reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 1 - Toplam 2 12 SonSon
Bulunan 1 den 10 - Toplam 11

Araştırma Görevlileri Kadro Kaydırma

Araştırma Görevlisi Forumunda Araştırma Görevlileri Kadro Kaydırma Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar bugün bir hocamın bahsetmesi üzerine size sormak istedim, Araştırma görevliliğinden, devlet memurluğuna (yani 657 ...


  1. #1
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    468

    Araştırma Görevlileri Kadro Kaydırma

    Arkadaşlar bugün bir hocamın bahsetmesi üzerine size sormak istedim,

    Araştırma görevliliğinden, devlet memurluğuna (yani 657 ye tabii diğer kamu kuruluşlarına) doğrudan geçmek mümkün mü? yani belirli bir kadro olursa araştırma görevlilerine öncelik tanınıyor mu?

    Hocam bunun olduğunu ama devlet memurlarının araştırma görevliliğine belirtilen şartları sağlamadan geçemeyeceklerini, bunun tek taraflı bir geçiş olduğunu araştırma görevliliğinin bu bakımdan avantaj olduğunu ve kadro bulunması halinde devlet kurumlarına geçilebileceğini söyledi.

    Gerçeklik payı var mıdır? bu konuda bildiklerinizi öğrenebilir miyim?

  2. #2
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Kurumlararası geçiş mümkündür. Ancak karşı kurumda çok sağlam bir tanıdığınız olmalı ve sizin için açıktan atama kadrosu açmalı. Ayrıca halihazırdaki kurumunuz izin vermeli kısaca zor ama imkansız değil.
    Mr December ve eczak bunu beğendiler.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  3. #3
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    468
    peki bu durumda yani açıktan atama kadrosu açıldığında, araştırma görevlisi olmayan diğer devlet memurları, özel sektörde çalışan veya boş olan aynı meslek sahipleri bu kadroya başvuramıyor mu?
    veya şartları sağlayan diğer araştırma görevlileri de bu kadroya başvuramaz mı?
    yani tam olarak bu durumda araştırma görevlisi olmanın avantajı olmuyor mu o zaman?

  4. #4
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Hayır bir avantajı olmuyor tüm kamu görevlileri için geçiş şartları aynıdır tabi bir de geçeceğiniz kurumun naklen ve açıktan atama yönetmeliği bulunur mesele bunun en iyi örneği meb geçenlerde naklen atama yönetmeliğini değiştirdi ve artık araştırma görevliliğinden geçişi kabul etmiyor.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  5. #5
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    168
    hocam araştırma görevliliğinde başka bir memuriyete geçiş yuapmak için en az 2 yıl çalışmak mı olmuş gerekiyor üniversitelerdeki okutmanlık kadrolarına geçiş yapılabili rmi veya hangi alanlara direk geçiş sağlanabiliyor
    Hadi beni güldür biraz...

  6. #6
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    59
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hayır bir avantajı olmuyor tüm kamu görevlileri için geçiş şartları aynıdır tabi bir de geçeceğiniz kurumun naklen ve açıktan atama yönetmeliği bulunur mesele bunun en iyi örneği meb geçenlerde naklen atama yönetmeliğini değiştirdi ve artık araştırma görevliliğinden geçişi kabul etmiyor.
    Doğru mu anladım acaba artık 2 yıl arş. gör. olarak çalıştığımızda mebde öğretmen olarak atama isteyemiyor muyuz????

  7. #7
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    168
    Alıntı burem5 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Doğru mu anladım acaba artık 2 yıl arş. gör. olarak çalıştığımızda mebde öğretmen olarak atama isteyemiyor muyuz????
    Artık KPSS ile atanmak laZım ama aldığımız KPSS puanıyla bütün öğretmen adayları içinde mi değerlendirileceğiz yoksa araştırma gör arasında bizim gibi geçiş yapmak isteyenlerle mi

  8. #8
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı taluyka Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam araştırma görevliliğinde başka bir memuriyete geçiş yuapmak için en az 2 yıl çalışmak mı olmuş gerekiyor üniversitelerdeki okutmanlık kadrolarına geçiş yapılabili rmi veya hangi alanlara direk geçiş sağlanabiliyor
    Hocam geçmek istediğiniz kurumunun naklen atama yönergesine bakmanız lazım tam vakıf değilim yanlış yönlendirmek istemiyorum.
    Alıntı burem5 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Doğru mu anladım acaba artık 2 yıl arş. gör. olarak çalıştığımızda mebde öğretmen olarak atama isteyemiyor muyuz????
    Evet MEB kaldırdı onu 1 ay önce hiç bir kurumdan naklen atama almıyor.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  9. #9
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    37
    Nazmi Hocam, Ben şu anda araştırma görevlisiyim. Bu sene atandım öyp ile ve olduğum yerden memnun değilim. Öğretmenliğe atanmak istiyorum. Ancak bugün arkadaşlar araştırma görevliliğinden istifa işinin yeni tasarı ile zorlaşacağını eğer istifa edersem tekrar devlet kadrolarına atanamayacağımı söylediler. Böyle bir şey var mı ? Ben diyelim ki şubatta Öğretmen ataması oldu atanabilirmiyim kpss puanımla veya temmuz da tekrar girip atanabilirmiyim istifa sürecinde zorluk yaşar mıyım?

  10. #10
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Senet imzalamadıysanız bir zorluk yaşamazsınız ayrıca yeni yasayı baştan sona okudum şimdi de maddeleri açıklayan bir yazı yazıyorum arkadaşlarınızın dediği gibi bir durum söz konusu değil. Zaten olsa da bu yasa ile değil 2914 sayılı yüksek öğretim personel kanunu ile düzenlenir istifa süreçleri.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  11. 05-02-2013, 20:33

    Yüksek Lisans

    Sebep
    Cevap yok





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 50/ Araştırma görevlileri Öyp'ye başvurabilir mi?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan enessom
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 09-03-2015, 09:49
  2. 2010 Girişli Öyp Araştırma Görevlileri
    ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri forum içinde, yazan Siyahist
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 07-09-2012, 18:48
  3. ÖYP Araştırma Görevlileri Toplantıları
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 02-08-2012, 18:54
  4. Ek İşe Ek Maaş Peki Araştırma Görevlileri?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan cay571
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 21-12-2011, 22:18
  5. Araştırma Görevlileri Cübbe Giyer mi?
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan honestguy25
    Cevap: 13
    Son Mesaj: 25-09-2011, 11:50

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git