33/a lı olsakdamı 35. madde bize zorunlu





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Doçent Ünvanlı Kişinin Yrd. Doç. Kadrosu Aldıktan Sonra Doçentlik Kadrosu İstemesi
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan zooma
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 16-03-2015, 13:34
  2. Öyp İlanlarındaki Fakülte kadrosu ile Enstitü kadrosu arasındaki fark nedir?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan meyva
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 27-08-2014, 13:13
  3. Madde 35'te senet yapılması gerektiğini söyleyen madde nerede?
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Mr December
    Cevap: 25
    Son Mesaj: 22-08-2014, 12:01
  4. Doğu'daki üniversite de 33-a kadrosu mu yoksa iç anadolu'da 50-d kadrosu mu
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan ata49
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 17-09-2013, 13:18
  5. enstitü kadrosu ve fakülte kadrosu
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan selcuk6638
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 07-07-2011, 14:57

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git